Μετατροπή Δημοτικού Σχολείου σε Πειραματικό: «Μαθητές θα εισάγονται αποκλειστικά με κλήρωση στην Α’ τάξη»
«Τα παιδιά που δεν θα είναι στην κλήρωση μένουν εκτός σχολείου»

Την αντίθεσή τους με την κατάργηση και τη μετατροπή του 1ου Δημοτικού Σχολείου Λουτρακίου σε Πειραματικό εκφράζουν εργαζόμενοι και εκπαιδευτικοί στο Λουτράκι, την Κορινθία και το Ξυλόκαστρο.

Εκπαιδευτικοί και εργαζόμενοι υποστηρίζουν ότι η εξέλιξη αυτή «ενισχύει την κατηγοριοποίηση/διαφοροποίηση των σχολείων».

Επιπλέον, τονίζουν ότι «οι μαθητές θα εισάγονται αποκλειστικά με κλήρωση στην Α’ τάξη του Δημοτικού.  Επομένως, τα παιδιά που δεν θα είναι στην κλήρωση μένουν εκτός σχολείου, οπότε θα τοποθετηθούν σε άλλα σχολεία όμορα της περιοχής».

Στη συνέχεια, υπογραμμίζουν ότι «προωθεί τις χορηγίες από ιδιωτικούς φορείς, την απαλλαγή της χρηματοδότησης από το κράτος, τη δυνατότητα παρέμβασης από εξωσχολικούς φορείς», ενώ «καταργεί τη μόνιμη και σταθερή εργασία στα Πειραματικά σχολεία, εδραιώνει την κουλτούρα της αξιολόγησης».

Το ψήφισμα ενάντια στην κατάργηση και μετατροπή του 1ου Δημοτικού Σχολείου Λουτρακίου σε Πειραματικό

Με το παρόν ψήφισμα δηλώνουμε την αντίθεσή μας στην κατάργηση και μετατροπή του 1ου Δημοτικού Σχολείου Λουτρακίου σε Πειραματικό.

Μια τέτοια εξέλιξη θα έχει τις εξής συνέπειες:

Α) Ενισχύει την κατηγοριοποίηση/διαφοροποίηση των σχολείων και τη δημιουργία σχολείων δημιουργώντας σχολεία πολλών ταχυτήτων εις βάρους του δικαιώματος των παιδιών σε σύγχρονη ενιαία μόρφωση.

Β) Οι μαθητές θα εισάγονται αποκλειστικά με κλήρωση στην Α’ τάξη του Δημοτικού. Η επιλογή των μαθητών γίνεται ανεξαρτήτως από τον τόπο διαμονής τους, οπότε χάνεται η εντοπιότητα και το «σχολείο της γειτονιάς».

Επομένως, τα παιδιά που δεν θα είναι στην κλήρωση μένουν εκτός σχολείου, οπότε θα τοποθετηθούν σε άλλα σχολεία όμορα της περιοχής. Τα όμορα σχολεία με τη σειρά τους, θα δουν τον αριθμό των μαθητών τους να αυξάνεται με ότι αυτό συνεπάγεται για την εκπαιδευτική διαδικασία.

Γ) Προωθεί τις χορηγίες από ιδιωτικούς φορείς, την απαλλαγή της χρηματοδότησης από το κράτος, τη δυνατότητα παρέμβασης από εξωσχολικούς φορείς π.χ. στη λειτουργία του σχολείου ή στο πρόγραμμα σπουδών.

Δ) Καταργεί τη μόνιμη και σταθερή εργασίας στα Πειραματικά σχολεία, εδραιώνει την κουλτούρα της αξιολόγησης, καταργώντας την οργανικότητα των θέσεων των εκπαιδευτικών, θεσμοθετώντας την κρίση ανά τακτά χρονικά διαστήματα με τη διαδικασία της συνέντευξης.

Δεσμευόμαστε να συνεχίσουμε να υπερασπιζόμαστε τα συμφέροντα μαθητών και εκπαιδευτικών μέχρι την τελική δικαίωση.

Εργατικό Κέντρο Λουτρακίου-Περαχώρας-Αγίων Θεοδώρων

Ά Ένωση Λειτουργών Μέσης Εκπαίδευσης Ν. Κορινθίας

Σύλλογος Εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Ν. Κορινθίας

Σύλλογος Εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Σικυώνας-Ξυλοκάστρου

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΑΣΕΠ: Σε 2 ημέρες ΕΥΚΟΛΟ Online Proficiency GOLEARN ΧΩΡΙΣ προφορικά, ΧΩΡΙΣ έκθεση (Μόνο 10 ημέρες έμειναν για την ΑΛΛΑΓΗ!)

Παν.Πατρών: Ανακοινώθηκε το 1ο σε Ελλάδα Μοριοδοτούμενο Πανεπιστημιακό σεμινάριο στην Τεχνητή Νοημοσύνη για εκπαιδευτικούς

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 15/5

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

εκπαιδευτικοι αποδοχές
Εκπαιδευτικέ, είναι ντροπή να μιλάς για φτωχοποίηση ενώ κάνεις κοτζάμ λειτούργημα
Τι κρύβει η στάση των περισσότερων Ελλήνων πολιτικών οι οποίοι, παρά το γεγονός πως είναι ορκισμένοι εχθροί της δημόσιας παιδείας και των λειτουργών...
Εκπαιδευτικέ, είναι ντροπή να μιλάς για φτωχοποίηση ενώ κάνεις κοτζάμ λειτούργημα
PANELLINIES - 3.jpg
Πανελλαδικές 2024: Προτεινόμενα θέματα και απαντήσεις στην Πληροφορική
Πανελλήνιες - πανελλαδικές 2024: Προτεινόμενα θέματα και απαντήσεις στην Πληροφορική από τον Όμιλο Φροντιστηρίων Μέσης Εκπαίδευσης ΔΙΑΚΡΟΤΗΜΑ
Πανελλαδικές 2024: Προτεινόμενα θέματα και απαντήσεις στην Πληροφορική