Τα αποτελέσματα του εγκλεισμού με την τηλεκπαίδευση της νέας γενιάς, εισπράττει σήμερα η κοινωνία: Βία, κοινωνικός μαρασμός, ανία, ατομική δυστυχία, εξαρτήσεις, σχολική αποστροφή, κ.α.
Η υποστήριξη της δημοκρατικής λειτουργίας του σχολείου ήταν υποχρέωση μου από θέση αρχών του αξιακου μου κώδικα και της ιστορικής μου διαδρομής στην ΤΕΕ, που ορισμένοι αγνοούν, όπως επίσης και ότι έβαλα ένα λιθαράκι μαζί με άλλους συγχωριανούς για την ύπαρξη του σχολείου στην περιοχή μας και γι' αυτό άλλωστε διώχθηκα, απ' το παλιό καθεστώς της εκπαίδευσης, που ορισμένοι σήμερα μιμούνται. Μάλιστα σε εκείνο τον μηχανισμό δίωξης μου ήταν και ορισμένοι που σήμερα «κόπτονται» για το ΕΠΑΛ Καινούργιου!!!
Δεν υπήρξε προσωπική διένεξη με την διευθύντρια του ΕΠΑΛ, όπως βολεύει ορισμένους να παρουσιαστεί το θέμα (είμαστε γνωστοί άλλωστε) αλλά βαθιά ρήξη με τον αυταρχικό και αλαζονικό τρόπο αντιμετώπισης μαθητών και καθηγητών, όπως και με την απαξίωση μας ως όργανα διοίκησης.
Υπήρξε όμως ρήξη με μια συντηρητική καλογερική και οπισθοδρομική λογική, για διεύθυνση σχολείου, αποκρουστική, με ψιθύρους και συκοφαντίες σε βάρος όσων διαφωνούν με το "εγώ υμίν ο ουρανός του σχολείου αυτού...."
Στο δημόσιο, εν δυνάμει, όλα τα φυσικά πρόσωπα - δημόσιοι υπάλληλοι - ευθύνονται για την κακοδαιμονία του και τα κακώς κείμενα αυτού, εκτός από τη διοίκηση, που έχει «πάντα» δίκαιο!!!
Κάτι ανάλογο μηχανεύτηκαν στη Διεύθυνση Δ/θμιας Εκπ/σης Αιτωλ-νιας για το ΕΠΑΛ Καινούργιου, αφού αποδείχθηκε ότι η αδράνεια τους, η έλλειψη αποφασιστικότητας, οι διοικητικές ανεπάρκειες κ.λ.π. άφησαν δύο χρόνια τώρα, να σέρνεται η διάλυση του σχολείου, η ισοπέδωση εκπαιδευτικών δομών - θεσμών και προσώπων, από έναν «αρρωστημένο» ναρκισσισμό και υπέρμετρη αλαζονεία, για γεγονότα που πληγώνουν, προσβάλουν και δεν συνάδουν με σχολείο και εκπαιδευτικό, μάλιστα που διευθύνει σχολείο.
Γεγονότα γνωστά καταγεγραμμένα αλλά η τοπική διοίκηση δεν έπραξε τίποτε ως όφειλε! Δεν εμφανίστηκε ποτέ στο σχολείο με διάθεση επίλυσης των όποιων προβλημάτων, εκ των υστέρων με την λήξη του σχολικού έτους με την «τήβεννο» του δήμιου επιβάλλουν την «τάξη»! Υποκρισία ή ανικανότητα;
Μετά την απρέπεια και με δόλο μεθόδευση της δυνητικής αργίας για ένα γεγονός που μόνο μη νοήμονες επικαλούνται, όπως είναι η μη συμμετοχή εκπαιδευτικού στην κοροϊδία της τηλεκπαίδευσης για εργαστήριο μηχανολογικών δεξιοτήτων και τεχνιτών ψύξης, και μάλιστα από το τηλέφωνο.
Όπως έγινε σε άλλα μαθήματα, όπου οι μαθητές του ΕΠΑΛ Καινούργιου, όπως έλεγαν οι ίδιοι, άνοιγαν το τηλέφωνο το πρωί και το έκλειναν το μεσημέρι που ξυπνούσαν.
Τα εργαστηριακά μαθήματα που εγώ διδάσκω, πραγματοποιήθηκαν με τη φυσική παρουσία μαθητών στο σχολικό εργαστήριο, όπως μάλιστα ρητά αναφέρεται στην Υπουργική Απόφαση της υφυπουργού Παιδείας με αριθ. Πρωτ.Φ3/ 44963/ΓΔ4/19-4-2021.
Αν τις παραπάνω αντιφάσεις τους παραλήψεις και τυπικά παρανομίες, νομιμοποιούν με την δίωξη μου, τότε τουλάχιστο τα πτυχία των ΕΠΑΛ σχολικού έτους 2020-2021, πρέπει να ακυρωθούν, τουλάχιστο τα επαγγελματικά δικαιώματα επιπέδου 4, που απορρέουν από την άρτια και ολοκληρωμένη εκπαίδευση, που πρέπει να έχει πραγματοποιήσει κάθε σχολείο (και όχι εξ αποστάσεως εκμάθηση τεχνικών), σύμφωνα με το αναλυτικό πρόγραμμα της κάθε ειδικότητας.
Στην περίπτωση της δήθεν απουσίας μου, που έγινε viral, από την πρώτη στιγμή ενημέρωσα, την πολιτική και εκπαιδευτική ηγεσία του υπουργείου Παιδείας και τον τοπικό προϊστάμενο από την θεσμική μου θέση ως Προέδρου της ΠΕΤΕΕΜ - ΤΕ- ΣΕΛΕΤΕ, για τις αντικειμενικές δυσκολίες και την αδυναμία εκτέλεσης των εργαστηριακών ασκήσεων. Επίσης κάναμε λόγο στο υπόμνημα μας για τα προσωπικά δεδομένα μαθητών και καθηγητών, που υστερότερα η Ανεξάρτητη Αρχή μας δικαίωσε για τις επιφυλάξεις μας, ενώ έχει καταδικαστεί και αποσιωπάται από το υπουργείο, σήμερα εγείρονται ηθικές και οικονομικές αξιώσεις με αγωγές τους χιλιάδων εκπαιδευτικών, που συμμετείχαν στην τηλεκπαίδευση, όπου τα προσωπικά τους δεδομένα έχουν πουληθεί από τη Cisco (που το υπουργείο της είχε αναθέσει το έργο της τηλεκπαιδευσης), σε μεγάλες ηλεκτρονικές πλατφόρμες στην Αμερική π.χ. «Amazon».
Στην περίπτωσή μου, για να γνωρίζουν οι γονείς, που κάποιοι μάλιστα σήκωσαν φλάμπουρα συμπαράστασης (!), οτι για να καλυφθεί η ύλη τουλάχιστο της Γ' Ψυκτικών (περσινή χρονιά), όπου οι μαθητές του ΕΠΑΛ θα έπαιρνε πτυχίο, κάλυψα την ύλη και εκτός διδακτικού μου ωραρίου (έγινε σε πολλά ΕΠΑΛ της χώρας), υπάρχουν τα βιβλία ύλης και άλλα στοιχεία που θα παρουσιαστούν ανάλογα με την εξέλιξη της υπόθεσης μου.
Τις ημέρες αυτές που η υπουργός με έθεσε σε δυνητική αργία για αναπόδεικτη κατηγορία, όπου μάλιστα αναφέρει στην απόφαση της ως απόδειξη, ότι: "αυτός φέρεται… να απουσίαζε"!!!, η τοπική διοίκηση κρύβεται ενώ οργιάζει η παραπληροφόρηση…
Ορισμένοι μάλιστα κάνουν λόγο στην τοπική κοινωνία, που δικαιολογημένα δεν γνωρίζει την κάθε υπόθεση, ότι για να τεθούν σε αργία ταυτόχρονα και οι δύο (τομεάρχης ΕΚ Αγρινίου και διευθύντρια ΕΠΑΛ) είναι δήθεν για προσωπικά τους θέματα!!!
Αυτό δεν ισχύει και όσοι το αναπαράγουν ενισχύουν το σκοτάδι που ορισμένοι έχουν μάθει να κάνουν τις δουλειές τους.
Η αναφορά της διευθύντριας του ΕΠΑΛ σε βάρος μου, για δήθεν απουσία έγινε εκ των υστέρων για εκδικητικούς κυρίως λόγους, να με ενοχοποιήσει και για να υπάρξει συνευθύνει, για όσα η ίδια έπραξε σε βάρος της υπηρεσίας, των μαθητών και εμού προσωπικά (θολώνοντας τα νερά). Στέρησε τον σύγχρονο εργαστηριακό εξοπλισμό «ρομποτικής» και νέων τεχνολογιών, από την μαθησιακή διαδικασία και, που η πολιτεία παρείχε για την άρτια εκπαίδευση τους, για τους λόγους αυτούς παραπέμφθηκε στο πειθαρχικό συμβούλιο και όχι για αντιδικία μαζί μου, όπως επιμελώς πλασάρουν ορισμένοι.
Η ανθρωποφαγική εκμετάλλευση ενός γεγονότος δεν είναι η καλύτερη εξελίξει για την κοινωνία και μάλιστα από θεσμικούς που επηρεάζουν την κοινή γνώμη, ενώ θα έπρεπε να είχαν καλύτερα ανακλαστικά να προλάβουν πριν οδηγηθεί το σχολείο στη φάση πριν το κλείσιμο του-κόλαφος για το Καινούργιο.
Η τοπική διοίκηση Δ/θμιας Εκπ/σης ήταν απόν, αδρανούσε επιμελώς, από τις αρνητικές εξελίξεις στο ΕΠΑΛ, όπως και άλλοι υπηρεσιακοί παράγοντες, που δεν τολμούσαν να ασκήσουν τα καθήκοντά τους Λούη πολιτεία τους ανάθεση. Είμαστε μια εκπαιδευτική κοινότητα στον αέρα με "βάρκα την ελπίδα" και ο κλήρος έπεσε σε αυτόν που καθάρισε το "κόπρο του Αυγεία".
Γνωστή η τακτική της διοίκησης για δήθεν προσωπικές διαφορές, για να καλύπτεται, κάτι που δεν πείθει για τέτοιες σοβαρές αποφάσεις, όταν η όλη διαδικασία πάσχει τόσο στον τύπο όσο και στην ουσία της και θα κριθεί σε πολλά επίπεδα αλλά τώρα θα καλεστούν, όλοι οι αυτοί να προσκομίσουν τα ενοχοποιητικά τους υπηρεσιακά στοιχεία η αλλιώς θα λογοδοτήσουν....
Υ Γ. 1: Επειδή το θέμα μου δεν είναι αμιγώς προσωπικό αλλά είναι σοβαρό θέμα λειτουργίας δημοκρατικής λειτουργίας των θεσμών της πολιτείας.
Υ.Γ.: 2. Υπάρχουν όλα τα αποδεικτικά στοιχεία και υλικά (συμβατικά και ηλεκτρονικά) για την υποκρισία και τον φαρισαϊσμό όσων κρύφτηκαν ο καθένας για διαφορετικούς λόγους.
Υ.Γ.: 3. Όλα τα κρίσιμα στοιχεία που κρύβουν, αυτοί που ευθύνονται και όφειλαν να δώσουν λύσεις, αλλά έμμεσα κάλυπταν τις αυθαιρεσίες, θα κατατεθούν στην Υπουργό Παιδείας κατά την ακρόαση μου, που έχω αιτηθεί με την ενδικοφανή μου προσφυγή που τη Δευτέρα θα αποσταλεί.
Υ Γ.:4. Εύχομαι σε όλους τους μαθητές του τομέα και των ΕΠΑΛ γενικότερα, που συμμετέχουν στις πανελλαδικές εξετάσεις, υπομονή μεθοδικότητα και το αποτέλεσμα θα έρθει. Επίσης τους καλώ να μην παραιτούνται από την πρώτη αδικία που θα συναντήσουν στη ζωή με ψηλό φρόνιμο και αγάπη για τον συνάνθρωπο να αγωνίζονται για τα δικαιώματα τους.
Εκ βαθέων....
Κανούργιο 28-5-2022
Κώστας Διον Κορδάτος
Καθηγητής Μηχανολόγος – (ΕΠΑΛ) Υπ. Τομέας ΕΚ Αγρινίου
Πρόεδρος ΠΕΤΕΕΜ / ΣΕΛΕΤΕ
Εκπρόσωπος αυτοδιοικητικής κίνησης
Κοινότητας Καινούργιου Δήμου Αγρινίου
Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα
ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση
Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό
ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)
Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 25/11
ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ
2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη