Ωστόσο, επισημαίνουν μεταξύ άλλων ότι το μέτρο της κυβέρνησης με την εξ αποστάσεως εκπαίδευση και την εκ περιτροπής διδασκαλία που εφαρμόστηκε από τον Μάρτιο δεν είχε κανένα αποτέλεσμα: «Η εκπαιδευτική διαδικασία ουσιαστικά έχει σταματήσει από τον Μάρτιο, ουσιαστικά η εξ αποστάσεως εκπαίδευση και η εκ περιτροπής διδασκαλία με μεγάλο ποσοστό να απέχει από το σχολείο δεν είχε κανένα αποτέλεσμα, τα κενά που έχουν δημιουργηθεί είναι πολλά».
Αναλυτικά, η ανακοίνωση:
Την περασμένη εβδομάδα οι μαθητές κινητοποιήθηκαν με καταλήψεις διεκδικώντας ασφαλείς όρους λειτουργίας του σχολείου, μείωση του αριθμού μαθητών σε κάθε τάξη, πρόσληψη εκπαιδευτικών και επιπλέον βοηθητικού προσωπικού, τεστ ανίχνευσης του κορωνοϊού σε μαθητές και εκπαιδευτικούς, νέες αίθουσες διδασκαλίας και όχι στις μάσκες.
Για ακόμη μία φορά τονίζουμε ότι μέθοδοι αντίδρασης για την ανάδειξη των εν λόγω και άλλων πολλών προβλημάτων υπάρχουν πολλοί, καθώς και τρόποι διεκδίκησης της επίλυσής τους. Σε πολλές από αυτές τις διεκδικήσεις θα μας βρουν δίπλα τους, για να ενώσουμε τις φωνές μας, αρκεί αυτές να εκφράζονται με νόμιμο και δίκαιο τρόπο.
Οι καταλήψεις όμως ΔΕΝ είναι η λύση.
Οι καταλήψεις εν μέσω πανδημίας είναι μια υγειονομική βόμβα που δυστυχώς κανένας δεν θα μπορεί να την ελέγξει και η πιθανότητα μετάδοσης του ιού είναι μεγάλη.
Τα ανοικτά σχολεία λύνουν προβλήματα , ο διάλογος γίνεται χωρίς κλειδαριές και κάδους σκουπιδιών μπροστά στις εισόδους των σχολείων.
Οι απαντήσεις δίνονται μέσα από δημοκρατικές διαδικασίες που μόνο μέσα από την συνέχιση της εκπαιδευτικής διαδικασίας θα δοθούν.
Στηρίζουμε τις προσπάθειες των Συλλόγων Γονέων και Κηδεμόνων που μαζί με τους Διευθυντές και τους εκπαιδευτικούς των σχολείων προσπαθούν καθημερινά με διάλογο με τους μαθητές να λήξουν ειρηνικά οι καταλήψεις. Εμπιστευόμαστε το εκπαιδευτικό δυναμικό των σχολείων μας και γνωρίζουμε ότι κάνουν όλες τις απαραίτητες ενέργειες για την επιστροφή των μαθητών στις σχολικές αίθουσες.
Πιστεύουμε ότι η εκπαιδευτική κοινότητα μπορεί να διαχειριστεί με υπευθυνότητα την κατάσταση ώστε να επιστρέψουμε στην ομαλή λειτουργία των σχολικών μονάδων.
Η αποστολή της Ένωσης Γονέων και Κηδεμόνων του Δήμου μας είναι να διασφαλίσει τα αιτήματα των Συλλόγων της, να φτάνουν και να επιλύονται από το Δήμο Ωραιοκάστρου.
Για τον τερματισμό των καταλήψεων πρέπει να συμβάλουμε όλοι μαζί σε συνεργασία και ταυτόχρονα να βοηθήσουμε στην επίλυση των άμεσων προβλημάτων.
Η Επιτροπή Παιδείας του Δήμου της οποίας η Ένωση Γονέων και Κηδεμόνων είναι τακτικό μέλος, πρέπει να συγκληθεί άμεσα και να προτείνει λύσεις και μέσω των σχολικών Επιτροπών του Δήμου να επιλυθούν προβλήματα που ανήκουν στην αρμοδιότητά τους.
Να δοθεί η ευκαιρία στους συλλόγους μας μέσω των σχολικών συμβουλίων, που πρέπει να συγκληθούν άμεσα, να παρουσιάσουν την λύση στα προβλήματα που οδηγούν σε κατάληψη των σχολείων.
Όλοι μαζί μαθητές, γονείς, εκπαιδευτικοί, μπορούμε μέσα από τον διάλογο να παρουσιάσουμε και να ιεραρχήσουμε τα προβλήματα ώστε να απαιτήσουνε χρονοδιάγραμμα επίλυσης αυτών που άπτονται των αρμοδιοτήτων του Δήμου.
Η Ένωση Γονέων και Κηδεμόνων του Δήμου Ωραιοκάστρου είναι δίπλα στους μαθητές, όμως όλοι πρέπει να αναλογιστούν ότι κάθε ώρα που χάνεται είναι σημαντική, η Γ΄ Λυκείου ξεκίνησε ένα δύσκολο δρόμο προς τις πανελλαδικές και το κλειστό σχολείο τους δημιουργεί εμπόδια και οδηγεί τους γονείς και τους ίδιους σε άλλα μέσα μάθησης επιβαρύνοντας τον οικονομικό προϋπολογισμό. Αρκετοί όμως από αυτούς δεν μπορούν να ανταποκριθούν και περιμένουν από το σχολείο να τους δώσει τα απαραίτητα εφόδια.
Η εκπαιδευτική διαδικασία ουσιαστικά έχει σταματήσει από τον Μάρτιο, ουσιαστικά η εξ αποστάσεως εκπαίδευση και η εκ περιτροπής διδασκαλία με μεγάλο ποσοστό να απέχει από το σχολείο δεν είχε κανένα αποτέλεσμα, τα κενά που έχουν δημιουργηθεί είναι πολλά. Το μέλλον είναι αβέβαιο, με μεγάλη πιθανότητα το κλείσιμο ξανά των σχολικών μονάδων, πρέπει να εξασφαλίσουμε την συνέχεια της μάθησης και να ενισχύσουμε τα σχολεία με όλες εκείνες τις υποδομές ώστε να υποστηρίξουν την εξ αποστάσεως εκπαίδευση , κάθε μέρα με ανοικτά σχολεία είναι σημαντική.
Πού θα αναζητήσουν άραγε οι συμμαθητές σας και εσείς την κάλυψη των κενών́ και πόσοι από αυτούς τελικά μπορέσουν να ανταποκριθούν στο οικονομικό βάρος.
Αγαπητοί μαθητές, παιδιά μας
πρέπει να αναλογιστείτε το πόσο σημαντικό είναι το δικαίωμα στην μάθηση μέσα από το δημόσιο σχολείο.
Πού θα αναζητήσουν άραγε οι συμμαθητές σας και εσείς την κάλυψη των κενών́ και πόσοι από αυτούς τελικά μπορέσουν να ανταποκριθούν στο οικονομικό βάρος.
Τα σχολεία είναι αναγκαίο να παραμείνουν ανοικτά , με ασφάλεια να επιστρέψετε στις αίθουσες, δεν υπάρχει το περιθώριο για καμία χαμένη διδακτική ώρα.
Διεκδικήσετε το μέλλον σας μέσα από ανοικτά σχολεία, μαζί με τους καθηγητές σας και σίγουρα εμείς οι γονείς σας θα είμαστε δίπλα , όπως άλλωστε κάνουμε πάντα.
Στην εβδομάδα που πέρασε θα μπορούσατε να πραγματοποιήσετε τις κορυφαίες δημοκρατικές διαδικασίες που σας δίνει το δικαίωμα η νομοθεσία (5μελη και 15μελή) και να εκλέξετε τους νόμιμους εκπροσώπους σας, ώστε μέσα από τα όργανά σας να διεκδικήσετε με ανοικτά σχολεία όλα τα αιτήματά σας ,
Με τους νόμιμους εκπροσώπους σας να προσκαλέσετε σχολικά συμβούλια και με την συμμετοχή σας να προτείνετε λύσεις για όλα αυτά που σας απασχολούν.
Προτείνουμε οι εκπρόσωποι σας για ακόμη μια φορά να έρθουν σε επαφή μέσω των Συλλόγων Γονέων με τα μέλη της Ένωσης και να καταθέσουν τα αιτήματά σας, στα οποία σας υποσχόμαστε ότι μαζί θα τα διεκδικήσουμε.
Ευελπιστούμε όλοι να δείξουν την υπευθυνότητα που αρμόζει στις περιστάσεις.
Με εκτίμηση το ΔΣ της Ένωσης Γονέων και Κηδεμόνων του Δήμου Ωραιοκάστρου
Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα
ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση
Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό
ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)
Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 18/11
ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ
2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη