mathites_dytikh_athina
Απαίτησαν να μην συγχωνευτεί κανένα τμήμα, να μην καταργηθεί καμία Κατεύθυνση σε κανένα σχολείο, να μην καταργηθεί καμία ειδικότητα ΕΠΑΛ και ευχήθηκαν «καλή αγωνιστική χρονιά!».

Κινητοποίηση στο υπουργείο Παιδείας πραγματοποίησαν σήμερα Δευτέρα 16 Σεπτέμβρη, στις 10 π.μ. οι μαθητές της Δυτικής Αθήνας μαζί με τους γονείς και τους εκπαιδευτικούς τους μετά από κάλεσμα των Συντονιστικών Επιτροπών Μαθητών Αγίων Αναργύρων, Πετρούπολης, Περιστερίου, Αιγάλεω και Ιλίου, μαζί με τους γονείς και τους εκπαιδευτικούς τους.

Απαίτησαν να μην συγχωνευτεί κανένα τμήμα, να μην καταργηθεί καμία Κατεύθυνση σε κανένα σχολείο, να μην καταργηθεί καμία ειδικότητα ΕΠΑΛ και ευχήθηκαν «καλή αγωνιστική χρονιά!».

Για να διευκολυνθούν οι εκπαιδευτικοί να μετάσχουν στην κινητοποίηση των μαθητών τους, η Α ΕΛΜΕ Δυτικής Αττικής, Β ΕΛΜΕ Δυτικής Αττικής και η Γ ΕΛΜΕ Δυτικής Αττικής είχαν προκηρύξει στάση εργασίας τη Δευτέρα 16/09 από 08:00 έως11:00 και ταυτόχρονα η ΟΛΜΕ, ανταποκρινόμενη σε αίτημά τους, είχε κηρύξει στάση εργασίας από 11:00 – 14:00 τη Δευτέρα 16/09/2024 για τους καθηγητές της Γ Αθήνας.

Οι μαθητές είχαν και την πρώτη τους νίκη ως αποτέλεσμα του αγώνα που δίνουν, αφού έγινε γνωστό ότι εγκρίθηκε η Θεωρητική κατεύθυνση της Γ' Λυκείου στο 6ο ΓΕΛ Αιγάλεω που αρχικά ήταν να καταργηθεί.

Όπως οι ίδιοι οι μαθητές δηλώνουν «Θα συνεχίσουμε τον αγώνα μας μέχρι να ικανοποιηθούν όλα τα αιτήματά μας. Χορτάσαμε απ' τα λόγια της κοροϊδίας. Δεν είμαστε παιδιά Β' κατηγορίας!».

Τις επόμενες μέρες θα προχωρήσουν σε Γενικές Συνελεύσεις στα σχολεία τους, ώστε να ενημερωθούν όλοι οι συμμαθητές τους και να οργανώσουν τη συνέχεια τους αγώνα τους.

Όπως χαρακτηριστικά δήλωσαν: «Χορτάσαμε απ' τα λόγια της κοροϊδίας! Δεν είμαστε παιδιά Β' κατηγορίας! Απαιτούμε:

1) Πάρτε πίσω τις συγχωνεύσεις! Να καλυφθούν εδώ και τώρα τα κενά εκπαιδευτικών! Καμία κατάργηση κατεύθυνσης!

2) Κατάργηση Τράπεζας Θεμάτων και ΕΒΕ! Ο υπουργός να μη τολμήσει να φέρει νομοσχέδιο για Τριπλές Πανελλαδικές.

3) Να παρθούν μέτρα για την ασφάλεια των σχολικών κτιρίων και υποδομών!

4) Κανονική, με live καθηγητές δωρεάν ενισχυτική διδασκαλία για όλα τα μαθήματα και για όσους το έχουν ανάγκη!

5) Δωρεάν σνακ στους μαθητές και μείωση των τιμών στα σχολικά κυλικεία με κατάργηση του ΦΠΑ!

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 18/11

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

viasmos
Mαθήτρια γυμνασίου κατήγγειλε απόπειρα βιασμού μέσα στο σχολείο!
Η μαθήτρια ανέφερε ότι ο 14χρονος, κατά τη διάρκεια της λειτουργίας του σχολείου, προέβη σε πράξεις που συνιστούν προσβολή της γενετήσιας...
Mαθήτρια γυμνασίου κατήγγειλε απόπειρα βιασμού μέσα στο σχολείο!
Εκπαιδευτικό συλλαλητήριο
Πανεργατική απεργία στις 20/11: «Σημείο στήριξης για τις διεκδικήσεις του λαού»
«Η κοινωνική οργή Βγαίνει στους δρόμους» - Στην απεργία στις 20/11 καλούν οι «Παρεμβάσεις-Κινήσεις-Συσπειρώσεις στο Δημόσιο»
Πανεργατική απεργία στις 20/11: «Σημείο στήριξης για τις διεκδικήσεις του λαού»
siasos
Το ΕΚΠΑ συζητά για το Στρατηγικό Σχέδιό του – Ημερίδα της Μονάδας Στρατηγικού Σχεδιασμού
Μια πολύ ενδιαφέρουσα ημερίδα της Μονάδας Στρατηγικού Σχεδιασμού του ΕΚΠΑ για το Στρατηγικό Σχέδιο του ΕΚΠΑ
Το ΕΚΠΑ συζητά για το Στρατηγικό Σχέδιό του – Ημερίδα της Μονάδας Στρατηγικού Σχεδιασμού
pan_krhths_3.jpg
Πανεπιστήμιο: Ταξίδεψε στο Πεκίνο για το Α΄ Παγκόσμιο Συνέδριο Κλασικών Σπουδών
Το Πανεπιστήμιο Κρήτης συμμετείχε στο Α΄ Παγκόσμιο Συνέδριο Κλασικών Σπουδών στο Πεκίνο
Πανεπιστήμιο: Ταξίδεψε στο Πεκίνο για το Α΄ Παγκόσμιο Συνέδριο Κλασικών Σπουδών