Μαθητές Β' Λυκείου σε απόγνωση: «Όχι εφέτος και Τράπεζα Θεμάτων»
Ανοικτή επιστολή μαθητών της Β' Λυκείου προς Κεραμέως: «Τη δεδομένη περίοδο θεωρούμε πως είναι μη υλοποιήσιμη η εφαρμογή της Τράπεζας Θεμάτων. Εσείς, αν ήσασταν στη θέση μας- 16 χρονών μετά από τόσες στερήσεις- πώς θα νιώθατε;»

Να μην εφαρμοστεί εφέτος η Τράπεζα Θεμάτων στη Β' Λυκείου, ζητούν με επιστολή τους προς την Υπουργό Παιδείας οι μαθητές της Β’ Τάξης του ΓΕΛ Λιτοχώρου.

Οι μαθητές εξηγούν ότι μετά από δύο χρόνια εγκλεισμού και εξ αποστάσεως διδασκαλίας έχουν δημιουργηθεί μαθησιακά κενά. «Ακόμα και τώρα, που βρισκόμαστε στο σχολείο, επικρατεί πανικός και αναστάτωση… Χάνονται πολλές ώρες μαθημάτων λόγω του ιού, αφού συνεχώς αρρωσταίνουμε και πρέπει να γίνονται ιχνηλατήσεις. Τίποτα δεν λειτουργεί φυσιολογικά και όπως θα έπρεπε», λένε, και τονίζουν:

«Θα σας μιλήσουμε ειλικρινά… Ζούμε σε μια σιωπηλή απόγνωση. Το άγχος μας καθημερινά αυξάνεται και πολλοί συμμαθητές μας καταρρέουν. Το μόνο που σας ζητάμε είναι να έρθετε στη θέση μας»

Ακούει η κ. Κεραμέως;

Η επιστολή των μαθητών

Αξιότιμη κ. Υπουργέ,

Όπως όλοι γνωρίζουμε, βιώνουμε μια πολύ δύσκολη περίοδο, λόγω της πανδημίας. Εμείς, ως έφηβοι μαθητές της Β’ Λυκείου, έχουμε να διαχειριστούμε μια ακραία καθημερινότητα-από τη μία, τον τρόμο στα σχολεία λόγω των πολλών κρουσμάτων και των ελλιπών μέτρων προστασίας (μεγάλος αριθμός μαθητών σε μη καλά αεριζόμενους χώρους), παρά τις άοκνες προσπάθειες της Διεύθυνσης και των εκπαιδευτικών για συνεχή τήρηση των μέτρων -και από την άλλη, το άγχος μας για την εφαρμογή της Τράπεζας Θεμάτων Διαβαθμισμένης Δυσκολίας στις προαγωγικές μας εξετάσεις, κάτω από τις δύσκολες αυτές συνθήκες. Έτσι, λοιπόν, για ακόμη μια φορά, γράφουμε μια επιστολή και ελπίζουμε να καταλάβετε την δύσκολη θέση στην οποία βρισκόμαστε.

Η εφαρμογή της Τράπεζας Θεμάτων, στο παρελθόν, είχε ως αποτέλεσμα τη μη προαγωγή αρκετών μαθητών στην επόμενη σχολική τάξη.

Μετά από δύο χρόνια εγκλεισμού και εξ αποστάσεως διδασκαλίας έχουν δημιουργηθεί μαθησιακά κενά. Ακόμα και τώρα, που βρισκόμαστε στο σχολείο, επικρατεί πανικός και αναστάτωση… Χάνονται πολλές ώρες μαθημάτων λόγω του ιού, αφού συνεχώς αρρωσταίνουμε και πρέπει να γίνονται ιχνηλατήσεις. Τίποτα δεν λειτουργεί φυσιολογικά και όπως θα έπρεπε.

Έχει περάσει περισσότερο από το μισό της σχολικής χρονιάς και για την Β’ Λυκείου έχουν αναρτηθεί ελάχιστα θέματα της Τράπεζας. Ακόμα όμως κι αν αναρτηθούν το επόμενο χρονικό διάστημα, πλέον δεν προλαβαίνουμε να προετοιμαστούμε σωστά για τις εξετάσεις μας, όσο κι αν το μάθημα περιοριστεί αποκλειστικά στην εξάσκησή μας σε θέματα της Τράπεζας.

Επιπλέον, αρκετοί μαθητές της Β’ Λυκείου διδάσκονται αλλά και θα εξεταστούν με Τράπεζα Θεμάτων με υπεράριθμη εξεταστέα ύλη σε μαθήματα κατεύθυνσης που δεν απαιτούνται για την εισαγωγή τους στην τριτοβάθμια εκπαίδευση (Οικονομικών-Φυσική, Υγείας- Μαθηματικά).

Θα σας μιλήσουμε ειλικρινά… Ζούμε σε μια σιωπηλή απόγνωση. Το άγχος μας καθημερινά αυξάνεται και πολλοί συμμαθητές μας καταρρέουν. Το μόνο που σας ζητάμε είναι να έρθετε στη θέση μας.

Χάσαμε πολλές στιγμές χαράς της παιδικής και της εφηβικής μας ηλικίας εξαιτίας της πανδημίας και τώρα αγχωνόμαστε όχι μόνο για τα μαθησιακά μας κενά αλλά και για την εφαρμογή της Τράπεζας Θεμάτων. Οι περισσότερες οικογένειες δεν έχουν την οικονομική δυνατότητα να στηρίξουν τα παιδιά με φροντιστήρια για την κάλυψη των κενών αυτών- άλλωστε κάτι τέτοιο δεν θα έπρεπε να είναι αναγκαίο, εφόσον η παιδεία παρέχεται δωρεάν- αλλά και για σπουδές σε ιδιωτικά Πανεπιστήμια, μετά από μια ενδεχόμενη αποτυχία τους στις Πανελλήνιες.

Τη δεδομένη, λοιπόν, περίοδο θεωρούμε πως είναι μη υλοποιήσιμη η εφαρμογή της Τράπεζας Θεμάτων Διαβαθμισμένης Δυσκολίας. Εσείς, αν ήσασταν στη θέση μας- 16 χρονών μετά από τόσες στερήσεις- πώς θα νιώθατε; Εμείς, πάντως, βιώνουμε μία από τις χειρότερες περιόδους της ζωής μας και δεν αντέχουμε άλλες δυσκολίες και εμπόδια.

Αυτή, άλλωστε, είναι η ψυχολογία των περισσότερων παιδιών σήμερα… Σας παρακαλούμε να μας ακούσετε, να μας νιώσετε, να πράξετε το καλύτερο για εμάς, για το μέλλον μας, για τη ζωή μας! Αναμένουμε την απάντηση σας!

Με εκτίμηση,

οι μαθητές/τριες της Β’ Τάξης του ΓΕΛ Λιτοχώρου

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 18/11

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

thrania-sxoleio-intime-4-768x480.jpg
Ένα ωραίο 3ήμερο για τους μαθητές και τους εκπαιδευτικούς την εβδομάδα που έρχεται, αλλά όχι για όλους
Σε ποιες περιοχές τα σχολεία δεν θα λειτουργήσουν την Δευτέρα που έρχεται
Ένα ωραίο 3ήμερο για τους μαθητές και τους εκπαιδευτικούς την εβδομάδα που έρχεται, αλλά όχι για όλους
Παιδιά στη Γάζα
Σοκάρει μελέτη για την υγεία των παιδιών: Ο πόλεμος αλλάζει γονίδια του DΝΑ και επιβραδύνει την ανάπτυξή τους
Τα παιδιά που έχουν εκτεθεί σε πολεμικά γεγονότα εμφάνιζουν αλλαγές DNA σε πολλές τοποθεσίες και περιοχές στο γονιδίωμα
Σοκάρει μελέτη για την υγεία των παιδιών: Ο πόλεμος αλλάζει γονίδια του DΝΑ και επιβραδύνει την ανάπτυξή τους
μηλοξιδο
Μήλο: Ποιο θεωρείται το πιο υγιεινό – Ιδιότητες, βιταμίνες, θερμίδες
Το μήλο έχει λίγες θερμίδες και είναι πλούσιο σε θρεπτικά συστατικά, κάτι που τα καθιστά ένα υγιεινό σνακ ή συστατικό σε κάθε δίαιτα
Μήλο: Ποιο θεωρείται το πιο υγιεινό – Ιδιότητες, βιταμίνες, θερμίδες