φωτο
«Σχολεία ασφαλή κι εκπαίδευση αντίστοιχη με τα μορφωτικά δικαιώματα και τις ιδιαίτερες ανάγκες των μαθητών»

Οι Εκπαιδευτικοί Σύλλογοι στις Κυκλάδες με σχετική του ανακοίνωση καταγγέλλουν την διαχείριση του σεισμικού φαινομένου και το εκπαιδευτικό έργο που πρέπει να αναλάβουν.

«Γιατί η τηλεκπαίδευση, όπως αποδείχθηκε και τον καιρό της πανδημίας με τα ολέθρια μαθησιακά αποτελέσματα της χρήσης της, περισσότερο ως προσπάθεια αποποίησης των τεράστιων ευθυνών της κυβέρνησης μπορεί να θεωρηθεί», συμπληρώνουν οι εκπαιδευτικοί

Αναλυτικά:

Ως Εκπαιδευτικοί Σύλλογοι στις Κυκλάδες, εκφράζουμε την έντονη ανησυχία και τον προβληματισμό μας για τον τρόπο, με τον οποίο γίνεται η διαχείριση του εξελισσόμενου σεισμικού φαινομένου σε σχέση με το εκπαιδευτικό έργο που καλούμαστε να φέρουμε εις πέρας.

Γιατί η τηλεκπαίδευση, όπως αποδείχθηκε και τον καιρό της πανδημίας με τα ολέθρια μαθησιακά αποτελέσματα της χρήσης της, περισσότερο ως προσπάθεια αποποίησης των τεράστιων ευθυνών της κυβέρνησης μπορεί να θεωρηθεί.

Ευθύνες για την υποχρηματοδότηση της παιδείας, μέσω και των δήμων, με αποτέλεσμα την ύπαρξη αρκετών κακοσυντηρημένων σχολικών κτηρίων, αίθουσες χωρίς το ελάχιστο όριο των 2 τμ ανά μαθητή, μηδενικούς ή ανεπαρκείς αντισεισμικούς ελέγχους, έλλειψη υλικοτεχνικής υποδομής και διαρκή υποστελέχωση, συγκριτικά με τις πραγματικές εκπαιδευτικές ανάγκες.

Υπό αυτό το πρίσμα και θέλοντας να συμβάλλουμε στην κατάθεση προτάσεων με στόχο την ασφάλεια και την ολόπλευρη στήριξη των μαθητών μας, ζητάμε τα εξής:

•             Σημαντική αύξηση των κονδυλίων για την παιδεία.

•             Πιστοποιημένα και ασφαλή σχολικά κτήρια, με τακτικούς ελέγχους.

•             Ανέγερση νέων διδακτηρίων σε αντικατάσταση των παλαιών και επικίνδυνων.

•             Χωρισμός τμημάτων, όπου χρειάζεται για λόγους παιδαγωγικούς και ασφάλειας, με συνακόλουθη πρόσληψη αντίστοιχου αριθμού εκπαιδευτικών.

•             Ύπαρξη διακριτών ζωνών επικινδυνότητας, σε σχέση με το εν εξελίξει γεωδυναμικό φαινόμενο, για να εξαλειφθεί ο οριζόντιος τρόπος της αντιμετώπισης του προβλήματος που συμπεριλαμβάνει σχεδόν όλα τα κυκλαδονήσια.

•             Μη εφαρμογή της τηλεκπαίδευσης, ιδίως σε νησιά άμεσου σεισμικού κινδύνου.

•             Αντικατάσταση του υπάρχοντος νομοθετικού πλαισίου για την τηλεκπαίδευση με ένα ευέλικτο σύστημα έκτακτης διδακτικής διαχείρισης, ανάλογο με το είδος, την έκταση και τη χρονική διάρκεια της προκύπτουσας κάθε φορά κατάστασης, βασισμένο στις βασικές παιδαγωγικές αρχές και στις ιδιαίτερες ανάγκες και δυνατότητες των μαθητών.

Την ανακοίνωση συνυπογράφουν οι Σύλλογοι Εκπαιδευτικών :

•             Νάξου, Αμοργού και Μικρών Κυκλάδων

•             Πάρου - Αντιπάρου «Π. Καλλιέρος»

•             Σύρου - Τήνου - Μυκόνου

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 12/02

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

panelladikes
Πανελλήνιες 2025: Η τροποποιητική απόφαση για τους υποψήφιους των ΕΠΑΛ
Τροποποίηση της κοινής απόφασης του Υπουργού και της Υφυπουργού Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων «Πρόσβαση αποφοίτων Επαγγελματικού Λυκείου...
Πανελλήνιες 2025: Η τροποποιητική απόφαση για τους υποψήφιους των ΕΠΑΛ
LITRIVI
Ιωάννα Λυτρίβη (υφ. Παιδείας): Που θα λειτουργήσουν τα πρώτα Κέντρα Εκπαίδευσης και Κατάρτισης και οι Ακαδημίες
Σε πρώτη γραμμή οι ειδικότητες που σχετίζονται με τον κλάδο των logistics, τον χειρισμό-συντήρηση μηχανημάτων έργου υψηλής εξειδίκευσης, καθώς και...
Ιωάννα Λυτρίβη (υφ. Παιδείας): Που θα λειτουργήσουν τα πρώτα Κέντρα Εκπαίδευσης και Κατάρτισης και οι Ακαδημίες