Thumbnail
Β ΕΛΜΕ Θεσσαλονίκης

Το Υπουργείο Παιδείας ακολουθώντας τη μνημονιακή τροχιά με λογιστικές λογικές προχώρησε σε κατανομές πιστώσεων κυρίως για την Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση αφήνοντα  τεράστια κενά   στην Ειδική Αγωγή της Δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης  (ΣΜΕΑΕ, Τμήματα ένταξης και παράλληλη στήριξη). Παρά τις βαρύγδουπες εξαγγελίες  του Υπ. Παιδείας, μέχρι σήμερα έχουν γίνει  μόνο στοιχειώδεις προσλήψεις εκπαιδευτικών για ΣΜΕΑΕ και Τμ. Ένταξης και μόνο 241 για παράλληλη στήριξη.

Την ίδια στιγμή πολλοί γονείς αναγκάζονται να στραφούν προς την ιδιωτική Παράλληλη Στήριξη, κάτι που μας οδηγεί σε μια μορφή «ιδιωτικοποίησης» πλευρών της λειτουργίας του  δημόσιου σχολείου.

Το  Υπουργείο Παιδείας , ερμηνεύει κατά  «το δοκούν» τους ψηφισμένους νόμους , όπως ο Νόμος 4186/2013, άρθρο 28. Με διευκρινιστική εγκύκλιο ορίζεται ότι  οι μαθητές με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες δεν υπολογίζονται , όπως περιγράφει ο πιο πάνω Νόμος του 2013. Αποτέλεσμα είναι στα τέλη Οκτωβρίου, να ακυρώνεται  η διάταξη του Ν.4186/2013 στον βωμό της εξοικονόμησης προσωπικού και να ανοίγει ο δρόμος ακόμα και για συμπτύξεις τμημάτων.

 Παράλληλα το Υπουργείο συνεχίζει το παιχνίδι με τις αλλαγές στις «λίστες» κατάταξης των αναπληρωτών ΕΕΠ και ΕΒΠ , που έπρεπε από τις αρχές του σχολικού έτους να υποστηρίζουν τις ΣΜΕΑΕ και τα ΚΕΔΔΥ. Έτσι χαρακτηριστικά μας αναφέρθηκε ότι υπάρχουν Σχολεία Ειδικής Αγωγής με  μηδενικό  προσωπικό ΕΕΠ και ΕΒΠ καθώς και ΚΕΔΔΥ που δεν έχει ψυχολόγο. Γεννιέται λοιπόν το ερώτημα:  «Πώς μπορεί να παρέχει έργο η σχολική μονάδα με υποστελέχωση και μάλιστα σε κρίσιμο και απαραίτητο για την δομή προσωπικό»;

Με την πολιτική του το ΥΠ.Π.Ε.Θ. οδηγεί τους εκπαιδευτικούς ειδικής αγωγής και τους γονείς σε απόγνωση. Όσο για τους μαθητές με ειδικές ανάγκες τους «οδηγεί»  στο σκοτεινό παρελθόν της στέρησης των μορφωτικών τους δικαιωμάτων.
 

Γι’ αυτό απαιτούμε:

-ΝΑ ΑΝΑΚΛΗΘΟΥΝ ΤΟΣΟ Η ΕΦΑΡΜΟΣΤΙΚΗ ΕΓΚΥΚΛΙΟΣ ΟΣΟ  ΚΑΙ Η ΕΓΚΥΚΛΙΟΣ ΠΟΥ ΚΑΤΑΣΤΡΑΤΗΓΕΙ ΤΗ ΜΕΙΩΣΗ ΤΟΥ ΑΡΙΘΜΟΥ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΣΤΑ ΤΜΗΜΑΤΑ , ΟΠΟΥ ΦΟΙΤΟΥΝ ΜΑΘΗΤΕΣ ΜΕ Ε.Ε.Α.

-ΝΑ ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΗΘΟΥΝ ΑΜΕΣΑ  ΜΑΖΙΚΟΙ ΔΙΟΡΙΣΜΟΙ ΣΤΗΝ ΕΙΔΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ.

-ΝΑ ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΘΟΥΝ ΟΛΑ ΤΑ ΑΙΤΗΜΑΤΑ ΓΙΑ ΠΑΡΑΛΛΗΛΗ ΣΤΗΡΙΞΗ.

- ΕΝΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ ΓΙΑ ΚΑΘΕ ΜΑΘΗΤΗ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΣΤΗΝ ΠΑΡΑΛΛΗΛΗ ΣΤΗΡΙΞΗ.

-ΝΑ ΣΤΕΛΕΧΩΘΟΥΝ ΤΑ ΕΙΔΙΚΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΚΑΙ ΤΑ ΤΜΗΜΑΤΑ ΕΝΤΑΞΗΣ ΠΟΥ ΕΞΑΚΟΛΟΥΘΟΥΝ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΚΕΝΑ.

ΤΕΛΟΣ,  ΑΠΑΙΤΟΥΜΕ ΝΑ ΛΥΘΕΙ ΑΜΕΣΑ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕΤΑΦΟΡΑΣ ΜΑΘΗΤΩΝ ΣΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΤΗΣ ΑΝΑΤΟΛΙΚΗΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ. Ο ΕΜΠΑΙΓΜΟΣ ΜΑΘΗΤΩΝ ΚΑΙ ΓΟΝΕΩΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΣΤΑΜΑΤΗΣΕΙ.

ΖΗΤΑΜΕ ΛΥΣΕΙΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΕΙΩΣΕΙΣ.

ΘΑ  ΜΑΣ ΒΡΟΥΝ ΣΥΝΟΛΙΚΑ ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΤΟΥΣ.
 

    Για το ΔΣ της Β΄ Ε. Λ. Μ. Ε.-Θ

Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ                 Η ΓΕΝ. ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ

ΤΟΔΑΣ  ΓΕΩΡΓΙΟΣ     ΠΑΠΑΝΙΚΟΛΑΟΥ  ΖΗΝΟΒΙΑ (ΤΖΙΝΑ)

 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

2ος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ τον Ιούνιο: Ανακοινώθηκε ΕΠΙΣΗΜΑ η ύλη!

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 16/04

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

diadromos nosokomeiou
O πατέρας του 13χρονου καταγγέλλει Βullying: Τον πέταξαν ψηλά και τον άφησαν να πέσει κάτω με το κεφάλι
Η οικογένεια αρνείται τη συμμετοχή του παιδιού σε επικίνδυνο challenge – Τι δηλώνουν οι Αρχές και ποια η κατάσταση της υγείας του ανήλικου
O πατέρας του 13χρονου καταγγέλλει Βullying: Τον πέταξαν ψηλά και τον άφησαν να πέσει κάτω με το κεφάλι
avokado
Τέσσερις αποτελεσματικοί τρόποι για να ωριμάσουν τα αβοκάντο γρηγορότερα
Το αβοκάντο είναι ένα ιδιαίτερα θρεπτικό φρούτο, γνωστό για την υψηλή του περιεκτικότητα σε ακόρεστα λιπαρά που ωφελούν την καρδιά. Συχνά, τα...
Τέσσερις αποτελεσματικοί τρόποι για να ωριμάσουν τα αβοκάντο γρηγορότερα