«Με νέα εγκύκλιο που βρίθει παρανομιών ξαναχτύπησε ο ΓΓ του Υπ. Παιδείας και τώρα επιχειρεί να γίνει και σταυροφόρος των περικοπών τμημάτων εκφράζοντας με τον πιο απροκάλυπτο τρόπο την αντιεκπαιδευτικής πολιτική των περικοπών του Υπουργείου Παιδείας και της κυβέρνησης» τονίζει σε ανακοίνωσή του ο Σύλλογος Εκπαιδευτικών Π.Ε. Ανατ. Αττικής «Κώστας Σωτηρίου».
«Η απόφαση αφορά 9 διχοτομήσεις τμημάτων (7 σε ΔΣ και 2 σε Ν/Γ της Δ/νσης) εκ των οποίων οι 7 είχαν ήδη υπογραφεί από τον προηγούμενο περιφερειακό Δ/ντη» προσθέτει.
«Συγκεκριμένα ανακαλύπτει ότι δεν πρέπει να γίνεται διχοτόμηση σε περίπτωση 2 διαγνώσεων με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες σε τμήμα 25 μαθητών αν υπάρχει στο σχολείο ΤΕ. Μόνο που αυτό δεν υπάρχει στο νομό ... παρά μόνο στην περίπτωση των 4 μαθησιακών δυσκολιών. Επίσης αυθαίρετα ισχυρίζεται ότι δεν μπορεί να προσμετρούνται στις διαγνώσεις όσες έχουν έγκριση για παράλληλη στήριξη χωρίς να κάνει τον κόπο να αναφέρει τη αντίστοιχη νομοθεσία που αναφέρεται αυτό» υπογραμμίζει σε ανακοίνωσή του.
Οι εκπαιδευτικοί ζητούν να ανακληθεί η εγκύκλιος κόφτης του Κατσαρού και να σταματήσουν και οι κατευθύνσεις για περικοπές του Υπ. Παιδείας.
Η ανακοίνωση του Συλλόγου Εκπαιδευτικών Π.Ε. Ανατ. Αττικής «Κώστας Σωτηρίου»
ΝΑ ΑΝΑΚΛΗΘΕΙ ΑΜΕΣΑ Η ΠΑΡΑΝΟΜΗ ΕΓΚΥΚΛΙΟΣ «ΚΟΦΤΗΣ» ΤΟΥ ΓΓ Του ΥΠΑΙΘ ΚΑΤΣΑΡΟΥ ΑΠΟΦΑΣΗ ΤΟΥ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΗ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΟΥ Δ/ΝΤΗ ΕΚΠ/ΣΗΣ ΑΤΤΙΚΗΣ
Ανακαλούν δημιουργία 27 αποφασισμένες κατατμήσεις τμημάτων στην Αν. Αττική ενώ κόβουν πολλά επιπλέον που είχαν όλες τις προϋποθέσεις για διχοτόμηση.
Σοβαρές περικοπές και στο σύλλογό μας.
Προσανατολίζονται σε υποχρεωτικές μετακινήσεις μαθητών για να μη διχοτομήσουν τμήματα
Υπερασπίζουμε τα δικαιώματα των παιδιών με αναπηρίες, ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες και μαθησιακές δυσκολίες και όλων των μαθητών/τριών μας!
Με νέα εγκύκλιο που βρίθει παρανομιών ξαναχτύπησε ο ΓΓ του Υπ. Παιδείας και τώρα επιχειρεί να γίνει και σταυροφόρος των περικοπών τμημάτων εκφράζοντας με τον πιο απροκάλυπτο τρόπο την αντιεκπαιδευτικής πολιτική των περικοπών του Υπουργείου Παιδείας και της κυβέρνησης.
Σε πλήρη ευθυγράμμιση, με έγγραφο (Α.Π. 14323/22-07-2024) ο νέος Αναπληρωτής Περιφερειακός Διευθυντής Εκπαίδευσης Αττικής ανακαλεί όλες τις αποφάσεις κατανομής τμημάτων λόγω φοίτησης μαθητών/τριών με διαγνωσμένες αναπηρίες ή/και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες και ειδικές μαθησιακές δυσκολίες για το διδακτικό́ έτος 2024-2025, στην περιοχή́ ευθύνης της Δ/νσης Αν. Αττικής. Παράλληλα προχωράει και σε αυστηροποίηση της έγκρισης ολιγομελών τμημάτων. Ανάλογες αποφάσεις έχουν εκδοθεί για όλες τις Δ/νσεις Π.Ε. της Αττικής.
Η απόφαση αφορά 9 διχοτομήσεις τμημάτων (7 σε ΔΣ και 2 σε Ν/Γ της Δ/νσης) εκ των οποίων οι 7 είχαν ήδη υπογραφεί από τον προηγούμενο περιφερειακό Δ/ντη !!!
Οι παραπάνω αποφάσεις ανάκλησης αφορούν 3 τμήματα σε σχολεία του συλλόγου μας (3ο ΔΣ Καλυβίων , 3ο ΔΣ Μαρκοπούλου και 5ο Ν/Γ Κορωπίου)! ενώ συνολικά κόβονται 27 τμήματα σε Δημοτικά Σχολεία και Νηπιαγωγεία της Δ/νσης Π.Ε. Αν. Αττικής καθώς στις περικοπές προστίθεται και «κόφτης» σε τμήματα με λιγότερους από 15 μαθητές. Σε σχολεία που το σύνολο των μαθητών αγγίζει το 27, 28 και 29 διατηρούν ένα τμήμα αντί να διχοτομήσουν ( 2 τμήματα) και υποδεικνύουν μετακίνηση μαθητών (πλέον των 25)!!!
Με αυτή την κατεύθυνση θέλουν να ακυρώσουν και πολλά ακόμα τμήματα που είχαν τις προϋποθέσεις και είχαν προγραμματιστεί να διχοτομηθούν ή επρόκειτο να κατατεθούν από τα σχολεία και τη Δ/νση αιτήματα, το Σεπτέμβρη με την ολοκλήρωση των μετεγγραφών και τις δεδομένες κάθε χρόνο στις περιοχές μας νέες προσελεύσεις μαθητών.
Η απόφαση στηρίζεται σε εγκύκλιο (Φ.7/80483/Δ1/15-7-2024) του Γ.Γ. του ΥΠΑΙΘΑ ο οποίος παρανόμως παρερμηνεύει τη σχετική νομοθεσία με έναν και μοναδικό στόχο, την μείωση των λειτουργούντων τμημάτων και τις περικοπές εκπαιδευτικού προσωπικού για τη νέα σχολική χρονιά.
Συγκεκριμένα ανακαλύπτει ότι δεν πρέπει να γίνεται διχοτόμηση σε περίπτωση 2 διαγνώσεων με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες σε τμήμα 25 μαθητών αν υπάρχει στο σχολείο ΤΕ. Μόνο που αυτό δεν υπάρχει στο νομό ... παρά μόνο στην περίπτωση των 4 μαθησιακών δυσκολιών. Επίσης αυθαίρετα ισχυρίζεται ότι δεν μπορεί να προσμετρούνται στις διαγνώσεις όσες έχουν έγκριση για παράλληλη στήριξη χωρίς να κάνει τον κόπο να αναφέρει τη αντίστοιχη νομοθεσία που αναφέρεται αυτό.
Για άλλη μια φορά (όπως και στην αξιολόγηση) ο ΓΓ με τις εγκυκλίους επιχειρεί να «νομοθετήσει» δίνοντας εντολές για ζητήματα που δεν προβλέπονται ούτε στη νομοθεσία.
Κυβέρνηση και ΥΠΑΙΘΑ συνεπείς στην αντιεκπαιδευτική τους πολιτική δεν σταματούν να μηχανεύονται τρόπους και μεθοδεύσεις για την υποβάθμιση του δημόσιου σχολείου – κι όταν η νομοθεσία μπαίνει εμπόδιο στα σχέδιά τους τότε παρερμηνεύουν ετσιθελικά.
Στο στόχαστρό τους αυτή τη φορά έβαλαν το πιο ευάλωτο τμήμα του μαθητικού πληθυσμού, τα παιδιά με αναπηρίες ή/και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες και ειδικές μαθησιακές δυσκολίες και τις οικογένειες τους σήμερα με συμπτύξεις τμημάτων, ενώ αύριο στο στόχαστρο θα μπουν η Παράλληλη Στήριξη και τα Τμήματά Ένταξης.
Υπουργείο, ΓΓ και Αναπληρωτής Περιφερειακού Διευθυντή Εκπαίδευσης Αττικής πλήττει τα μορφωτικά δικαιώματα των μαθητών/τριών μας. Υποβαθμίζει τις συνθήκες μάθησης για όλους τους μαθητές/τριες και κυρίως αποστερεί από τους μαθητές/τριες με αναπηρίες ή/και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες και ειδικές μαθησιακές δυσκολίες την ισότιμη ένταξή και κοινωνικοποίηση τους στο σχολικό περιβάλλον και την απρόσκοπτη πρόσβαση τους στην γνώση.
Ταυτόχρονα διαλύει τον προγραμματισμό των σχολείων, που ήδη είχαν λάβει υπόψιν τους τις αποφάσεις που ανακαλούνται, ενώ συνεπάγεται και μετακινήσεις εκπαιδευτικών που θα κριθούν υπεράριθμοι και θα εξαναγκαστούν να αλλάξουν σχολείο. Ήδη εκφράστηκε αυτό με τις συμπληρωματικές υπεραριθμίες που έβγαλε το ΠΥΣΠΕ Αν Αττικής στο 1ο ΔΣ Πόρτο Ράφτη, 3ο ΔΣ Μαρκοπούλου και 5ο Ν/Γ Κορωπίου.
Ο δε χρόνος που υλοποιείται αυτή η απόφαση, μέσα στο κατακαλόκαιρο, όπως και η διαδικασία των υπεραριθμιών που ρητά προβλέπει το ΠΔ 50 και ΠΔ 100 να γίνονται «με την έναρξη της σχολικής χρονιάς» αυξάνει τις δυσκολίες και για τα σχολεία και για τους εκπαιδευτικούς
θέλει να αγνοήσει τις μεταγραφές μαθητών και πιθανές προσελεύσεις ώστε να έχει «κλειδώσει» τις περικοπές
ενώ μαρτυρά την ξεκάθαρη πρόθεση της κυβέρνησης να αιφνιδιάσει εκπαιδευτικούς και γονείς ώστε να μην μπορέσουν να προβάλουν αντίσταση στους σχεδιασμούς της.
ΔΕΝ ΘΑ ΤΟΥΣ ΠΕΡΑΣΕΙ.
- Απαιτούμε να ανακληθεί η εγκύκλιος κόφτης του Κατσαρού και να σταματήσουν και οι κατευθύνσεις για περικοπές του Υπ. Παιδείας.
- Απαιτούμε να πάρει πίσω ο Αναπληρωτής Περιφερειακός Διευθυντής Εκπαίδευσης Αττικής την απόφασή του που ανακαλεί όλες τις αποφάσεις κατανομής τμημάτων λόγω φοίτησης μαθητών/τριών με διαγνωσμένες αναπηρίες ή/και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες και ειδικές μαθησιακές δυσκολίες.
- Απαιτούμε από τον Δ/ντή Εκπαίδευσης Αν. Αττικής να εισηγηθεί θετικά σε όλα τα αιτήματα των σχολείων που θα καταθέσουν από Σεπτέμβρη αιτήματα κατατμήσεων και να σεβαστεί όλες τις πραγματικές εκπαιδευτικές ανάγκες, τις ιδιαιτερότητες των κακών υποδομών των σχολικών κτιρίων και αιθουσών που επιβάλλουν μείωση αριθμού μαθητών όπως έχει εικόνα και έχει δεσμευτεί ότι θα κάνει.
- Δηλώνουμε ότι με όλα τα μέσα (πολιτικά, συνδικαλιστικά και νομικά) θα ακυρώσουμε στην πράξη τις παράνομες ανακλήσεις και περικοπές.
Καλούμε
- την ΔΟΕ να κινητοποιηθεί άμεσα και να αναλάβει όλες τις αναγκαίες πρωτοβουλίες για να μην περάσει η μεθόδευση του ΥΠΑΙΘΑ που περιστέλλει τα δικαιώματα των παιδιών με αναπηρίες ή/και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες και ειδικές μαθησιακές δυσκολίες.
- τους συλλόγους της Αττικής σε συντονισμένη δράση.
- τις Ενώσεις συλλόγους γονέων, Ομοσπονδία Γονέων σε κοινό αγώνα υπεράσπισης των μορφωτικών δικαιωμάτων των μαθητών μας.
Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα
ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση
Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό
ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)
Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 6/11
ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ
2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη