ΙΕΠ: Κληρώθηκαν οι αιτήσεις των υποψηφίων εκπαιδευτικών για το Μητρώο του Εγγραμματισμού
Το ΙΕΠ δημοσίευσε το πρακτικό της Επιτροπής Εξέτασης Αιτήσεων των υποψηφίων για ένταξη στο Μητρώο του Εγγραμματισμού

Σύμφωνα με ανακοίνωση του ΙΕΠ, οι επιλεχθέντες θα ειδοποιηθούν για τις λεπτομέρειες μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου.

Δείτε αναλυτικά το πρακτικό του ΔΣ ΙΕΠ

Φυσικό αντικείμενο

Η αναγκαιότητα επιμόρφωσης των εκπαιδευτικών στις θεματικές ενότητες του γλωσσικού εγγραμματισμού, του εγγραμματισμού στα μαθηματικά, καθώς και του εγγραμματισμού στις Φυσικές Επιστήμες είναι απαραίτητη, λαμβάνοντας υπόψη τα διαθέσιμα ερευνητικά δεδομένα, τις μελέτες ανίχνευσης επιμορφωτικών αναγκών, τις εξελίξεις και τις αλλαγές στα συγκεκριμένα επιστημονικά αντικείμενα.

Για τον λόγο αυτό το ΙΕΠ θα υλοποιήσει σχετική πιλοτική επιμορφωτική δράση, η οποία θα πραγματοποιηθεί σε μεικτές ομάδες/τμήματα εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας (Δ΄, Ε΄ και ΣΤ΄ τάξης Δημοτικού Σχολείου) με εκπαιδευτικούς δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης (Α, Β΄και Γ’ Γυμνασίου).

Αντικείμενο της επιμόρφωσης, η οποία εφαρμόζεται πιλοτικά και χωρίς χρηματοδότηση, είναι ο εγγραμματισμός στη γλώσσα και στην κατανόηση κειμένων, ο εγγραμματισμός στα μαθηματικά και ο εγγραμματισμός στις φυσικές επιστήμες.

Δικαίωμα υποβολής αίτησης εκδήλωσης ενδιαφέροντος για ένταξη στο Μητρώο έχουν τα φυσικά πρόσωπα που κατά την περίοδο υποβολής της αίτησής τους υπηρετούν ως μόνιμοι εκπαιδευτικοί Πρωτοβάθμιας ή Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, κλάδων ΠΕ70, ΠΕ71, ΠΕ02 ΠΕ03 και ΠΕ04, και οι οποίοι ασκούν διδακτικά καθήκοντα στις τάξεις.

ΠΙΝΑΚΑΣ 1: Θεματικές Κατηγορίες & Δικαιούχοι Αιτήσεως
 ΘΕΜΑΤΙΚΕΣ ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣΔΙΚΑΙΟΥΧΟΙ ΑΙΤΗΣΕΩΣ
Θεματική Κατηγορία 1:
Εγγραμματισμός στη γλώσσα και στην κατανόηση κειμένων
Ενενήντα (90) εν ενεργεία εκπαιδευτικοί κλάδων ΠΕ70, ΠΕ71 και ΠΕ02
Τρία (3) Τμήματα
Θεματική Κατηγορία 2:
Εγγραμματισμός στα μαθηματικά
Ενενήντα (90) εν ενεργεία εκπαιδευτικοί κλάδων ΠΕ70, ΠΕ71 και ΠΕ03
Τρία (3) Τμήματα
Θεματική Κατηγορία 3:
Εγγραμματισμός στις φυσικές επιστήμες
Ενενήντα (90) εν ενεργεία εκπαιδευτικοί κλάδων ΠΕ70, ΠΕ71 και ΠΕ04
Τρία (3) Τμήματα

Η ένταξη στο μητρώο θα γίνει αποκλειστικά για μία από τις ανωτέρω θεματικές κατηγορίες:

Η επιμόρφωση, η οποία προβλέπεται να πραγματοποιηθεί αποκλειστικά εξ αποστάσεως, ολοκληρώνεται με την υποβολή εργασίας και ο συνολικός φόρτος εργασίας εκτιμάται σε σαράντα οκτώ (48) ώρες.

 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 6/11

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

όπλα
Τεράστια επιχείρηση της ΕΛ.ΑΣ. στην Δυτική Αττική: Βρέθηκαν δεκάδες όπλα, πυρομαχικά και μεγάλες ποσότητες εκρηκτικών
Κατασχέθηκαν όπλα και εκρηκτικά σε επιχείρηση στη Δυτική Αττική - Έγιναν 5 συλλήψεις
Τεράστια επιχείρηση της ΕΛ.ΑΣ. στην Δυτική Αττική: Βρέθηκαν δεκάδες όπλα, πυρομαχικά και μεγάλες ποσότητες εκρηκτικών
rempoutsika
ΕΟΠΠΕΠ: Στην τελική ευθεία οι εξετάσεις πιστοποίησης αποφοίτων ΣΑΕΚ/ΣΕΚ - 24000 αιτήσεις για 180 ειδικότητες
Οι υποψήφιοι θα ενημερωθούν για το αποτέλεσμα ελέγχου της αίτησής τους μέσω του προσωπικού τους ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (e-mail).
ΕΟΠΠΕΠ: Στην τελική ευθεία οι εξετάσεις πιστοποίησης αποφοίτων ΣΑΕΚ/ΣΕΚ - 24000 αιτήσεις για 180 ειδικότητες
sxoleio-kleisto.jpg
Σχολικό Συμβούλιο σε Δήμαρχο Παγγαίου: Ποια θα είναι η διαχείριση και αξιοποίηση δύο ακινήτων του σχολείου;
«Η αξιοποίηση των δύο ακινήτων θα μπορούσε να χρηματοδοτήσει την ανακαίνιση των εργαστηρίων επιστημών, την προμήθεια σύγχρονου εξοπλισμού...
Σχολικό Συμβούλιο σε Δήμαρχο Παγγαίου: Ποια θα είναι η διαχείριση και αξιοποίηση δύο ακινήτων του σχολείου;