Thumbnail
ΔΟΕ

ΘΕΜΑ : « Σχετικά με τη συμπλήρωση των αριθμητικών δεικτών και των αρχικών τμημάτων της φόρμας της Α.Ε.Ε.»

Με αληθινή έκπληξη παρακολουθούμε τις ανακοινώσεις Δ.Σ. Συλλόγων εκπαιδευτικών Π.Ε. όπου ούτε λίγο ούτε πολύ κατηγορείται το Δ.Σ. της Δ.Ο.Ε. για το γεγονός ότι έπειτα από την υιοθέτηση του Ενιαίου Κειμένου περιγραφικής απάντησης στη διαδικασία της Α.Ε.Ε. δεν προχωρά και στο να δώσει κατευθύνσεις για τη συμπλήρωση των αριθμητικών  δεικτών.
Η απόφαση του Δ.Σ. της Δ.Ο.Ε. στις 11 Ιουνίου 2014 όριζε ξεκάθαρα : «Καλούμε κι εκείνους τους συναδέλφους που μέχρι σήμερα δεν έχουν ακολουθήσει το δρόμο του συνδικαλιστικού κινήματος να ενωθούν μαζί τους και να επιμείνουν στην αξιοποίηση του Κειμένου της Δ.Ο.Ε. στα περιγραφικά τμήματα της φόρμας του Υπουργείου, αφήνοντας τόσο τα αριθμητικά όσο τα αρχικά τμήματα της φόρμας όπου αποτυπώνεται όλη η λειτουργία του σχολείου, ασυμπλήρωτα».
Είναι σαφές ότι το Δ.Σ. μένει πιστό στην πορεία που έχει χαράξει για ακύρωση της διαδικασίας της Α.Ε.Ε. στην πράξη.
Η συμπλήρωση των δεικτών, που προτείνει πανελλαδικά ο σύλλογος, όχι μόνο δεν αποτρέπει την κατηγοριοποίηση αλλά συμβάλλει, εκτιμούμε, προς αυτή την κατεύθυνση. Όσο δε για τη διάχυτη παραπληροφόρηση από ποικίλες κατευθύνσεις ότι η φόρμα δε γίνεται αποδεκτή με τη συμπλήρωση μόνο του περιγραφικού μέρους, τόσο το Δ.Σ. της Δ.Ο.Ε., έπειτα από επικοινωνία με πολλούς διευθυντές σχολικών μονάδων όσο και Σύλλογοι Εκπαιδευτικών (σχετικό έγγραφο Συλλόγου Φθιώτιδας) διαβεβαιώνουμε ότι η φόρμα γίνεται αποδεκτή με την παρατήρηση ότι εκκρεμεί η απάντηση των ερωτήσεων, κάτι που δεν επηρεάζει την περιγραφική αποτύπωση.
Είναι επίσης σαφές ότι δεν ήταν το Δ.Σ. της Δ.Ο.Ε. που επέλεξε την πορεία της υποχρεωτικής συμμετοχής στις ομάδες εργασίας αλλά η πολιτική ηγεσία του ΥΠΑΙΘ με την αυταρχικού χαρακτήρα εγκύκλιο «επιστράτευσης»στις 24- 3- 2014.
Από εκεί και μετά το Δ.Σ. έκανε ό, τι ήταν ανθρωπίνως δυνατό για να δημιουργήσει όρους οργανωμένης αντίδρασης (κήρυξη στάσεων εργασίας για τις συνεδριάσεις των ομάδων εργασίας και όταν πλέον έγινε αναγκαίο, λόγω της χαμηλής συμμετοχής στις στάσεις εργασίας, το κείμενο ενιαίας περιγραφικής απάντησης.
Το Δ.Σ. της Δ.Ο.Ε. καλεί για μια ακόμη φορά τους συλλόγους διδασκόντων να υιοθετήσουν τη στάση που έχει αποφασίσει το Δ.Σ. της Δ.Ο.Ε. ώστε
συντεταγμένα να αποτυπωθεί η αντίδραση του κλάδου στην εφαρμογή της Α.Ε.Ε. που συνδέεται με την αξιολόγηση–χειραγώγηση.
 
Δείτε εδώ την ανακοίνωση σε μορφή pdf: Ανακοίνωση Ομοσπονδίας
 

 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 25/11

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

Καρδιαγγειακά νοσήματα σε γυναίκες
Καρδιαγγειακή υγεία: Πέντε συμπτώματα που πρέπει να προσέχουν οι γυναίκες άνω των 40 ετών
Πέντε βασικά ζητήματα που, σύμφωνα με ειδικούς στο Fortune, κάθε γυναίκα άνω των 40 πρέπει να λαμβάνει σοβαρά υπόψη
Καρδιαγγειακή υγεία: Πέντε συμπτώματα που πρέπει να προσέχουν οι γυναίκες άνω των 40 ετών
Έλληνες μετανάστες στη Γερμανία
9ο Ευρωπαϊκό Μαθητικό Συνέδριο: Το 1ο Γυμνάσιο Λαγκαδά στο Μόναχο στις 29 Νοεμβρίου
9ο Ευρωπαϊκό Μαθητικό Συνέδριο: «Η Γερμανία των Ελλήνων, η Ελλάδα των Γερμανών. Η κλασική Ελλάδα και η επίδρασή της στον γερμανόφωνο πολιτισμό»
9ο Ευρωπαϊκό Μαθητικό Συνέδριο: Το 1ο Γυμνάσιο Λαγκαδά στο Μόναχο στις 29 Νοεμβρίου