amea
Ο Γολγοθάς μιας μητέρας και η ...ψηφιακή προσβασιμότητα για μαθητές ΑμεΑ

Η υφυπουργός Παιδείας κ Ζέττα Μακρή ανακοίνωσε αυτές τις μέρες "την αίσια έκβαση μιας συνέργειας που έθεσε στο επίκεντρο τις μαθησιακές ανάγκες των παιδιών με αναπηρία"

Η κ Μακρή δήλωσε μεταξύ άλλων την Ψηφιακή προσβασιμότητα για μαθητές ΑμεΑ σε συνεργασία με τον Όμιλο Ηρακλής.

«Αυτή η ψηφιακή εφαρμογή έρχεται να επισφραγίσει την αμοιβαία δέσμευση στην ισότιμη συμμετοχή όλων των παιδιών σε κάθε πτυχή της καθημερινής ζωής στην τεχνολογία και στη γνώση και εδραιώνει την προοπτική για την ανάπτυξη ψηφιακών προγραμμάτων για την ψυχαγωγία τη μάθηση την έκφραση μέσω ειδικών επιστημονικών εργαλείων» σημείωσε η κ. Μακρή.

Την ίδια ώρα αίσθηση προκαλούσε η καταγγελία που έκανε μία μητέρα ενός μαθητή ΑμεΑ, ο οποίος πάσχει από τετραπληγία.

Η κ. Μόρφη Παπαδοπούλου μίλησε στο Μega και περιέγραψε τις δυσκολίες που περνά η ίδια και το παιδί της στο σχολείο του, λόγω έλλειψης ειδικών.

Σύμφωνα με την καταγγελία της μητέρας, Μόρφης Παπαδοπούλου, «είναι η 4η βδομάδα που πηγαίνω και εγώ 1η δημοτικού μαζί με τον γιο μου, είμαι η βοηθός του. Έχουμε περάσει από ΚΕΣΥ έχει εγκριθεί η αίτηση, όλα τα χαρτιά δηλώνουν ότι κρίνεται απαραίτητο να είναι ένα ΕΒΠ – ειδικό βοηθητικό προσωπικό – 30 ώρες την εβδομάδα. Μετά την τελευταία τροποποίηση της νομοθεσίας έχει βγει ότι να είναι ένα ΕΒΠ σε κάθε σχολείο και στο δικό μας το σχολείο υπάρχουν 4 παιδιά. Ο γιος μου είναι σε καρότσι και χρειάζεται βοήθεια και τις 6 ώρες, είτε για να πάει τουαλέτα, είτε για να βγάλει ένα βιβλίο, οτιδήποτε».

Στην ερώτηση για το αν το παιδί θα έπρεπε να πάει σε ειδικό σχολείο, η κ. Παπαδοπούλου απάντησε πως «το ότι ένα παιδί έχει κινητικά προβλήματα, δεν σημαίνει ότι πρέπει να πάει σε ειδικό σχολείο. Στα ειδικά σχολεία πηγαίνουν παιδάκια που έχουν για παράδειγμα αυτισμό, ή χρειάζονται μία άλλη φροντίδα. Ο γιος μου έχει μόνο κινητικό πρόβλημα».

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΑΣΕΠ: Σε 2 ημέρες ΕΥΚΟΛΟ Online Proficiency GOLEARN ΧΩΡΙΣ προφορικά, ΧΩΡΙΣ έκθεση (Μόνο 10 ημέρες έμειναν για την ΑΛΛΑΓΗ!)

Παν.Πατρών: Ανακοινώθηκε το 1ο σε Ελλάδα Μοριοδοτούμενο Πανεπιστημιακό σεμινάριο στην Τεχνητή Νοημοσύνη για εκπαιδευτικούς

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 15/5

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

φύση, θάλασσα, δέντρα, ποδηλάτης
Πώς κατανοούμε τον κόσμο;
«Κι όμως η σκέψη μας είναι εκεί, στο άγνωστο, στα νέα ερωτήματα, στις δυσκολίες πρόσληψης όλο και πιο έγκυρης γνώσης, όλο και πιο καλής κατανόησης...
Πώς κατανοούμε τον κόσμο;
αίθουσα σχολειο
ΣΕΠΕ Αν. Αττικής «Ο ΣΩΚΡΑΤΗΣ»: Άμεση κάλυψη των κενών στα σχολεία του συλλόγου
Με ανακοίνωσή του ο ΣΕΠΕ Αν. Αττικής «Ο ΣΩΚΡΑΤΗΣ» τονίζει την ανάγκη για κάλυψη των εκπαιδευτικών κενών
ΣΕΠΕ Αν. Αττικής «Ο ΣΩΚΡΑΤΗΣ»: Άμεση κάλυψη των κενών στα σχολεία του συλλόγου
σχολείαα
Το εικονικό σχολείο ως «μετα-σχολείο» και οι μαθητές ως αναλώσιμοι πελάτες
Η εικονική πραγματικότητα, οι εικονικές αίθουσες και το εικονικό σχολείο ως «μετα-σχολείο» και οι μαθητές ως αναλώσιμοι πελάτες
Το εικονικό σχολείο ως «μετα-σχολείο» και οι μαθητές ως αναλώσιμοι πελάτες