Εκπαιδευτικοί: Στο σεμινάριο του ΥΠΑΙΘΑ «Έναρξη διαδικασίας αξιολόγησης Α2» απαντάμε με Απεργία -Αποχή
«Κανένας/καμία διευθυντής/ντρια σχολείου δεν έχει απολύτως κανένα λόγο να γίνει στήριγμα μιας αντιεκπαιδευτικής πολιτικής που στρέφεται ευθέως ενάντια στους συναδέλφους του και καθιερώνει σχέσεις εξάρτησης και τρομοκρατίας»

Κανείς εκπαιδευτικός δεν υποχρεούται να συμμετέχει στο σημερινό σεμινάριο για την αξιολόγηση στο πεδίο Α2 που οργανώνει το Υπουργείο Παιδείας, «δεδομένου ότι αυτό πραγματοποιείται εντός διδακτικής λειτουργίας του σχολείου και χωρίς καμία απαλλαγή ή τροποποίηση προγράμματος. Προτεραιότητα για τις/τους συναδέλφους είναι το διδακτικό έργο. Δεκάδες προϊστάμενες/οι έχουν πρωινό πρόγραμμα χωρίς καμία δυνατότητα τροποποίησης.»

Αυτό τονίζει σε ανακοίνωσή του ο ΣΕΠΕ  «Κ. Σωτηρίου», τονίζοντας ότι «είναι η πρώτη φορά ιστορικά που σε ψηφισμένο νόμο Δν/της /προϊστάμενος σχ. μονάδας εμπλέκεται σε αξιολόγηση εκπαιδευτικών όχι μόνο για το διοικητικό έργο αλλά στην αξιολόγηση της εκπαιδευτικής πράξης ασχέτως ειδικότητας, γνωστικού αντικειμένου κλπ»

Αναλυτικά η ανακοίνωση του ΣΕΠΕ «Κ.Σωτηρίου»

Η πολιτική ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας προχωρά στο επόμενο βήμα του αντιεκπαιδευτικού σχεδιασμού της.  Στην προσπάθεια της να επαναφέρει το φάντασμα του επιθεωρητισμού στα ελληνικά σχολεία, να εγκαθιδρύσει σχέσεις τρομοκρατίας και υποτέλειας μεταξύ συναδέλφων και παρά τη μαζική αντίδραση του εκπαιδευτικού κόσμου που στην πλειοψηφία του συμμετέχει στη απεργία/αποχή. Την ώρα που η μεγάλη πλειοψηφία νεοδιόριστων κι ακόμη μεγαλύτερη του συνόλου των εκπαιδευτικών Απεργεί-Απέχει και δεν έχει υλοποιηθεί το Α1 (αξιολόγηση από συμβούλους), του ν. 4823/, το υπουργείο δρομολογεί το δεύτερο στάδιο ( Α2) (αξιολόγηση από διευθυντές) της διαδικασίας ατομικής αξιολόγησης. Για το λόγο αυτό με εγκύκλιό του το ΥΠΑΙΘΑ καλεί διευθυντές/ντριες και προϊσταμένες νηπιαγωγείων να συνδεθούν την Πέμπτη 18/1 στις 9:30 στην τηλεδιάσκεψη με θέμα: «Έναρξη διαδικασίας αξιολόγησης Α2».

Ο σύλλογος μας ΠΕ «Κ. Σωτηρίου» επισημαίνει ότι όσον αφορά το αυριανό σεμινάριο δεν υποχρεούται κανείς να συμμετέχει δεδομένου ότι αυτό πραγματοποιείται εντός διδακτικής λειτουργίας του σχολείου και χωρίς καμία απαλλαγή ή τροποποίηση προγράμματος. Προτεραιότητα για τις/τους συναδέλφους είναι το διδακτικό έργο. Δεκάδες προϊστάμενες/οι έχουν πρωινό πρόγραμμα χωρίς καμία δυνατότητα τροποποίησης.

Κανείς δεν υποχρεούται να παρακολουθήσει & πολύ περισσότερο αν (έχει) υπογράψει Απεργία Αποχή.

Είναι η πρώτη φορά ιστορικά που σε ψηφισμένο νόμο Δν/της /προϊστάμενος σχ. μονάδας εμπλέκεται σε αξιολόγηση εκπαιδευτικών όχι μόνο για το διοικητικό έργο αλλά στην αξιολόγηση της εκπαιδευτικής πράξης ασχέτως ειδικότητας, γνωστικού αντικειμένου κλπ.

Δείτε παρακάτω τα 2 πεδία αξιολόγησης που εμπλέκονται οι Δ/ντες/ντριες-προιστάμενοι/ες!!

«Το πεδίο Α1, το διδακτικό και παιδαγωγικό έργο του εκπαιδευτικού, στο πλαίσιο της γενικής και ειδικής διδακτικής του γνωστικού αντικειμένου, αξιολογείται τεκμηριωμένα από τον Σύμβουλο Εκπαίδευσης Επιστημονικής Ευθύνης (ειδικότητας) Το πεδίο Α2, το παιδαγωγικό κλίμα και η διαχείριση της τάξης αξιολογούνται τεκμηριωμένα από τον Διευθυντή ή Προϊστάμενο της σχολικής μονάδας. Το πεδίο Β, η υπηρεσιακή συνέπεια και η επάρκεια του εκπαιδευτικού αξιολογούνται τεκμηριωμένα από τον Διευθυντή ή Προϊστάμενο της σχολικής μονάδας και τον Σύμβουλο Εκπαίδευσης Παιδαγωγικής Ευθύνης.»

Σε συνέχεια όλων των προηγούμενων τοποθετήσεων- ανακοινώσεών μας λέμε ότι: Κανένας/καμία διευθυντής/ντρια σχολείου δεν έχει απολύτως κανένα λόγο να γίνει στήριγμα μιας αντιεκπαιδευτικής πολιτικής που στρέφεται ευθέως ενάντια στους συναδέλφους του και καθιερώνει σχέσεις εξάρτησης και τρομοκρατίας.

Διευκρινίζουμε ότι η υπογραφή της ΑΑ καλύπτει απολύτως τους Δ/ντες-ντριες όπως και τους/τις συναδέλφους/ες νεοδιόριστουςες ώστε να μην έχουν καμία εμπλοκή στην αξιολόγηση.

Καλούμε τις διευθύντριες/ντες & προϊστάμενες/ους των σχολικών μας μονάδων:

  • να σταθούν στο πλάι του κλάδου και των συναδέλφων τους

  • να σεβαστούν τις ομόφωνες αποφάσεις του κλάδου

  • να υπογράψουν την απεργία/αποχή από όλες τις διαδικασίες που συνδέονται με την ατομική αξιολόγηση

  • να μην υποκύψουν σε ψευτοεκβιασμούς της διοίκησης

  • να υπερασπιστούν την παιδαγωγική ελευθερία και το εργασιακό μέλλον όλων

  • Να μην αποδεχθούν το ρόλο του αξιολογητή/τριας και να μη βαθμολογήσουν κανέναν συνάδελφό τους.

Τα επιχειρήματα τύπου «θα βάλω σε όλους άριστα» καταρρίπτονται από το παρακάτω σχεδιάγραμμα που αποκαλύπτει ότι το μεγαλύτερο ποσοστό θα τοποθετηθεί στη βάση της πυραμίδας και οι λίγοι θα φτάσουν στην κορυφή!!

αξιολογηση α2

Η ΔΟΕ να καλέσει τους Δ/ντες- προϊσταμένους να συνταχθούν με την ομόφωνη απόφαση της 92ης ΓΣ του κλάδου για Απεργία Αποχή από κάθε διαδικασία ατομικής αξιολόγησης.  Σε αυτή την κατεύθυνση να οργανώσει πανελλαδική διάσκεψη διευθυντών, προϊσταμένων.

 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 3/02

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

εκπαισ
«Ενεργός Πολίτης»: Η νέα επικοινωνιακή φούσκα για να γεμίσουν οι εκπαιδευτικοί με γραφειοκρατία και... ατομική ευθύνη
Η κυβέρνηση αποφάσισε να γεμίσει τις σχολικές αίθουσες με «δραστηριότητες ενεργού πολίτη» και να τις υποβάλει σε αμέτρητες καταχωρήσεις και...
«Ενεργός Πολίτης»: Η νέα επικοινωνιακή φούσκα για να γεμίσουν οι εκπαιδευτικοί με γραφειοκρατία και... ατομική ευθύνη
kathigitis-pavlos-peppas-upatras
Έφυγε πρόωρα από τη ζωή ο καθηγητής του Πανεπιστημίου Πατρών Παύλος Πέππας
«Δεν υπάρχουν λόγια για να εκφράσουν τη λύπη που νιώθουμε για την απώλεια του καθηγητή του Πανεπιστημίου Πατρών Παύλου Πέππα».
Έφυγε πρόωρα από τη ζωή ο καθηγητής του Πανεπιστημίου Πατρών Παύλος Πέππας