skopia_fotia
Φωτιά κατά τη διάρκεια συναυλίας στο Κότσανι προκαλεί δεκάδες θύματα – Συγκλονιστικά μηνύματα από την Ελλάδα και βοήθεια στις διασώσεις

Φωτιά ξέσπασε το πρωί της Κυριακής (16/3) σε νυχτερινό κέντρο στην πόλη Κότσανι των Σκοπίων, αφήνοντας πίσω της τουλάχιστον 51 νεκρούς και 100 τραυματίες. Στη στιγμή της φωτιάς, περίπου 1.500 άτομα βρίσκονταν στο κέντρο διασκέδασης.

Η πυρκαγιά ξεκίνησε από τα φωτιστικά εφέ κατά τη διάρκεια μιας συναυλίας και γρήγορα επεκτάθηκε στην οροφή του κλαμπ, προκαλώντας εκτεταμένες καταστροφές. Στην περιοχή έσπευσαν πυροσβέστες και ιατρικές ομάδες από τις γύρω πόλεις για να συνδράμουν στην κατάσβεση της φωτιάς και στην επιχείρηση διάσωσης.

Τοπικά μέσα ενημέρωσης αναφέρουν ότι η φωτιά ενδεχομένως προκλήθηκε από τα φωτιστικά εφέ που χρησιμοποιούνταν στην εκδήλωση.

Ο Υπουργός Εξωτερικών της Ελλάδας, Γιώργος Γεραπετρίτης, εξέφρασε τα συλλυπητήριά του για την τραγωδία, ενώ τα ελληνικά μέσα συνεχίζουν να παρακολουθούν τις εξελίξεις.

 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 17/03

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

taksi
Συγχώνευση τμημάτων στη Δ' Δημοτικού: Αντιδράσεις για τις στρατηγικές "εξοικονόμησης κόστους" στην εκπαίδευση
Συγχωνεύονται τμήματα στη Δ' Δημοτικού για να αποφευχθούν οι προσλήψεις – Καταγγελία για επιπτώσεις στην επαίδευση
Συγχώνευση τμημάτων στη Δ' Δημοτικού: Αντιδράσεις για τις στρατηγικές "εξοικονόμησης κόστους"
panagiotopoulos
Διαγραφή των «αιώνιων» φοιτητών/τριών. Αναγκαία μεταρρύθμιση και εξορθολογισμός ή κοινωνική αδικία και αποκλεισμός;
Ποιοι είναι οι πραγματικοί λόγοι που οδηγούν έναν φοιτητή/τρια στην υπέρβαση του προβλεπόμενου χρόνου σπουδών;
Διαγραφή των «αιώνιων» φοιτητών/τριών. Αναγκαία μεταρρύθμιση και εξορθολογισμός ή κοινωνική αδικία και αποκλεισμός;