parelasi mathiton
Η εγκύκλιος του υπουργείου Παιδείας για τις μαθητικές παρελάσεις της 25ης Μαρτίου

Εγκύκλιο για τις μαθητικές παρελάσεις στο πλαίσιο της επετείου της 25ης Μαρτίου εξέδωσε το υπουργείο Παιδείας.

Συγκεκριμένα, για τον συντονισμό της ροής της παρέλασης οι συντονιστές παρελάσεων συνεργάζονται με τους βοηθούς τους και με τους συνοδούς καθηγητές/τριες των σχολικών μονάδων.

Αναφορικά με τα μέτρα προστασίας ενάντια στη διασπορά του κορονοϊού, το υπουργείο Παιδείας υιοθετεί τις οδηγίες του υπουργείου Υγείας για τη χρήση μάσκας.

Η εγκύκλιος:

Λαμβάνοντας υπόψη τις με αριθμ. πρωτ. 16557/14-03-2022 και 16546/14-03-2022 εγκυκλίους του ΥΠ.ΕΣ., σας ενημερώνουμε για τα εξής:

Για τον συντονισμό της ροής της παρέλασης οι συντονιστές παρελάσεων συνεργάζονται με τους βοηθούς τους και με τους συνοδούς καθηγητές/τριες των σχολικών μονάδων.

Επισημαίνεται ότι οι οικείες Περιφερειακές και Δημοτικές αρχές έχουν την ευθύνη κατάρτισης του προγράμματος των παρελάσεων.

Αναφορικά με τα μέτρα προστασίας που θα πρέπει να τηρηθούν στις παρελάσεις για τον εορτασμό της Εθνικής Επετείου της 25ης Μαρτίου διευκρινίζεται ότι σύμφωνα με τις οδηγίες του Υπουργείου Υγείας και τα ισχύοντα υγειονομικά πρωτόκολλα, υπάρχει ισχυρή σύσταση για χρήση μάσκας σε εξωτερικούς χώρους εφόσον υπάρχει συνάθροιση και συνωστισμός.

Επομένως, τόσο κατά την προσέλευση όσο και κατά τη διάρκεια της παρέλασης αλλά και της αποχώρησης, θα πρέπει οι πολίτες να φορούν μάσκα εφόσον υπάρχει συνωστισμός σε αντίθεση όμως με τους παρελαύνοντες, οι οποίοι υποχρεούνται να διατηρούν αποστάσεις καθ' όλη τη διάρκεια της παρέλασης.

Ωστόσο, όσοι παρελάσουν θα πρέπει πριν και μετά την παρέλαση- εφόσον είναι συνωστισμένοι και όχι σε στοίχιση -να φορούν τις μάσκες τους.

Αναλυτικά η εγκύκλιος εδώ

Πώς θα διεξαχθούν οι εκδηλώσεις στα σχολεία

Εγκύκλιο απέστειλε το υπουργείο Παιδείας για τις εορταστικές εκδηλώσεις για την 25η Μαρτίου. Με την υπ. αρίθμ. Φ1/31401/Δ2/18-03-2022 Εγκύκλιο της Υφυπουργού Παιδείας και Θρησκευμάτων κας Ζέττας Μακρή γνωστοποιούνται οι  εκδηλώσεις, που θα πραγματοποιηθούν στις σχολικές μονάδες Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης για την επέτειο της εθνικής εορτής της 25ης Μαρτίου, την Πέμπτη 24 Μαρτίου 2022.

Σύμφωνα με την Εγκύκλιο με θέμα “Εκδηλώσεις για την Επέτειο της Εθνικής Εορτής της 25ης Μαρτίου για το σχολικό έτος 2021-22 σε ό,τι αφορά τις εκδηλώσεις, που θα πραγματοποιηθούν στις σχολικές μονάδες Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης την Πέμπτη 24 Μαρτίου για την επέτειο της εθνικής εορτής της 25ης Μαρτίου γνωστοποιούνται τα ακόλουθα:

Περισσότερα εδώ

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

2ος Πανελλήνιος γραπτός διαγωνισμός: Βγήκε η προκήρυξη - Αιτήσεις από 29/4 έως 14/5

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 21/04

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

laptop
Όλες οι άδειες που δικαιούνται οι εργαζόμενοι στον ιδιωτικό τομέα
Σύμφωνα με τον οδηγό του ΚΕΠΕΑ της ΓΣΕΕ, οι εργαζόμενοι στον ιδιωτικό τομέα δεν δικαιούνται μόνο την ετήσια κανονική άδεια, αλλά επιπλέον 25...
Όλες οι άδειες που δικαιούνται οι εργαζόμενοι στον ιδιωτικό τομέα
DASKALOI
Υπουργείο Παιδείας: 30.000 μόνιμοι διορισμοί έως το 2027 και μείωση αναπληρωτών κατά 50%
Διορισμοί και προσλήψεις εκπαιδευτικών - Ο προγραμματισμός και το πρόβλημα με τις οργανικές θέσεις
Υπουργείο Παιδείας: 30.000 μόνιμοι διορισμοί έως το 2027 και μείωση αναπληρωτών κατά 50%
funds
Η σιωπηλή άλωση της Παιδείας: Όταν η ιδιωτική εκπαίδευση γίνεται όχημα πολιτισμικής μετάλλαξης
Η τάση εξαγοράς ιδιωτικών σχολείων από πολυεθνικούς εκπαιδευτικούς ομίλους και επενδυτικά funds δεν είναι μια απλή οικονομική πράξη. Αντιθέτως,...
Η σιωπηλή άλωση της Παιδείας: Όταν η ιδιωτική εκπαίδευση γίνεται όχημα πολιτισμικής μετάλλαξης
ikoniki pragmatikotita
Οθόνες αντί για πρόσωπα: Μπορεί η τεχνολογία να αντικαταστήσει την εκπαιδευτική σχέση;
Σχολείο χωρίς τάξη: Ποια είναι τα όρια της εξ αποστάσεως μάθησης; Το ψηφιακό σχολείο ως υποκατάστατο της αληθινής επαφής
Οθόνες αντί για πρόσωπα: Μπορεί η τεχνολογία να αντικαταστήσει την εκπαιδευτική σχέση;