Διαγωνισμός PISA: Και 806.000 ευρώ για «ενίσχυση της ερευνητικής υποδομής σε θέματα εκπαιδευτικών ερευνών»
Στόχος η συμβολή στη «μεταρρύθμιση του εκπαιδευτικού συστήματος της χώρας, καθώς θα ενθαρρύνει τους εκπαιδευτικούς να δοκιμάσουν νέες μεθόδους διδασκαλίας και προγράμματα με σκοπό τη βελτίωση των αποτελεσμάτων των μαθητών»

Η «αγάπη» που έχει η κυβέρνηση για τον διεθνή διαγωνισμό PISA είναι τόσο μεγάλη, ώστε εκτός από τη μεταφορά του στα καθ' υμάς με τις διαγνωστικές εξετάσεις που ονομάσαμε «Ελληνική PISA», αποφασίσαμε να πληρώσουμε και 806.000 ευρώ για την «Ενίσχυση της ερευνητικής υποδομής σε θέματα εκπαιδευτικών ερευνών στο πλαίσιο του Διεθνούς Προγράμματος PISA»!

Ο υπουργός Παιδείας Κυριάκος Πιερρακάκης υπέγραψε σήμερα τη σχετική απόφαση πρόθεσης χρηματοδότησης με το εν λόγω ποσό, με στόχο, όπως αναφέρει, την «ενίσχυση και υποστήριξη της ερευνητικής υποδομής σε θέματα διεθνών εκπαιδευτικών ερευνών στο πλαίσιο του Διεθνούς Προγράμματος PISA (Programme International Student Assessment) με σκοπό να συμβάλει στην προσπάθεια του Υπουργείου Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού για τη μεταρρύθμιση του εκπαιδευτικού συστήματος της χώρας, καθώς θα ενθαρρύνει τους εκπαιδευτικούς να δοκιμάσουν νέες μεθόδους διδασκαλίας και προγράμματα με σκοπό τη βελτίωση των αποτελεσμάτων των μαθητών»

Η προτεινόμενη πράξη θα περιλαμβάνει ενδεικτικά παρεμβάσεις όπως:

-Κωδικοποίηση απαντήσεων συμμετεχόντων σε ερωτήσεις διεθνών εκπαιδευτικών ερευνών και ειδικότερα του προγράμματος PISA βάσει οδηγιών του ΟΟΣΑ.

-Δευτερογενείς αναλύσεις σε πρωτογενή δεδομένα διεθνών εκπαιδευτικών ερευνών και ειδικότερα του προγράμματος PISA με στόχο την κατανόηση των δυσκολιών που αντιμετωπίζουν οι μαθητές απαντώντας στις αντίστοιχες δοκιμασίες.

-Αξιοποίηση αποδεσμευμένων θεμάτων και εκπόνηση νέων θεμάτων στους τρεις βασικούς γραμματισμούς που εξετάζονται (κατανόηση κειμένου, φυσικές επιστήμες, μαθηματικά) -κατ’ ελάχιστον διακοσίων θεμάτων-.

-Επιλογή, σχεδιασμός και υλοποίηση ανοικτών εκπαιδευτικών πόρων αναγκαίων για τη συγκρότηση θεμάτων στους τρεις βασικούς γραμματισμούς που μελετώνται (κατανόηση κειμένου, φυσικές επιστήμες, μαθηματικά) σε ψηφιακό περιβάλλον (π.χ. προσομοιώσεις, δυναμικά διαγράμματα, ερωτήσεις πολλαπλής επιλογής και αντιστοίχισης).

-Σχεδιασμός, ανάπτυξη, τεχνική υποστήριξη διαδραστικού περιβάλλοντος απάντησης θεμάτων στους τρεις βασικούς γραμματισμούς που μελετώνται (κατανόηση κειμένου, φυσικές επιστήμες, μαθηματικά) το οποίο προσομοιώνει το περιβάλλον της έρευνας PISA.

-Επεξεργασία, οργάνωση και διαλειτουργικότητα των δεδομένων της έρευνας PISA με τα δεδομένα εθνικών, ευρωπαϊκών και διεθνών βάσεων δεδομένων (ενδεικτικά ΕΛΣΤΑΤ, Eurostat, ΟΟΣΑ).

-Σχεδιασμός και ανάπτυξη εκπαιδευτικού/επιμορφωτικού/ενημερωτικού υλικού για θέματα γραμματισμού στην κατανόηση κειμένων.

-Το υλικό θα διαμορφωθεί σε ψηφιακή διαδραστική μορφή και θα περιλαμβάνει μεθοδολογία και τεχνικές ενίσχυσης των δεξιοτήτων των μαθητών /τριων στο συγκεκριμένο τομέα.

Δείτε την απόφαση

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Είσαι άνεργος στο κέντρο της Αθήνας; ΠΑΡΕ ΤΩΡΑ έκτακτο επίδομα 1000 ευρώ 

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 24/12

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

xapia.jpg
Αντιβιοτικά: Αυτοί είναι οι 3 λόγοι για τους οποίους δεν πρέπει να τα λαμβάνουμε με το παραμικρό
Αντιβιοτικά: Οι 3 λόγοι για τους οποίους δεν πρέπει να τα παίρνουμε με το παραμικρό, σύμφωνα με γιατρό
Αντιβιοτικά: Αυτοί είναι οι 3 λόγοι για τους οποίους δεν πρέπει να τα λαμβάνουμε με το παραμικρό