αλιαρτοσ
“Θέλουμε τον καθηγητή μας πίσω” φωνάζουν και οι μαθητές του Γυμνασίου - Αναστατωμένοι είναι και οι γονείς του Γυμνασίου για την μετακίνηση του καθηγητή στη μέση της χρονιάς σε άλλη εκπαιδευτική μονάδα

Με ομόφωνη απόφαση των εκπαιδευτικών του Γυμνασίου Αλιάρτου καταγγέλλεται η κατάφωρη παραβίαση των δικαιωμάτων του εκπαιδευτικού Γ. Κ. ΠΕ01. 

Ο εκπαιδευτικός τοποθετήθηκε ως αναπληρωτής στην πρώτη φάση στο Γυμνάσιο Αλιάρτου, το οποίο είχε επιλέξει ως πρώτη προτίμηση όντας πρώτος στη λίστα και ωστόσο, απαιτείται η αλλαγή της θέσης του με εκπαιδευτικό που διαθέτει λιγότερα μόρια, καταπατώντας έτσι τη λίστα μορίων που έχει αναρτηθεί στον ΟΠΣΥΔ, όπου έχουν προσμετρήσει τα προσόντα όλων και βάσει του οποίου γίνονται οι προσλήψεις.

Συγχρόνως, διαρρηγνύεται η συνοχή και το θετικό κλίμα του συλλόγου, η ροή του εκπαιδευτικού έργου, τρεις μήνες πριν τελειώσει η σχολική χρονιά. Ως εκ τούτου, ο εκπαιδευτικός τοποθετείται εκ νέου σε δύο σχολεία, τα οποία απέχουν χιλιομετρικά σε μεγάλη απόσταση μεταξύ τους (45 χιλιόμετρα) και με λιγότερα μόρια από εκείνα του αρχικού σχολείου (1 έναντι 3), επηρεάζοντας τη μελλοντική του εξέλιξη.  Παράλληλα, δημιουργούνται προβλήματα και στην προσωπική του ζωή, καθώς αυξάνονται τα μηνιαία προσωπικά του έξοδα (ενοίκια, μετακίνηση, κλπ.)

“Θέλουμε τον καθηγητή μας πίσω” ζητούν οι μαθητές του Γυμνασίου Αλιάρτου

Καθολική αποχή από τα μαθήματα και έντονη διαμαρτυρία πραγματοποίησαν, τις προηγούμενες μέρες οι μαθητές του γυμνασίου Αλιάρτου για την απομάκρυνση του καθηγητή τους.

Οι μαθητές ζητούν την επιστροφή τους καθηγητή τους και έχουν εξαγγείλει και σήμερα αποχή από τα μαθήματά τους

Η ΟΜΟΦΩΝΗ   ΑΠΟΦΑΣΗ    ΤΩΝ   ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΤΟΥ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ   ΑΛΙΑΡΤΟΥ ΒΟΙΩΤΙΑΣ

Με το παρόν έγγραφο εκφράζεται η ομόφωνη απόφαση των εκπαιδευτικών του Γυμνασίου Αλιάρτου για την κατάφωρη παραβίαση των δικαιωμάτων του συναδέρφου Γ. Κ. ΠΕ01 και την άμεση απομάκρυνσή του από το σχολείο που εξαρχής τοποθετήθηκε.

Ο συνάδερφος τοποθετήθηκε ως αναπληρωτής στην πρώτη φάση στο Γυμνάσιο Αλιάρτου, το οποίο είχε επιλέξει ως πρώτη προτίμηση όντας πρώτος στη λίστα και ωστόσο, απαιτείται η αλλαγή της θέσης του με συνάδερφο που διαθέτει λιγότερα μόρια, καταπατώντας έτσι τη λίστα μορίων που έχει αναρτηθεί στον ΟΠΣΥΔ, όπου έχουν προσμετρήσει τα προσόντα όλων και βάσει του οποίου γίνονται οι προσλήψεις.

Συγχρόνως, διαρρηγνύεται η συνοχή και το θετικό κλίμα του συλλόγου, η ροή του εκπαιδευτικού έργου, τρεις μήνες πριν τελειώσει η σχολική χρονιά. Ως εκ τούτου, ο συνάδελφος τοποθετείται εκ νέου σε δύο σχολεία, τα οποία απέχουν χιλιομετρικά σε μεγάλη απόσταση μεταξύ τους (45 χιλιόμετρα) και με λιγότερα μόρια από εκείνα του αρχικού σχολείου (1 έναντι 3), επηρεάζοντας τη μελλοντική του εξέλιξη.  Παράλληλα, δημιουργούνται προβλήματα και στην προσωπική του ζωή, καθώς αυξάνονται τα μηνιαία προσωπικά του έξοδα (ενοίκια, μετακίνηση, κλπ.).

Επιπροσθέτως, η μετακίνηση του συναδέρφου επηρεάζει άμεσα παιδαγωγικά και λειτουργικά την εύρυθμη λειτουργεία του σχολείου. Ο συνάδερφος έχει αναλάβει πλήθος αρμοδιοτήτων και ρόλων. Είναι υπεύθυνος τμήματος, υπεύθυνος βιβλιοθήκης, συντονιστής στην εσωτερική και εξωτερική αξιολόγηση της σχολικής μονάδας, συντονιστής τάξεων και υπεύθυνος ενδοσχολικής βίας και εκφοβισμού. Ακόμα, αποτελεί μέλος της ομάδας πυρασφάλειας του σχολείου, δικτύων αποκατάστασης βλαβών και κυρίως έχει αναλάβει πολιτιστικό πρόγραμμα με μαθητές, το οποίο βρίσκεται σε εξέλιξη.

Εν κατακλείδι, το σχολείο μας θα συνεχίζει να υποστηρίζει οποιοδήποτε νέο εισερχόμενο εκπαιδευτικό και να τον εντάσσει με αγάπη και συναδελφικότητα στο σώμα του, να προάγει αξίες όπως ισονομία, δημοκρατία, αξιοκρατία, εκπληρώνοντας το εκπαιδευτικό και κοινωνικό του έργο ως οφείλει για το καλό των μαθητών και του κοινωνικού συνόλου.

Αιτούμαστε τη δίκαιη και άμεση επάνοδο του συναδέλφου μας στα καθήκοντά του στο Γυμνάσιο Αλιάρτου.

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

2ος Πανελλήνιος γραπτός διαγωνισμός: Βγήκε η προκήρυξη - Αιτήσεις από 29/4 έως 14/5

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 21/04

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

laptop
Όλες οι άδειες που δικαιούνται οι εργαζόμενοι στον ιδιωτικό τομέα
Σύμφωνα με τον οδηγό του ΚΕΠΕΑ της ΓΣΕΕ, οι εργαζόμενοι στον ιδιωτικό τομέα δεν δικαιούνται μόνο την ετήσια κανονική άδεια, αλλά επιπλέον 25...
Όλες οι άδειες που δικαιούνται οι εργαζόμενοι στον ιδιωτικό τομέα
DASKALOI
Υπουργείο Παιδείας: 30.000 μόνιμοι διορισμοί έως το 2027 και μείωση αναπληρωτών κατά 50%
Διορισμοί και προσλήψεις εκπαιδευτικών - Ο προγραμματισμός και το πρόβλημα με τις οργανικές θέσεις
Υπουργείο Παιδείας: 30.000 μόνιμοι διορισμοί έως το 2027 και μείωση αναπληρωτών κατά 50%
funds
Η σιωπηλή άλωση της Παιδείας: Όταν η ιδιωτική εκπαίδευση γίνεται όχημα πολιτισμικής μετάλλαξης
Η τάση εξαγοράς ιδιωτικών σχολείων από πολυεθνικούς εκπαιδευτικούς ομίλους και επενδυτικά funds δεν είναι μια απλή οικονομική πράξη. Αντιθέτως,...
Η σιωπηλή άλωση της Παιδείας: Όταν η ιδιωτική εκπαίδευση γίνεται όχημα πολιτισμικής μετάλλαξης
ikoniki pragmatikotita
Οθόνες αντί για πρόσωπα: Μπορεί η τεχνολογία να αντικαταστήσει την εκπαιδευτική σχέση;
Σχολείο χωρίς τάξη: Ποια είναι τα όρια της εξ αποστάσεως μάθησης; Το ψηφιακό σχολείο ως υποκατάστατο της αληθινής επαφής
Οθόνες αντί για πρόσωπα: Μπορεί η τεχνολογία να αντικαταστήσει την εκπαιδευτική σχέση;