mathites-diamartyria-sygxoneuseis
Γονείς: Στα παιδιά μας δεν αξίζει αυτή η εκπαίδευση! Βρισκόμαστε στο 2024 και ακόμη παλεύουμε για πράγματα που θα έπρεπε να θεωρούνται αυτονόητα!

Εξοργισμένοι δηλώνουν οι γονείς και στην Πελοπόννησο για το κύμα συγχωνεύσεων στα σχολεία, που οδηγεί σε τάξεις συνωστισμού, υπεριθμίες εκπαιδευτικών και μετακινήσεις μαθητών...

Σε ανακοίνωσή της, η Ομοσπονδία Γονέων & Κηδεμόνων της Περιφέρειας Πελοποννήσου καταδικάζει την απαράδεκτη απόφαση του Υπουργείου και της Περιφερειακής Διεύθυνσης Εκπαίδευσης, που μέσα στο καλοκαίρι- προφανώς για να αιφνιδιάσει γονείς και εκπαιδευτικούς- προχωρά σε συγχωνεύσεις τμημάτων, στοιβάζοντας 25 μαθητές μέσα σε αίθουσες που στην πλειοψηφία τους κρίνονται τουλάχιστον ως ελλιπείς, και ζητά να παρθεί πίσω άμεσα.

«Ο στόχος είναι κατανοητός σε όλους. Λιγότερες προσλήψεις, μικρότερο το κόστος για την εκπαίδευση. Καταλαβαίνουμε όλοι μας τι σημαίνει τμήμα με 25 ή με 22 μαθητές, όπου υπάρχουν γνωματεύσεις. Τι σημαίνει ένα παιδί δημοτικού να αλλάξει σχολικό περιβάλλον, επειδή περισσεύει. Οι συγχωνεύσεως αυτές δεν λαμβάνουν υπόψη ούτε τη νομοθεσία που προβλέπει συγκεκριμένο χώρο στην αίθουσα για τον κάθε μαθητή, ούτε γνωματεύσεις του ΚΕΔΑΣΥ για ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες μαθητών, ούτε βέβαια την ποιότητα της παρεχόμενης εκπαίδευσης», τονίζουν οι γονείς

Ολη η ανακοίνωση 

Η Ομοσπονδία Γονέων & Κηδεμόνων της Περιφέρειας Πελοποννήσου καταδικάζει την απαράδεκτη απόφαση του Υπουργείου και της Περιφερειακής Διεύθυνσης Εκπαίδευσης, που μέσα στο καλοκαίρι- προφανώς για να αιφνιδιάσει γονείς και εκπαιδευτικούς- προχωρά σε συγχωνεύσεις τμημάτων, στοιβάζοντας 25 μαθητές μέσα σε αίθουσες που στην πλειοψηφία τους κρίνονται τουλάχιστον ως ελλιπείς, και ζητά να παρθεί πίσω άμεσα.

Για άλλη μια φορά η κυβέρνηση αντιμετωπίζει τα παιδιά μας σαν να είναι κόστος και νούμερα!!!

Για άλλη μια χρονιά προβλέπεται να υπάρχουν σημαντικά κενά σε εκπαιδευτικό και βοηθητικό προσωπικό! Σχολικός ψυχολόγος και νοσηλευτής ανά σχολική μονάδα φαντάζει σαν όνειρο μακρινό! Και τώρα ακόμα ένα σημαντικό βαρίδι στην εκπαιδευτική διαδικασία, που αποκτά όλο και περισσότερα αντιπαιδαγωγικά χαρακτηριστικά.

Ενδεικτικά αναφέρουμε ότι στο νομό Λακωνίας συγχωνεύονται 10 διαφορετικές τάξεις σε 7 σχολεία, δημιουργώντας τεράστια αναστάτωση σε γονείς, μαθητές και εκπαιδευτικούς. Η ίδια κατάσταση επικρατεί σε όλες τις βαθμίδες, πρωτοβάθμια και δευτεροβάθμια. Μία άλλη πτυχή των προθέσεων της κυβέρνησης είναι αυτό που δρομολογείται σε όλη την Περιφέρεια Πελοποννήσου, όπου αντί στις Α’ τάξεις να δημιουργήσει 2 τμήματα 15 π.χ. μαθητών (δεν χρειάζεται να επιχειρηματολογήσουμε για τη σημασία των μικρών τμημάτων σε αυτή την ευαίσθητη ηλικία της ζωής ενός παιδιού), δημιουργεί ένα τμήμα 25 μαθητών και τα «περισσευούμενα» τα μετακινεί σε άλλα σχολεία!

Μια τέτοια ενέργεια είναι τουλάχιστον απαράδεκτη, αφού δημιουργεί ακόμα περισσότερα πολυπληθή τμήματα  και μάλιστα σε περιπτώσεις τάξεων με γνωματεύσεις μαθητών, το οποίο δυσχεραίνει το έργο του εκπαιδευτικού και στερεί από τα παιδιά μας την ισότιμη εκπαίδευση με βάση τις εκπαιδευτικές ανάγκες του/της καθενός/μιάς. 

Επίσης, σύμφωνα με την εγκύκλιο, οι μαθητές που «περισσεύουν» μετακινούνται σε όμορα σχολεία! Μαθητές που μέχρι χθες πήγαιναν σε ένα σχολείο με τους συμμαθητές τους θα τους αναγκάσουν να αλλάξουν εκπαιδευτικό περιβάλλον για λόγους αδιανόητους παιδαγωγικά, στερώντας τους ακόμη το δικαίωμα να φοιτούν στο σχολείο της γειτονιάς προσθέτοντας κι άλλες δυσκολίες στην ένταξή τους στο σχολικό περιβάλλον και στις οικογένειές τους για την  μετακίνησή τους.

Ο στόχος είναι κατανοητός σε όλους. Λιγότερες προσλήψεις, μικρότερο το κόστος για την εκπαίδευση. Καταλαβαίνουμε όλοι μας τι σημαίνει τμήμα με 25 ή με 22 μαθητές, όπου υπάρχουν γνωματεύσεις. Τι σημαίνει ένα παιδί δημοτικού να αλλάξει σχολικό περιβάλλον, επειδή περισσεύει. Οι συγχωνεύσεως αυτές δεν λαμβάνουν υπόψη ούτε τη νομοθεσία που προβλέπει συγκεκριμένο χώρο στην αίθουσα για τον κάθε μαθητή, ούτε γνωματεύσεις του ΚΕΔΑΣΥ για ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες μαθητών, ούτε βέβαια την ποιότητα της παρεχόμενης εκπαίδευσης.

Ουσιαστικά η Κυβέρνηση βάζει την εκπαίδευση στο κρεβάτι του Προκρούστη, κόβοντας ό,τι θεωρεί ότι περισσεύει προκειμένου να περικόψει δαπάνες, την ίδια στιγμή που επαίρεται για την θετική πορεία της οικονομίας.

Οι ανάγκες παιδιών μας δεν είναι κόστος! Θα μας βρουν απέναντί τους! Δε θα επιτρέψουμε να καταπατηθεί το δικαίωμα τους για ισότιμη συμμετοχή στην εκπαίδευση! 

Στα παιδιά μας δεν αξίζει αυτή η εκπαίδευση! Βρισκόμαστε στο 2024 και ακόμη παλεύουμε για πράγματα που θα έπρεπε να θεωρούνται αυτονόητα!

Ζητάμε κι εμείς με τη σειρά μας, όπως τόσοι Σύλλογοι/Ενώσεις Γονέων, σύλλογοι Εκπαιδευτικών

- να παρθεί πίσω η υπουργική απόφαση

-καμία τάξη να μην ξεπερνάει τους 20 μαθητές. 15 για την Α’ και Β’ Δημοτικού

-Σύγχρονα δημόσια σχολεία που θα προσφέρουν πολύπλευρη μόρφωση και διαπαιδαγώγηση στα παιδιά μας.

 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 4/9

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

eoppep
ΕΟΠΠΕΠ: Πότε θα διεξαχθούν οι εξετάσεις πιστοποίησης κομμωτών - κουρέων και τεχνιτών περιποίησης χεριών και ποδιών
Τις επόμενες ημέρες θα αναρτηθεί ανακοίνωση στην ιστοσελίδα του Ε.Ο.Π.Π.Ε.Π. με αναλυτικές πληροφορίες για την εξεταστική διαδικασία, τις διευθύνσεις...
ΕΟΠΠΕΠ: Πότε θα διεξαχθούν οι εξετάσεις πιστοποίησης κομμωτών - κουρέων και τεχνιτών περιποίησης χεριών και ποδιών
viasmos.jpg
Κως: Συνελήφθη 44χρονος που ασέλγησε στην 9χρονη ανιψιά της συντρόφου του
Είπε στη μητέρα της ότι ο 44χρονος σύντροφος της θείας της, την προσέγγισε και προέβη σε ασελγείς πράξεις σε βάρος της
Κως: Συνελήφθη 44χρονος που ασέλγησε στην 9χρονη ανιψιά της συντρόφου του