ΑΣΕ: Για την στάση της ΟΛΜΕ σε σχέση με το άνοιγμα των σχολείων στις 6 Μάη
Ανακοίνωση της Αγωνιστικής Συσπείρωσης Εκπαιδευτικών για το άνοιγμα των σχολικών μονάδων

Συναδέλφισσες, συνάδελφοι,

πρωτοστατούμε μέσα από το σωματείο μας, ώστε να επιβάλουμε τους όρους για την ασφαλή επαναλειτουργία των σχολείων. Η κυβέρνηση εμπαίζει την εκπαιδευτική κοινότητα, αφού δεν παίρνει τα μέτρα, προκειμένου να διασφαλιστούν οι όροι που οι επιστήμονες έχουν ορίσει και μετακυλύει την ευθύνη στους γονείς, τους εκπαιδευτικούς και τους μαθητές. Έχουμε αναδείξει τα τεράστια συσσωρευμένα προβλήματα στις κτιριακές υποδομές, σε αναλώσιμα υλικά και τις ελλείψεις σε προσωπικό. Έχουμε διατυπώσει με σαφήνεια πολύ συγκεκριμένα αιτήματα, που απαιτούμε από την κυβέρνηση να ικανοποιήσει, ώστε να μπορούν τα σχολεία να ανοίξουν με ασφάλεια.

Δυστυχώς σε εντελώς αντίθετη κατεύθυνση κινείται η πλειοψηφία της ΟΛΜΕ. Αποφάσισε απεργιακή κινητοποίηση για την Τετάρτη 6 Μαΐου, χωρίς να προγραμματίζει καμία κινητοποίηση, ενώ καλεί τους εκπαιδευτικούς να αξιοποιήσουν οποιασδήποτε μορφής άδεια, προκειμένου να μην παρευρεθούν στο σχολείο τις επόμενες δύο μέρες (Πέμπτη και Παρασκευή). Επιμένει στη θέση της ότι δεν υπάρχει ουσιαστικός παιδαγωγικός λόγος να ανοίξουν τα σχολεία πλην της Γ΄ Λυκείου, προσπαθεί με διάφορα τερτίπια, απλώς να απέχουν οι εκπαιδευτικοί από τη διαδικασία, χωρίς να διεκδικούν να ληφθούν τα απαραίτητα μέτρα, να υπάρχουν καθοριστικές παρεμβάσεις για την ασφαλή λειτουργία των σχολείων τόσο τώρα, όσο και από το Σεπτέμβρη. Αυτή η θέση είναι επικίνδυνη, βγάζει την κυβέρνηση από τη δύσκολη θέση, αφού της αφαιρεί την ευθύνη για τη μη λειτουργία των σχολείων, επιρρίπτοντάς την στους ίδιους τους εκπαιδευτικούς. Εξέθεσε τον κλάδο στα διάφορα παπαγαλάκια της κυβέρνησης που ανέπτυξαν μια μεγάλη επίθεση, αποδίδοντας τη δυσκολία στο άνοιγμα των σχολείων στους συναδέλφους και όχι στην άρνηση της κυβέρνησης να πάρει τα απαραίτητα μέτρα. Έχει βάση το τσουνάμι διαμαρτυριών από συναδέλφους σε όλη την Ελλάδα απέναντι στην απαράδεκτη απόφαση της πλειοψηφίας της ΟΛΜΕ.

Η θέση της Αγωνιστικής Συσπείρωσης Εκπαιδευτικών ήταν ξεκάθαρη στη συνεδρίαση. Καταψηφίσαμε την προκήρυξη της απεργίας στις 6/5. Καλέσαμε τους συλλόγους διδασκόντων να καταγράψουν τα προβλήματα στην υλικοτεχνική υποδομή σε κάθε σχολείο, ώστε οι ΕΛΜΕ με ευθύνη τους να  συγκεντρώσουν αυτή την καταγραφή και να προχωρήσουν σε δυναμικές κινητοποιήσεις στις ΔΔΕ και στους Δήμους σε όλη την Ελλάδα και να απαιτήσουν να δοθούν λύσεις.

Είναι θετικό το γεγονός ότι στις περισσότερες ΕΛΜΕ σε όλη την Ελλάδα η απόφαση της ΟΛΜΕ δεν υιοθετήθηκε ακόμα και από τις δυνάμεις της πλειοψηφίας (ΔΑΚΕ-ΣΥΝΕΚ) που τη στήριξαν στην ΟΛΜΕ. Είναι ελπιδοφόρο ότι πολλές ΕΛΜΕ αποφάσισαν να είναι κοντά στους συναδέλφους την πρώτη μέρα, να υλοποιήσουν αυτό το σχέδιο της καταγραφής και της αγωνιστικής διεκδίκησης των απαραίτητων όρων για την ασφαλή επαναλειτουργία των σχολείων, αποκαλύπτοντας με αυτόν τον τρόπο ότι μοναδικός υπεύθυνος για αυτή την κατάσταση είναι η ίδια η κυβέρνηση. Χαιρετίζουμε τις πολύμορφες δράσεις των ΕΛΜΕ σε όλη την Ελλάδα.

Αλήθεια, αν δεν διεκδικήσει δυναμικά το κίνημα σε αυτή τη συγκυρία ασφαλείς και σύγχρονες υποδομές, ώστε να σταματήσει το χάλι των λυόμενων, των αιθουσών-κλουβιών, των παμπάλαιων κτιρίων, τότε πότε θα είναι η ώρα;

Αν δεν απαιτήσει τώρα μαζικούς μόνιμους διορισμούς, μονιμοποίηση όλων των αναπληρωτών, ώστε να μην υπάρχει πια η τραγική εικόνα των χιλιάδων χαμένων ωρών κάθε χρόνο, τότε πότε θα είναι η ώρα; Ειδικά στη Β/βάθμια που το εκπαιδευτικό δυναμικό είναι γηρασμένο, μόλις το 6% είναι κάτω από 40 χρονών.

Αν δε βάλει τώρα φρένο στο απαράδεκτο εργασιακό καθεστώς των καθαριστριών, διεκδικώντας μόνιμο επαρκές προσωπικό που θα καλύπτει όλη τη διάρκεια της βάρδιας, αν δεν απαιτήσει τα απαραίτητα κονδύλια από το κράτος για αγορά αναλώσιμων, τότε πότε θα είναι η ώρα;  

Συναδέλφισσες, συνάδελφοι,

μπροστά μας έχουμε δύο πολύ σοβαρές μάχες: της ασφαλούς επαναλειτουργίας των σχολειών, αλλά και της απόσυρσης του αντιεκπαιδευτικού - αντιδραστικού πολυνομοσχεδίου που με απαράδεκτο τρόπο έφερε η κυβέρνηση αυτή την περίοδο. Απαραίτητος όρος για την επιτυχία είναι μέσα από τα σωματεία μας, σε αυτές τις δύσκολες συνθήκες, να συγκρουστούμε εφ’ όλης της ύλης με την κυβέρνηση, χωρίς αναστολές και μικροπαραταξιακές σκοπιμότητες, να βάλουμε στο επίκεντρο της πάλης τις πραγματικές ανάγκες της εκπαίδευσης, αναπτύσσοντας με αυτόν τον τρόπο μία πλατιά συμμαχία των εκπαιδευτικών με τους γονείς και τους μαθητές.

Αυτός ο αγώνας απαιτεί οργάνωση, πλατιά συμμετοχή, αξιοποίηση όλων των μορφών πάλης.

Συναδέλφισσες, Συνάδελφοι,

  • Προχωράμε σε ανοικτές συνεδριάσεις των ΔΣ σε προαύλια σχολείων για την ενημέρωση των συναδέλφων και τη λήψη αγωνιστικών αποφάσεων.
  • Ενημερώνουμε με όλα τα μέσα (κοινές συσκέψεις, συναντήσεις, συνεντεύξεις τύπου, επιστολές) τους συλλόγους και τις ενώσεις γονέων και προχωράμε από κοινού σε παραστάσεις διαμαρτυρίας σε Δήμους και Δ/νσεις Εκπαίδευσης.
  • Στηρίζουμε τους εργαζόμενους στην καθαριότητα των σχολείων, στον αγώνα τους για την μονιμοποίηση τους. Συμμετέχουμε με αποφάσεις των σωματείων μας, στην κινητοποίηση που οργανώνουν την Παρασκευή στις 8 Μάη στις 11:00 στο Υπ. Εσωτερικών.
  • Προχωράμε σε συσκέψεις – συνεδριάσεις – ενημερώσεις των συλλόγων διδασκόντων για το νομοσχέδιο και την καταγραφή συγκεκριμένων προβλημάτων ανά σχολείο.
  • Παίρνουμε αποφάσεις για ΑΠΕΡΓΙΑ – ΑΠΟΧΗ από κάθε διαδικασία αξιολόγησης.
  • Κλιμακώνουμε την πάλη με νέα μαζική κινητοποίηση και συλλαλητήριο στις 13 Μάη στην Αθήνα και σε όλη την Ελλάδα!
  • Προετοιμάζουμε απεργιακή απάντηση απέναντι στα σχέδια της κυβέρνησης!

 

ΜΠΑΙΝΟΥΜΕ ΜΠΡΟΣΤΑ!

ΔΙΝΟΥΜΕ ΤΗ ΜΑΧΗ ΩΣΤΕ ΝΑ ΕΠΙΒΑΛΟΥΜΕ ΤΟΥΣ ΟΡΟΥΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΣΦΑΛΗ ΕΠΑΝΑΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΩΝ ΣΧΟΛΕΙΩΝ!

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 25/11

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

karkinos_enterou.jpg
Η «αόρατη» διαταραχή που επιταχύνει την εξέλιξή του καρκίνου του παχέος εντέρου
Μια πρόσφατη έρευνα από το Πανεπιστήμιο της Καλιφόρνια στο Ίρβαϊν αποκαλύπτει ένα νέο και σημαντικό παράγοντα: τη διαταραχή του κιρκάδιου ρυθμού,...
Η «αόρατη» διαταραχή που επιταχύνει την εξέλιξή του καρκίνου του παχέος εντέρου
egkefaliko.jpg
Εγκεφαλικό επεισόδιο: Δύο ξαφνικά συμπτώματα που πρέπει να μας οδηγήσουν στο νοσοκομείο

Η αιφνίδια διαταραχή της ομιλίας και της άρθρωσης αποτελούν δύο τυπικά συμπτώματα αγγειακού...

Εγκεφαλικό επεισόδιο: Δύο ξαφνικά συμπτώματα που πρέπει να μας οδηγήσουν στο νοσοκομείο