mousiko sxoleio artas
Ο Σύλλογος συμμετέχει στις στάσεις εργασίας της ΟΛΜΕ και της ΕΛΜΕ και συντάσσεται με τις αποφάσεις των συνδικαλιστικών οργάνων αναφορικά με την τηλεκπαίδευση σε υπό κατάληψη σχολεία

Αδυνατεί να εφαρμόσει την τηλεκπαίδευση κατά την κατάληψη των μαθητών ο Σύλλογος Διδασκόντων του Μουσικού Σχολείου Άρτας, σύμφωνα με σχετική ομόφωνη απόφαση που έλαβε στη σημερινή συνεδρίαση, και συμμετέχει στις στάσεις εργασίας της ΟΛΜΕ και της ΕΛΜΕ

Πιο αναλυτικά, ο Σύλλογος προχώρησε και σε σχετική δήλωση:

Πράξη 17- 5/ 10/20

Θέμα: εφαρμογή της αριθμ. 131451/ ΓΔ4 /Υ.Α./ 30/09/20

Στη Φιλοθέη και έξω από το Μουσικό Σχολείο Άρτας, που βρίσκεται σε κατάληψη, σήμερα 5 Οκτωβρίου 2020, ημέρα Δευτέρα και ώρα 8:10 συνήλθε σε συνεδρίαση ο σύλλογος των διδασκόντων υπό την προεδρία της διευθύντριας του σχολείου, με θέμα την αριθμ.1314 51/ΓΔ4/Υ.Α./30/09/20.

Στη συνεδρίαση συζητήθηκε το θέμα της εξ αποστάσεως εκπαίδευσης, η οποία αξιοποιήθηκε στην πρώτη φάση της πανδημίας ως εκπαιδευτικό - παιδαγωγικό εργαλείο, και εκφράστηκε έντονος προβληματισμός και ανησυχία για την παρούσα υπουργική απόφαση που μετατρέπει την τηλεκπαίδευση, στη συνείδηση μαθητών και εκπαιδευτικών σε μέσο διαχωρισμού και τιμωρίας, κλονίζοντας έτσι την παιδαγωγική σχέση μαθητή εκπαιδευτικού με αντίκτυπο στη συνολική εκπαιδευτική διαδικασία.

Τα προβλήματα της σχολικής κοινότητας είναι κοινά για μαθητές, εκπαιδευτικούς, γονείς, Δήμο, Περιφέρεια, Υπουργείο και αφορούν στα μέσα προστασίας όλων των μελών της σχολικής κοινότητας στην πρωτόγνωρη υγειονομική κρίση που βιώνουμε, στα λειτουργικά κενά, στην κτηριακή υποδομή, στην ασφαλή μετακίνηση των μαθητών, στο ανεπαρκές προσωπικό καθαριότητας.

Μετά από εκτενή συζήτηση ομόφωνα ο σύλλογος των διδασκόντων:

Α) συντάσσεται με τις αποφάσεις των συνδικαλιστικών οργάνων σχετικά με την αριθμ. 131451/ΓΔ4/Υ.Α./ 30/09/20 και δηλώνει ότι αδυνατεί να την εφαρμόσει.

Β) συμμετέχει στις στάσεις εργασίας της ΟΛΜΕ και της ΕΛΜΕ.

Γ) O σύλλογος των διδασκόντων του Μουσικού Σχολείου Άρτας, με τη στάση του και τις θέσεις του, τιμά σήμερα 5 Οκτωβρίου, την παγκόσμια ημέρα εκπαιδευτικών η οποία καθιερώθηκε το 1994 από την UNESCO για τους εκπαιδευτικούς όλων των βαθμίδων της εκπαίδευσης που με το έργο τους συμβάλλουν καθοριστικά στην ανάπτυξη και την ευημερία των κοινωνιών.

Για το λόγο αυτό συντάχθηκε το παρόν πρακτικό και υπογράφεται

Η Διευθύντρια                     Ο Υποδιευθυντής                                         Οι Εκπαιδευτικοί

   Τ.Σ.Υ                                          Τ.Υ.                                                     Τ.Υ. (38 υπογραφές)

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

2ος Πανελλήνιος γραπτός διαγωνισμός: Βγήκε η προκήρυξη - Αιτήσεις από 29/4 έως 14/5

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 21/04

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

laptop
Όλες οι άδειες που δικαιούνται οι εργαζόμενοι στον ιδιωτικό τομέα
Σύμφωνα με τον οδηγό του ΚΕΠΕΑ της ΓΣΕΕ, οι εργαζόμενοι στον ιδιωτικό τομέα δεν δικαιούνται μόνο την ετήσια κανονική άδεια, αλλά επιπλέον 25...
Όλες οι άδειες που δικαιούνται οι εργαζόμενοι στον ιδιωτικό τομέα
DASKALOI
Υπουργείο Παιδείας: 30.000 μόνιμοι διορισμοί έως το 2027 και μείωση αναπληρωτών κατά 50%
Διορισμοί και προσλήψεις εκπαιδευτικών - Ο προγραμματισμός και το πρόβλημα με τις οργανικές θέσεις
Υπουργείο Παιδείας: 30.000 μόνιμοι διορισμοί έως το 2027 και μείωση αναπληρωτών κατά 50%
funds
Η σιωπηλή άλωση της Παιδείας: Όταν η ιδιωτική εκπαίδευση γίνεται όχημα πολιτισμικής μετάλλαξης
Η τάση εξαγοράς ιδιωτικών σχολείων από πολυεθνικούς εκπαιδευτικούς ομίλους και επενδυτικά funds δεν είναι μια απλή οικονομική πράξη. Αντιθέτως,...
Η σιωπηλή άλωση της Παιδείας: Όταν η ιδιωτική εκπαίδευση γίνεται όχημα πολιτισμικής μετάλλαξης
ikoniki pragmatikotita
Οθόνες αντί για πρόσωπα: Μπορεί η τεχνολογία να αντικαταστήσει την εκπαιδευτική σχέση;
Σχολείο χωρίς τάξη: Ποια είναι τα όρια της εξ αποστάσεως μάθησης; Το ψηφιακό σχολείο ως υποκατάστατο της αληθινής επαφής
Οθόνες αντί για πρόσωπα: Μπορεί η τεχνολογία να αντικαταστήσει την εκπαιδευτική σχέση;