Αρσένης: Αναλγησία του ΥΠΑΙΘ στους μαθητές ευπαθών ομάδων και ΑμεΑ
INTIME NEWS / ΖΑΧΟΣ ΓΙΩΡΓΟΣ
«Ο ορισμός της αναλγησίας η στάση του υπ. Παιδείας απέναντι στους μαθητές ευπαθών ομάδων και ΑμεΑ», αναφέρει ο Κ. Αρσένης - «Την προκλητική αδιαφορία του υπουργείου Παιδείας για τους μαθητές των ευπαθών ομάδων και ΑμεΑ επιβεβαίωσε στη βουλή η υφυπουργός Ζέττα Μακρή»

Για αναλγησία από πλευράς υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων, κάνει λόγο ο βουλευτής του ΜέΡα25 Κρίτων Αρσένης, αναφορικά με τη στάση του υπουργείου απέναντι στους μαθητές ευπαθών ομάδων και ΑμεΑ.

«Το υπουργείο αποφάσισε φέτος να δώσουν οι μαθητές αυτοί κανονικές εξετάσεις σε όλη την ύλη, χωρίς τα αναγκαία μέσα, χωρίς καν τα στοιχειώδη. “Ορίστηκε ότι θα έχουν τηλεκπαίδευση και τους ξεκινήσατε τηλεκπαίδευση λίγο πριν τις διακοπές Χριστουγέννων, σε κάποιες περιπτώσεις τον Μάρτιο», αναφέρεται στο δελτίο τύπου του Κ. Αρσένη

Όπως αναφέρει ο βουλευτής, χαρακτηριστικό παράδειγμα που μαθαίνουμε από επιστολή γονέα είναι ότι μαθητής της Α΄ Λυκείου στα Ιωάννινα με 95% εφ΄όρου ζωής αναπηρία -τυφλότητα- αναγκάστηκε να διδαχθεί με τηλεκπαίδευση σε σχολείο με κενά μέχρι τα Χριστούγεννα, και να δώσει στη συνέχεια εξετάσεις σε όλη την ύλη με το κανονικό σύστημα. Σε πολλά σχολεία η τηλεκπαίδευση ξεκίνησε τον Δεκέμβριο ή ακόμα και τον Μάρτιο -μέχρι τότε τα ευπαθή παιδιά, τα παιδιά με αναπηρίες, κάθονταν σπίτια τους άπραγα και οι οικογένειες πάλευαν να τα βγάλουν πέρα. Οι μισές διδακτικές ώρες χάθηκαν. Αυτή είναι η επιτυχία για την οποία περηφανεύεται η κυβέρνηση.

Αναλυτικά:

Κρ. Αρσένης: Ο ορισμός της αναλγησίας η στάση του υπ. Παιδείας απέναντι στους μαθητές ευπαθών ομάδων και ΑμεΑ - Να εκδώσουν άμεσα ειδικές εγκυκλίους για τις εξετάσεις

Την προκλητική αδιαφορία του υπουργείου Παιδείας για τους μαθητές των ευπαθών ομάδων και ΑμεΑ επιβεβαίωσε στη βουλή η υφυπουργός Ζέττα Μακρή με την απάντησή της στην επίκαιρη ερώτηση του βουλευτή του ΜέΡΑ25 Κρίτωνα Αρσένη, ο οποίος ζήτησε ειδικές ρυθμίσεις για την ανακούφιση των μαθητών αυτών και των οικογενειών τους. Το υπουργείο αποφάσισε φέτος να δώσουν οι μαθητές αυτοί κανονικές εξετάσεις σε όλη την ύλη, χωρίς τα αναγκαία μέσα, χωρίς καν τα στοιχειώδη. “Ορίστηκε ότι θα έχουν τηλεκπαίδευση και τους ξεκινήσατε τηλεκπαίδευση λίγο πριν τις διακοπές Χριστουγέννων, σε κάποιες περιπτώσεις τον Μάρτιο. Πέρυσι, στις ίδιες συνθήκες, στις ίδιες ακριβώς συνθήκες, η προαγωγή έγινε με βάση τους βαθμούς του τετραμήνου. Σας ζητάμε να γίνει το ίδιο. Και σας ζητάμε όσον αφορά την εισαγωγή στα πανεπιστήμια, να τα εντάξετε εκτάκτως για αυτή τη χρονιά στο 5%”, είπε ο Κρίτων Αρσένης.
 
Η υφυπουργός διάβασε μια σειρά από νόμους και διατάξεις και όλοι όσοι παρακολούθησαν την απάντηση κατάλαβαν πολύ καλά ότι το υπουργείο δε σκοπεύει να συμπεριλάβει όλους τους μαθητές των ευπαθών ομάδων και τους μαθητές με ανοσοκαταστολή και αναπηρίες στο ποσοστό των μαθητών που εισάγονται ως υπεράριθμοι στα πανεπιστήμια. Θα τους αφήσει εκτός.
 
Εκτός οι υποψήφιοι για τα πανεπιστήμια, μετεξεταστέοι οι μαθητές της Α΄και Β΄Λυκείου λόγω της αναλγησίας της κυβέρνησης. Μαθητές του Λυκείου, που τα δύο προηγούμενα χρόνια δεν έδωσαν λόγω της πανδημίας προαγωγικές εξετάσεις, καλούνται φέτος -με την ελλιπή τηλεκπαίδευση, με κενά και απουσίες λόγω κρουσμάτων- όχι μόνο να εξεταστούν αλλά να εξεταστούν σε όλη την ύλη, και μάλιστα με την Τράπεζα Θεμάτων. Πρόκειται για εμπαιγμό από την πλευρά του υπουργείου. Από τα Ιωάννινα η υπουργός κ. Κεραμέως δεσμεύτηκε σε γονείς και μαθητές που τη συνάντησαν ότι το υπουργείο δε θα βάλει τους μαθητές αυτούς να εξεταστούν με τη διαδικασία που επιλέχθηκε για τους υπόλοιπους μαθητές. Και στις 18 Μαΐου εκδόθηκε εγκύκλιος που προέβλεπε ακριβώς το αντίθετο.
 
“Πέτυχε” η προσπάθεια για την τηλεκπαίδευση μας είπε η υφυπουργός Παιδείας. Ποια είναι η “επιτυχία”; Χαρακτηριστικό παράδειγμα που μαθαίνουμε από επιστολή γονέα είναι ότι μαθητής της Α΄Λυκείου στα Ιωάννινα με 95% εφ΄όρου ζωής αναπηρία -τυφλότητα- αναγκάστηκε να διδαχθεί με τηλεκπαίδευση σε σχολείο με κενά μέχρι τα Χριστούγεννα, και να δώσει στη συνέχεια εξετάσεις σε όλη την ύλη με το κανονικό σύστημα. Σε πολλά σχολεία η τηλεκπαίδευση ξεκίνησε τον Δεκέμβριο ή ακόμα και τον Μάρτιο -μέχρι τότε τα ευπαθή παιδιά, τα παιδιά με αναπηρίες, κάθονταν σπίτια τους άπραγα και οι οικογένειες πάλευαν να τα βγάλουν πέρα. Οι μισές διδακτικές ώρες χάθηκαν. Αυτή είναι η επιτυχία για την οποία περηφανεύεται η κυβέρνηση.
 
Υπάρχουν επώνυμες καταγγελίες γονέων -κραυγές απόγνωσης-που παραθέτουν στοιχεία για τμήματα τηλεκπαίδευσης που ξεκίνησαν να λειτουργούν τέλη Δεκεμβρίου, για πολύτιμες διδακτικές ώρες που χάθηκαν και συνεχή κενά. Σύμφωνα με γονείς μαθητών, όταν τηλεφώνησαν στον γ.γ. Πρωτοβάθμιας, Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης και Ειδικής Αγωγής του υπουργείου Αλέξανδρο Κόπτση, τους απάντησε “δε μπορούμε να κοιτάμε το δέντρο και να χάνουμε το δάσος”. “Δέντρο” θεωρούν στην κυβέρνηση τα ευπαθή παιδιά. Εμείς τους λέμε να κοιτάξουν τα ευπαθή παιδιά -και να τα κοιτάξουν ένα-ένα.
 
Στην τηλεφωνική επικοινωνία των γονέων, από το γραφείο του κ. Κόπτση δε δίστασαν επίσης να επιρρίψουν την ευθύνη στους καθηγητές που φέρονται να μην επιθυμούσαν να αναλάβουν τους ευπαθείς μαθητές τμημάτων τηλεκπαίδευσης. Απάντησε μια μάνα ευπαθούς μαθήτριας, μονογονεϊκή οικογένεια, άνεργη, σε επιστολή της: “Το θεωρούμε επιεικώς απαράδεκτο και αισχρό για τη δική τους ανικανότητα να κατηγορούν τους εκπαιδευτικούς - παιδαγωγούς των παιδιών μας”. Όσο κι αν προσπαθεί η κυβέρνηση να κρυφτεί από τις ευθύνες της, οι γονείς ξέρουν. Ξέρουν ότι η κυβέρνηση δεν ενδιαφέρεται αν μείνουν μετεξεταστέα τα παιδιά τους, αν μείνουν κλεισμένα στα σπίτια τους το καλοκαίρι, αν οι ίδιοι πρέπει να πληρώσουν φροντιστήρια. Στο ΜέΡΑ25 ζητάμε να εκδοθούν εγκύκλιοι για να προαχθούν οι μετεξεταστέοι ευπαθείς μαθητές με τους βαθμούς των τετραμήνων και να εισαχθούν στα πανεπιστήμια. Ζητάμε μέτρα τώρα για να ανακουφιστούν αυτές οι οικογένειες.

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 25/11

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

EKAV.jpg
Σέρρες: Συνελήφθη 43χρονος – Προσπάθησε να διαφύγει μετά από τροχαίο και παρέσυρε γυναίκα
Η άτυχη γυναίκα υποβλήθηκε σε επέμβαση στο Γενικό Νοσοκομείο Σερρών όπου διακομίσθηκε μετά το σοβαρό τροχαίο
Σέρρες: Συνελήφθη 43χρονος – Προσπάθησε να διαφύγει μετά από τροχαίο και παρέσυρε γυναίκα
κοζαν
Φοιτητικοί Σύλλογοι Κοζάνης κατά Πιερρακάκη: «Ήλθον – είδον και Απήλθον»
Ανακοίνωση των φοιτητικών συλλόγων Κοζάνης για το γεγονός πως ενώ ήθελαν να του εκφράσουν τα αιτήματα τους εκείνος τους «υποδέχτηκε με μπράβους»
Φοιτητικοί Σύλλογοι Κοζάνης κατά Πιερρακάκη: «Ήλθον – είδον και Απήλθον»
ploia-apergia.jpg
Αναπληρωτές εκπαιδευτικοί: Εκπτώσεις σε ακτοπλοϊκά και αεροπορικά εισιτήρια
Εκπτώσεις σε ακτοπλοϊκά και αεροπορικά εισιτήρια για τη μετάβαση αναπληρωτών εκπαιδευτικών στην περιοχή τοποθέτησής τους
Αναπληρωτές εκπαιδευτικοί: Εκπτώσεις σε ακτοπλοϊκά και αεροπορικά εισιτήρια