Thumbnail
Το κείμενο της έκκλησης

Μετάφραση / επιμέλεια κειμένου: Μυλωνάκη Γεωργία

Πηγή: change.org/

Επίσημη δημόσια έκκληση στον Πρωθυπουργό της Ινδίας: Σταματήστε την εμπορευματοποίηση & την κοινοτικοποίηση της εκπαίδευσης – Εγκαθιδρύστε ένα πλήρως δωρεάν και κρατικά χρηματοδοτούμενο «Ενιαίο Σύστημα Εκπαίδευσης»

Η έκκληση δημιουργήθηκε από τον Lokesh Malti Prakash, Μποπάλ, Ινδία
 
Το κείμενο της έκκλησης:
 
Προς τον Πρωθυπουργό
Κυβέρνηση της Ινδίας
Νέο Δελχί
 
Εμείς, ο λαός της Ινδίας, έχοντας αναλάβει το All India Shiksha Sangharsh Yatra-2014, που οργανώνεται από το All India Forum for Right to Education (AIFRTE) [Φόρουμ Όλης της Ινδίας για το Δικαίωμα στην Εκπαίδευση] και τις οργανώσεις μέλη του, σε συνεργασία με πάνω από 200 αδελφούς οργανισμούς σε ολόκληρη τη χώρα, από τις 2 Νοεμβρίου μέχρι τις 4 Δεκεμβρίου του 2014, σας καλούμε επειγόντως να εφαρμόσετε αμέσως τα πέντε ακόλουθα αιτήματα και να επιφέρετε αναλόγως τις αναγκαίες αλλαγές στην εκπαιδευτική πολιτική:
1.      Εγκαθίδρυση ενός αποκλειστικά δωρεάν και κρατικά χρηματοδοτούμενου Ενιαίου  Συστήματος Εκπαίδευσης 'από το Νηπιαγωγείο μέχρι το Πανεπιστήμιο' που θα βασίζεται στην ισότητα και την απαλλαγή από διακρίσεις, συμπεριλαμβανομένου του Συστήματος Ενιαίου Σχολείου στη βάση των Σχολείων Γειτονιών μέχρι και την τάξη XII. Ένα τέτοιο εκπαιδευτικό σύστημα θα πρέπει να είναι σε θέση να οικοδομήσει μία δημοκρατική, σοσιαλιστική, κοσμική, ισότιμη, δίκαιη, φωτισμένη και ανθρώπινη κοινωνία στη χώρα, απηχώντας τις αξίες που κατοχυρώνονται στο Σύνταγμα της Ινδίας.
2.    Τερματισμός, απόσυρση και ανατροπή κάθε πολιτικής ιδιωτικοποίησης και εμπορευματοποίησης της εκπαίδευσης, συμπεριλαμβανομένων όλων των μορφών Συνεργασίας Δημόσιου-Ιδιωτικού τομέα (Public-Private Partnership, PPP) και Απευθείας Ξένων Επενδύσεων (Foreign Direct Investment, FDI) στην εκπαίδευση.
3.    Απόσυρση της «προσφοράς» που έγινε σε WTO-GATS (Παγκόσμιος Οργανισμός Εμπορίου – Γενική Σύμβαση στο Εμπόριο στις Υπηρεσίες), να αντιμετωπίζεται η τριτοβάθμια εκπαίδευση ως εμπορεύσιμο αγαθό στην παγκόσμια αγορά προτού καταστεί αμετάκλητη «δέσμευση », αποκαθιστώντας έτσι την κυριαρχία της Ινδίας στη χάραξη της εκπαιδευτικής πολιτικής.
4.    Ξερίζωμα της κοινοτικοποίησης από την εκπαίδευση, εξάλειψη των καστών, των πατριαρχικών, των θρησκευτικών και των προκαταλήψεων ενάντια στην αναπηρία, καθώς και του παράλογου και δεισιδαιμονικού περιεχομένου από την εκπαίδευση που οδηγεί σε διακρίσεις και υπονομεύει την πλούσια ποικιλομορφία της Ινδίας υποστηρίζοντας ύπουλα την υπεροχή οποιασδήποτε τάξης, κάστας, θρησκείας, πολιτισμού, φύλου, γλώσσας, περιοχής ή του λεγόμενου «φυσιολογικού» σώματος έναντι των υπολοίπων.
5.      Ανάπτυξη της μητρικής γλώσσας σε ένα πολύγλωσσο πλαίσιο, ως μέσου εκπαίδευσης σε όλα τα ιδιωτικά και δημόσια σχολεία και κολέγια και καθιέρωση της υπεροχής των γλωσσών της Ινδίας σε όλους τους τομείς της εθνικής ζωής, συμπεριλαμβανομένων, μεταξύ άλλων, της εκτελεστικής, νομοθετικής και δικαστικής εξουσίας, του εμπορίου και των επιχειρήσεων, της Επιστήμης & Τεχνολογίας και Πληροφορικής.
Προεδρείο του AIFRTE
Φόρουμ Όλης της Ινδίας για το Δικαίωμα στην Εκπαίδευση - All India Forum for Right to Education (AIFRTE)
Δρ. Meher Engineer, Δυτική Βεγγάλη, Πρόεδρος, AIFRTE;
Πρώην πρόεδρος, Ινδική Ακαδημία Κοινωνικών Επιστημώ, Καλκούτα
Καθ. Wasi Ahmed, Μπιχάρ, Πρώην Κοινός Γραμματέας, AIFUCTO, Πάτνα
Sri Prabhakar Arade, Μαχαράστρα, Πρόεδρος, AIFETO, Kolhapur
Καθ. G. Haragopal, Άντρα Πραντές, Εθνικό Μέλος, ICSSR, TISS, Χαϊντεραμπάντ
Καθ. Madhu Prasad, Δελχί, πρώην Τμήμα Φιλοσοφίας, Κολέγιο Zakir Husain, Πανεπιστήμιο του Δελχί
Καθ. Anil Sadgopal, Μάντια Πραντές, πρώην Πρύτανης, Σχολή Επιστημών Αγωγής, Πανεπιστήμιο του Δελχί, Μποπάλ
Καθ. K. M. Shrimali, Δελχί, πρώην Τμήμα Ιστορίας, Πανεπιστήμιο του Δελχί
Δρ. Anand Teltumbde, Δυτική Βεγγάλη, Καθηγητής Διοίκησης, ΙΠΤ, Kharagpur
 
Πηγή: Change.org
Μετάφραση: Γεωργία Μυλωνάκη - Δημοσιογράφος
[email protected]

alfavita.gr

 

 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

2ος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ τον Ιούνιο: Ανακοινώθηκε ΕΠΙΣΗΜΑ η ύλη!

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 19/04

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

koronoios pasxa
Πάθη και Ανάσταση: Όταν τα αντίθετα δημιουργούν ιστορία και αλήθεια
H Ανάσταση δεν υπήρξε απλώς ένα ιστορικό, θρησκευτικό, κοινωνικό γεγονός που συνέβη κάπου, κάποτε και σήμαινε κάτι. Η Ανάσταση αποτελούσε και...
Πάθη και Ανάσταση: Όταν τα αντίθετα δημιουργούν ιστορία και αλήθεια