Thumbnail
Συλλόγου Γονέων του ΓΕΛ Αριδαία

ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΓΟΝΕΩΝ ΚΑΙ ΚΗΔΕΜΟΝΩΝ

ΓΕΝΙΚΟΥ ΛΥΚΕΙΟΥ ΑΡΙΔΑΙΑΣ

Την Παρασκευή 8 Μαΐου 2015 παραπέμπονται σε δίκη τα μέλη του 15μελους συμβουλίου του Γενικού Λυκείου Αριδαίας της σχολικής χρονιάς 2012-2013, λόγω της ειρηνικής κατάληψης διαμαρτυρίας στην οποία προέβησαν τον Νοέμβριο του 2012, ύστερα από απόφαση της Γενικής Συνέλευσης των μαθητών του Λυκείου.

Οι μαθητές διαμαρτύρονταν για την συνεχή υποβάθμιση και απαξίωση της δημόσιας εκπαίδευσης. Αλήθεια που είναι οι «υπεύθυνοι» όταν δεν τηρείται και δεν γίνεται σεβαστό το στοιχειώδες συνταγματικό δικαίωμα για δημόσια δωρεάν παιδεία;

Οι μαθητές πέρα από την διεκδίκηση για δημόσια και δωρεάν παιδεία, παιδεία που να ανταποκρίνεται στις σύγχρονες κοινωνικές ανάγκες, διεκδικούσαν επίσης τη λύση του στεγαστικού προβλήματος του σχολείου, καθώς παρά τις επανειλημμένες και για χρόνια διαβεβαιώσεις που ελάμβαναν από τους «υπευθύνους» καμία λύση δεν έβλεπαν να δίνεται, την ίδια στιγμή που οι διάδρομοι είχαν μετατραπεί σε «αίθουσες».

Αλήθεια, που ήταν, και πάλι, οι «υπεύθυνοι» όταν δεν τηρούνταν οι κανόνες ασφαλείας των σχολικών μονάδων;

Οι μαθητές προχώρησαν στον συγκεκριμένο τρόπο διαμαρτυρίας, καθώς είχαν εξαντλήσει κάθε άλλο τρόπο, εισπράττοντας μόνο αδιαφορία.

Πρέπει να σημειώσουμε ότι κατά τη διάρκεια της κινητοποίησης των μαθητών :

υπήρχε διαφύλαξη του σχολείου από τους ίδιους τους μαθητές,

δεν προκλήθηκε η παραμικρή ζημία στον χώρο και στις εγκαταστάσεις,

επιτρεπόταν η είσοδος στους καθηγητές και στον διευθυντή του σχολείου,

δεν εισήλθε στο χώρο του σχολείου κάποιος πέρα από την σχολική κοινότητα.

Οι μαθητές μας παραπέμπονται σε δίκη με βάση έναν από τους πιο αντισυνταγματικούς και αντιδημοκρατικούς νόμους που ποινικοποιεί τις μαθητικές κινητοποιήσεις (Πράξη Νομοθετικού Περιεχομένου της 4/12/1999), που έρχεται σε πλήρη αντίθεση με τον Νόμο για τις Μαθητικές Κοινότητες (Γ2/4094/23-09-1986), που ενισχύει τη συμμετοχή των μαθητών σε δημοκρατικές διαδικασίες και δημιουργεί τις προϋποθέσεις το σχολείο να γίνει κύτταρο δημοκρατίας και κοινωνικής συμμετοχής.

Αυτή η πράξη Νομοθετικού Περιεχομένου και του κυρωτικού της Νόμου 2811/2000, που ποινικοποιεί τις κινητοποιήσεις της μαθητικής κοινότητας πρέπει άμεσα να καταργηθεί και να τεθούν οι σχετικές υποθέσεις στο αρχείο, αλλά και να αρθούν οι συνέπειες τυχόν καταδικών μαθητών για τις πιο πάνω πράξεις.

Ο σύλλογος των γονέων των μαθητών του Γενικού Λυκείου Αριδαίας, εκφράζει για άλλη μια φορά την αλληλεγγύη του και συμπαράσταση του στους διωκόμενους μαθητές. Σε κάθε αγώνα τους για καλύτερο σχολείο, για καλύτερη παιδεία, για την ανθρώπινη αξιοπρέπεια θα είμαστε δίπλα τους.

Το Δ.Σ.

Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων του Γενικού Λυκείου Αριδαίας

Συμπλήρωσε τα στοιχεία σου στο Carrefour και κέρδισε 2.000 ευρώ

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

2ος Πανελλήνιος γραπτός διαγωνισμός: Βγήκε η προκήρυξη - Αιτήσεις από 29/4 έως 14/5

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 21/04

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

laptop
Όλες οι άδειες που δικαιούνται οι εργαζόμενοι στον ιδιωτικό τομέα
Σύμφωνα με τον οδηγό του ΚΕΠΕΑ της ΓΣΕΕ, οι εργαζόμενοι στον ιδιωτικό τομέα δεν δικαιούνται μόνο την ετήσια κανονική άδεια, αλλά επιπλέον 25...
Όλες οι άδειες που δικαιούνται οι εργαζόμενοι στον ιδιωτικό τομέα
DASKALOI
Υπουργείο Παιδείας: 30.000 μόνιμοι διορισμοί έως το 2027 και μείωση αναπληρωτών κατά 50%
Διορισμοί και προσλήψεις εκπαιδευτικών - Ο προγραμματισμός και το πρόβλημα με τις οργανικές θέσεις
Υπουργείο Παιδείας: 30.000 μόνιμοι διορισμοί έως το 2027 και μείωση αναπληρωτών κατά 50%
funds
Η σιωπηλή άλωση της Παιδείας: Όταν η ιδιωτική εκπαίδευση γίνεται όχημα πολιτισμικής μετάλλαξης
Η τάση εξαγοράς ιδιωτικών σχολείων από πολυεθνικούς εκπαιδευτικούς ομίλους και επενδυτικά funds δεν είναι μια απλή οικονομική πράξη. Αντιθέτως,...
Η σιωπηλή άλωση της Παιδείας: Όταν η ιδιωτική εκπαίδευση γίνεται όχημα πολιτισμικής μετάλλαξης
ikoniki pragmatikotita
Οθόνες αντί για πρόσωπα: Μπορεί η τεχνολογία να αντικαταστήσει την εκπαιδευτική σχέση;
Σχολείο χωρίς τάξη: Ποια είναι τα όρια της εξ αποστάσεως μάθησης; Το ψηφιακό σχολείο ως υποκατάστατο της αληθινής επαφής
Οθόνες αντί για πρόσωπα: Μπορεί η τεχνολογία να αντικαταστήσει την εκπαιδευτική σχέση;