Thumbnail
ΣΥΝΕΚ Κέρκυρας: «Μένουμε σταθεροί στη θέση μας ότι η αξιολόγηση πρέπει να καταργηθεί με αγώνα πανεκπαιδευτικό , συγκροτημένο μέσα από την ΟΛΜΕ και τις αποφάσεις της , χωρίς μικροπαραταξιακές διασπαστικές λογικές και δήθεν αγωνιστικά πυροτεχνήματα»

Απάντηση στην Αγωνιστική Συσπείρωση Εκπαιδευτικών (ΑΣΕ) Κέρκυρας, σχετικά με όσα καταλόγισε στην παράταξη των ΣΥΝΕΚ σχετικά με τη στάση της στην αξιολόγηση των εκπαιδευτικών, δίνει η παράταξη.

Η απάντηση των ΣΥΝΕΚ

Με αφορμή και ως απάντηση στην ΑΣΕ Κέρκυρας και την προσπάθειά της με μικροπαραταξιακή λογική να συκοφαντήσει τις ΣΥΝΕΚ και συγκεκριμένα την ΑΣΚ- ΣΥΝΕΚ, έχουμε να πούμε τα παρακάτω:

1. Απέναντι σ’ένα κομβικής σημασίας ζήτημα που είναι η αξιολόγηση , η ΑΣΕ- ΠΑΜΕ στην Κέρκυρα , αλλά και πανελλαδικά , επιλέγουν όπως πάντα να στραφούν κατά της ΟΛΜΕ διαστρεβλώνοντας τη στάση της που είναι: κατάργηση της ατομικής αξιολόγησης και της αξιολόγησης της σχολικής μονάδας, όλων των αντιεκπαιδευτικών νόμων Κεραμέως και όλων των αντισυνδικαλιστικών νόμων. Η θέση αυτή υπερψηφίστηκε στο προηγούμενο συνέδριο από την πλειοψηφία του κλάδου μετά από πρόταση των ΣΥΝΕΚ αλλά δεν ψηφίστηκε από το ΠΑΜΕ και τις ΠΑΡΕΜΒΑΣΕΙΣ! Στην κατεύθυνση αυτή έχει επιλεγεί η τακτική της απεργίας- αποχής , που συνεχίζεται μέχρι και σήμερα, σύμφωνα και με την τελευταία απόφαση του ΔΣ της ΟΛΜΕ.

2. Λειτουργώντας μικροπαραταξιακά και με λάθος πολιτική στρατηγική προωθεί τη θέση ότι η αξιολόγηση μπορεί να αντιμετωπιστεί από τις επιμέρους ΕΛΜΕ στο πλαίσιο τυχαίων συσχετισμών , υποβαθμίζοντας έτσι και απομονώνοντας της σημασία του ενωτικού πανεκπαιδευτικού αγώνα. Είναι πρωτοφανές να υπάρχει ομόφωνη εισήγηση της ΟΛΜΕ, την οποία ψήφισε και η ΑΣΕ στο ΔΣ της ΟΛΜΕ, αλλά σε τοπικό επίπεδο οι συνδικαλιστές της ΑΣΕ να λειτουργούν διασπαστικά καταθέτοντας και ψηφίζοντας διαφορετική πρόταση… Δε διστάζει μάλιστα να ψηφίσει π.χ. στην ΕΛΜΕ Κέρκυρας τοπική απεργία , θέτοντας έτσι σε αμφισβήτηση την κοινωνική αξιοπιστία του σωματείου με μία απόφαση η οποία μας βάζει σε νομικές περιπέτειες, αφού ήδη υπάρχει νομολογία δικαστηρίου ότι η απεργία- αποχή συνιστά μορφή απεργίας που σύμφωνα με το καταστατικό της δε δικαιούται να κηρύξει.

Μένουμε σταθεροί στη θέση μας ότι η αξιολόγηση πρέπει να καταργηθεί με αγώνα πανεκπαιδευτικό , συγκροτημένο μέσα από την ΟΛΜΕ και τις αποφάσεις της , χωρίς μικροπαραταξιακές διασπαστικές λογικές και δήθεν αγωνιστικά πυροτεχνήματα.

Η ΑΣΕ και οι Παρεμβάσεις προσπαθώντας να αποκρύψουν τις τεράστιες ευθύνες τους για την διαλυτική τους στάση στο τελευταίο συνέδριο της ΟΛΜΕ, όπου δεν ψήφισαν κατά των νόμων της αξιολόγησης, ανακαλύπτουν συνδικαλιστικά πυροτεχνήματα για να παρουσιαστούν ως η πρωτοπόρα ηγεσία του κινήματος. Ο αγώνας για να είναι επιτυχής χρειάζεται ενότητα και συσπείρωση και όχι διασπαστικές τακτικές. Όποιοι συστηματικά συκοφαντούν την ΟΛΜΕ σαμποτάρουν τους αγώνες του εκπαιδευτικού κινήματος και στρώνουν το δρόμο στην κυβέρνηση.

ΑΓΩΝΑΣ ΚΑΘΟΛΙΚΟΣ ΠΑΝΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ ΤΩΡΑ

ΑΣΚ- ΣΥΝΕΚ ΚΕΡΚΥΡΑΣ

 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Βάσεις Εισαγωγής: Πτώση σε Πολυτεχνεία και Νομικές αλλά οι Ιατρικές διεκδικούν να πάνε ψηλότερα

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 30/6

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

Κακοκαιρία
Με τρία... πρόσωπα ο καιρός την ερχόμενη εβδομάδα: «Από τη θερμή εισβολή στα μπουρίνια»
«Από τη θερμή εισβολή στα μπουρίνια» – Η πρόγνωση του Γιώργου Τσατραφύλλια για την επόμενη εβδομάδα
Με τρία... πρόσωπα ο καιρός την ερχόμενη εβδομάδα: «Από τη θερμή εισβολή στα μπουρίνια»
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ
Σχολεία: Σύσταση των νέων οργανικών θέσεων στο πλαίσιο της κατανομής των επικείμενων νέων μόνιμων διορισμών
Κατατίθεται η διάταξη για νέες οργανικές θέσεις στη Βουλή τη Δευτέρα 01.07.2024 σε νομοσχέδιο του Υπουργείου Παιδείας;
Σχολεία: Σύσταση των νέων οργανικών θέσεων στο πλαίσιο της κατανομής των επικείμενων νέων μόνιμων διορισμών