Thumbnail
αξιολόγηση

Είμαι αντίθετος στην αξιολόγηση.

     Όχι γιατί χωρίζει τα σχολεία σε κατηγορίες. Αυτό έχει γίνει ήδη. Τα ιδιωτικά είναι «καλύτερα» από τα δημόσια. Όποιος έχει τη δυνατότητα, ακόμη και συνάδελφος, προτιμά να φοιτήσει το παιδί του σε «καλό» ιδιωτικό σχολείο, για να «εξασφαλίσει» την επιτυχία του στο Πανεπιστήμιο. Κι όποιος δεν μπορεί, διαλέγει το «καλό» δημόσιο της γειτονιάς του. Όχι γιατί θα οδηγήσει στην απόλυση συναδέλφων, Απολύονται και χωρίς αξιολόγηση ή δεν προσλαμβάνονται άλλοι που κάνει το ίδιο. Ακόμη και ο υπουργός το κατάλαβε. Βέβαια! Αφού για αναπληρωτές των 450 ευρώ γίνονται ουρές, γιατί να μη δοκιμάσει με λιγότερα  ή και με τίποτα;

     Το Δημόσιο σχολείο αντέχει. Τα παιδιά μαθαίνουν ακόμα γράμματα σε αυτό. Και βρίσκονται μέσα στην πραγματικότητα και όχι στη  ΄΄γυάλα΄΄ του ιδιωτικού. Με τον άριστο, τον καλό, τον μέτριο και τον απαράδεκτο καθηγητή (ο τελευταίος, βέβαια, πρέπει να απολυθεί, αλλά δεν είναι αυτό το πρόβλημα τώρα).

     Είμαι αντίθετος με την αξιολόγηση γιατί:

- μας αναγκάζει να μαζεύουμε χαρτιά, να λειτουργούμε ως γραφειοκράτες, να αγχωνόμαστε και να παραμελούμε τη δουλειά μας.

-  να είμαστε τυπικά και όχι ουσιαστικά συνεπείς.

- να κοιτάμε το συνάδελφο που πήρε μεγαλύτερο βαθμό, επειδή τα πάει καλά με το Διευθυντή ή τον Σύμβουλο.

  Και για πολλά άλλα.  Ωστόσο, βαρέθηκα να προσπαθώ να βρω επιχειρήματα στα γεράματα…. ΓΙΑΤΙ ΕΤΣΙ!!!. Χωρίς επιχειρήματα. Είναι αυτονόητο. Αυτό μας μάρανε τώρα. Ας σουλουπώσουμε άλλα πράγματα και βλέπουμε. Να αφήσουμε ΟΛΕΣ τις ουσιαστικές δουλειές μας και να κοιτάμε τα χαρτιά για μήνες.

     Μπορούμε να την αποφύγουμε; ΟΧΙ! Σίγουρα όχι. Και όχι επειδή δεν έχουμε δίκιο να την αρνηθούμε. Μα γιατί το συντριπτικά μεγαλύτερο κομμάτι της κοινωνίας είναι εναντίον μας.

     Γιατί οι συνάδελφοι φοβούνται να την αρνηθούν.

     Γιατί ήδη αυτοί οι λίγοι από τους συναδέλφους που το μόνο που τους νοιάζει είναι να μαζέψουν χαρτιά, ώστε να μας «κάτσουν στο σβέρκο» ως διευθυντές, ως σύμβουλοι, ως προϊστάμενοι γενικώς, μπήκαν σε αυτή τη διαδικασία.

Και κυρίως επειδή η Ευρώπη με το ΕΣΠΑ μας έβαλε στο χέρι.

           Να μη λέμε πολλά…

     Μπορούμε όμως να την απαξιώσουμε. Ήδη γίνεται αυτό και πολλοί είναι οι διευθυντές που βοηθούν στην απαξίωση αυτή.

    Και η ΟΛΜΕ απειλεί να τους διαγράψει… Να μας βάλει να τσακωθούμε μεταξύ μας. Όπως και τότε, επί Αρσένη, που η συγκεκριμένη τακτική οδήγησε σε μαρασμό τους απεργούς, με αποτέλεσμα να μην θεωρείται βρισιά πια, κυριολεκτώ, η λέξη ΄΄απεργοσπάστης΄΄. Μα τι λέω; Καταλήξαμε στο αποτέλεσμα η λέξη αυτή να μην υπάρχει πια με αρνητική σημασία ή να μην ακούγεται ή να χαρακτηρίζει τους ΄΄έξυπνους΄΄ ανθρώπους.

    Σύντομα θα είμαστε σε καλύτερη θέση. Όχι σε καλή, αλλά σε κάπως καλύτερη. Τώρα δεν μπορούμε…

     Έργο της ηγεσίας του συνδικαλιστικού κινήματος είναι να διαλέξει τη στιγμή, που δεν είναι η παρούσα.

     Δε βλέπω να το έχει καταλάβει αυτό.

                              

                                                                          Πανόπουλος Αναστάσιος

                                                                                   Χημικός

                                                                    Διευθυντής 3ου Γυμνασίου Περιστερίου

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 05/7

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

ΑΣΕΠ 3ΕΑ/2019: Αναμορφωμένοι πίνακες κατάταξης εκπαιδευτικών
Απόφοιτοι Ειδικής Αγωγής σε ΥΠΑΙΘΑ: «Μειωμένες έως καθόλου προσλήψεις – Εξαφάνιση της Παράλληλης Στήριξης»
«Μένουν για ολόκληρες χρονιές μαθητές χωρίς υποστήριξη» - Τι καταγγέλλουν σε επιστολή τους οι απόφοιτοι Τμημάτων Ειδικής Αγωγής
Απόφοιτοι Ειδικής Αγωγής σε ΥΠΑΙΘΑ: «Μειωμένες έως καθόλου προσλήψεις – Εξαφάνιση της Παράλληλης Στήριξης»