διαδραστικος με κιμωλια
Σκεφθείτε ο /η συνάδελφος / φισσα αλλά και οι μαθητές να χρησιμοποιούν, γιατί βέβαια, στην αρχή τουλάχιστον, τον χρειάζονται και αυτόν τον πίνακα κιμωλίας και μετά με το γνωστό σφουγγάρι να σβήνουν τις καταγραγές τους. Πού θα πηγαίνει όλη η σκόνη της κιμωλίας;

Ξέρετε το ανέκδοτο με τον άσχετο με την τεχνολογία ο οποίος αγόρασε ταυτόχρονα... δύο πλυντήρια;

Οταν τον ρώτησαν γιατί δύο κι όχι ένα, απάντησε: Για να βάζω επάνω τους τη σκάφη και να πλένω!

Κάπως έτσι και σε αυτή τη χώρα, βάζουμε ηλεκτρονικούς διαδραστικούς πίνακες σε σχολεία όπου πέφτουν καγκελόπορτες και ταβάνια

Και, όπως αποδεικνύεται από τη φωτογραφία που  δημοσιεύουμε, όχι μόνο αυτό: Δεν έχουμε καν την στοιχειώδη λογική να τους τοποθετήσουμε σε σημείο που να μην κινδυνεύουν από... τη σκόνη της κιμωλίας του διπλανού, παμπάλαιου μαυροπίνακα!

Η συνταξιούχος εκπαιδευτικός κ. Αλέκα Ιορδανίδου, σε επιστολή της προς τον υπουργό Παιδείας, επισυνάπτει τη φωτογραφία και τον ρωτά: 

«Μήπως, λέω μήπως, Κύριε Υπουργέ, θα έπρεπε πρώτα να αντικατασταθούν οι μαυροπίνακες με πίνακες μαρκαδόρου και μετά να γίνει η τοποθέτηση των διαδραστικών πινάκων;»

Στοιχειώδες; Οπως φαίνεται στη χώρα του υπαρκτού σουρελισμού, τίποτα δεν είναι στοιχειώδες και αυτονόητο...

Η επιστολή προς τον Κυριάκο Πιερρακάκη

Κύριε Πιερρακάκη, είμαι μια συνταξιούχος φιλόλογος της Δημόσιας εκπαίδευσης, αλλά λόγω «διαστροφής», κατάλοιπο της μακρόχρομης υπηρεσίας μου σε θέσεις όλου του εκπαιδευτικού φάσματος (μάχιομη εκπαιδευτικός, πρόεδρος ΕΛΜΕ, αιρετής ΠΥΣΔΕ, επι σειρά ετών, θποδ/ντρια, διευθ/ντρια σχολικής μονάδας, μέλος ΒΚ και ΕΕΚ, εξακολουθώ να παρακολουθώ, μετά μανίας, τα εκπαιδευτικά τεκτενόμενα.

Σ΄αυτή τη φάση δεν έχω σκοπό να αναφερθώ σε μέτρα που έχουν ληφθεί και επηρεάζουν, κατά την άποψή μου, με τρόπο αρνητικό την όλη εκπαιδευτική- παιδαγωγική διαδικασία. Θα καταθέσω όμως κάτι που παρατήρησα (ιδίοις όμμασι) σε κάποια αίθουσα σχολείου – εκλογικού κέντρου και ομολογώ ότι σοκαρίστηκα όταν αναλογίστηκα το τεράστιο ποσό που δαπανήθηκε για την αγορά διαδραστικών πινάκων και την τοποθέτησή τους σε σχολικές μονάδες ΠΕ και ΔΕ, απόφαση θετικότατη μια και η τεχνολογία βάζει και αυτή το λιθαράκι της στον εκσυχρονσμό του εκπαιδευτικού μας συστήματος.

Δίπλα σε νεοτοποθετημένο διαδραστικό πίνακα σε απόσταση μικρότερη του μισού μέτρου υπήρχε ένας τεράστιος μαυροπίνακας (πίνακας κιμωλίας)

Σκεφθείτε ο /η συνάδελφος / φισσα αλλά και οι μαθητές να χρησιμοποιούν, γιατί βέβαια, στην αρχή τουλάχιστον, τον χρειάζονται και αυτόν τον πίνακα κιμωλίας και μετά με το γνωστό σφουγγάρι να σβήνουν τις καταγραγές τους.

Πού θα πηγαίνει όλη η σκόνη της κιμωλίας; Δίπλα, βέβαια, πάνω στο διαδραστικό πίνακα, με τις όποιες συνέπειες για τη λειτουργία του.

Μήπως, λέω μήπως, Κύριε Υπουργέ, θα έπρεπε πρώτα να αντικατασταθούν οι μαυροπίνακες με πίνακες μαρκαδόρου και μετά να γίνει η τοποθέτηση των διαδραστικών πινάκων;

Ευελπιστώντας ότι η επιστολή μου θα προωθηθεί σε σας

αναμένω την άμεση αντίδρασή σας.

Ευχαριστώ

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Βάσεις Εισαγωγής: Πτώση σε Πολυτεχνεία και Νομικές αλλά οι Ιατρικές διεκδικούν να πάνε ψηλότερα

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 30/6

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα