MATHITES
Τα παιδιά που βρίσκονται στην τελική ευθεία για τις πανελλαδικές καλούνται να αντιμετωπίσουν μια νέα κατάσταση που θα τα επιβαρύνει ψυχικά και θα τους ανατρέψει τον προγραμματισμό τους

Στον «αέρα» βρίσκονται δεκάδες μαθητές της Γ’ Λυκείου σε Βραχνέικα και Λουσικά, οι οποίοι αιφνιδιαστικά ενημερώθηκαν πως θα πρέπει να παρακολουθήσουν τα μαθήματα των ομάδων προσανατολισμού σε άλλα σχολεία, καθώς το Υπουργείο έκλεισε τα δικά τους τμήματα.

Αχαΐα: «Είμαστε μαθητές, όχι βαλίτσες…»-...

Σύμφωνα με αναλυτικό δημοσίευμα της Αχαϊκής εφημερίδας "Γνώμη" η συγκεκριμένη εξέλιξη έχει προκαλέσει αναστάτωση σε γονείς και μαθητές, οι οποίοι συγκεντρώθηκαν στα σχολεία εκφράζοντας την έντονη διαμαρτυρία τους, με δεδομένο ότι τα παιδιά που βρίσκονται στην τελική ευθεία για τις πανελλαδικές και καλούνται να αντιμετωπίσουν μια νέα κατάσταση που θα τα επιβαρύνει ψυχικά και θα τους ανατρέψει τον προγραμματισμό τους.

Μάλιστα οι μαθητές και στα δύο σχολεία ανάρτησαν πανό, μέσω των οποίων ανέδειξαν την έντονη αγωνία τους για το τι μέλλει γενέσθαι. «Είμαστε μαθητές κι όχι βαλίτσες…», έγραψαν.

Οι μαθητές του Λυκείου Βραχνεΐκων

Οι μαθητές του Λυκείου Βραχνεΐκων προχώρησαν σε κατάληψη ενάντια στην κατάργηση του τμήματος Θεωρητικής Κατεύθυνσης της Γ’ Λυκείου έχοντας στο πλευρό τους γονείς και εκπαιδευτικούς.

Οι μαθητές/τριες είχαν ήδη ξεκινήσει να παρακολουθούν αυτή την κατεύθυνση από την προηγούμενη χρονιά, στη Β’ Λυκείου. Ο Σύλλογος ανακοίνωσε: «Είναι απαράδεκτο το γεγονός εν μία νυκτί αποφασίζεται ερήμην όλων – μαθητών, γονέων – εκπαιδευτικών – η κατάργηση του τμήματος και μάλιστα την τελευταία χρονιά της Γ’ Λυκείου, όταν τα παιδιά μας μπαίνουν στην τελική ευθεία για τις πανελλαδικές εξετάσεις. Είναι απάνθρωπο και άκρως αντιπαιδαγωγικό οι μαθητές, τα παιδιά μας, να αντιμετωπίζονται ως αριθμοί και όχι ως οντότητες και να υποβάλλονται σε μεγάλη αγωνία και ψυχική αναστάτωση, ενώ από χθες θα έπρεπε απρόσκοπτα να ξεκινούν την τελευταία – και τόσο κρίσιμη για τη ζωή τους – σχολική χρονιά. Η αλλαγή σχολικού περιβάλλοντος και η μετακίνηση των μαθητών σε όμορο σχολείο θα τους ταλαιπωρήσει, θα τους στερήσει πολύτιμο χρόνο και θα επιβαρύνει οικονομικά τις οικογένειές τους. Κυρίως θα επιβαρύνει ψυχικά τα παιδιά, καθώς θα αποχωριστούν τους καθηγητές τους, το οικείο περιβάλλον του σχολείου τους, τους φίλους και συμμαθητές τους με τους οποίους έχουν μοιραστεί τα ίδια θρανία από την παιδική τους ηλικία. Αυτή η απαράδεκτη απόφαση που υποβάλλει τους μαθητές σε μεγάλη ψυχική φόρτιση αλλά και υποβαθμίζει το Γενικό Λύκειο Βραχναιίκων, ένα από τα καλύτερα σχολεία της Πάτρας, δεν πρέπει να γίνει πράξη».

Ομόφωνο ψήφισμα του Δημοτικού Συμβουλίου Δυτικής Αχαΐας

 

Το ΓΕΛ Λουσικών και το Γυμνάσιο Λουσικών άρχισε κατάληψη την Παρασκευή λόγω της μη έγκρισης ολιγομελούς Θετικών Σπουδών και Σπουδών Υγείας.

Όπως ενημερώθηκαν μαθητές και εκπαιδευτικοί, στο πλαίσιο της συγχώνευσης τμημάτων, μεταφέρουν την θετική κατεύθυνση στο Λύκειο Λάππα και ως εκ τούτου οι μαθητές θα διανύουν καθημερινά μεγάλη απόσταση, καθώς το σχολείο Λάππα είναι 22 χιλιόμετρα από το λύκειο Λουσικών. Ωστόσο το πιο μακρινό παιδί που πρέπει να φτάσει στο λύκειο που υποτίθεται ότι έχει οριστεί θέλει  30-35 χιλιόμετρα

Το Δημοτικό Συμβούλιο Δυτικής Αχαΐας σε έκτακτη συνεδρίασή του, ενέκρινε ομόφωνα και εξέδωσε ψήφισμα, κατά των συγχωνεύσεων τμημάτων Σχολείων του Δήμου Δυτικής Αχαΐας, ενώ το πρωί ο Δήμαρχος Δυτικής Αχαΐας Γρηγόρης Αλεξόπουλος, συνοδευόμενος από τον Αντιδήμαρχο Παιδείας Κωνσταντίνο Κυριακόπουλο, βρέθηκε στο πλευρό μαθητών, γονέων και εκπαιδευτικών στο Γενικό Λύκειο Λουσικών.

«Η απόφαση αυτή είναι «αντιπαιδαγωγική», αφενός διότι έγινε αιφνιδιαστικά κατά την έναρξη της σχολικής χρονιάς, αφετέρου διότι υποβαθμίζει δύο Σχολικές μονάδες του Δήμου μας. Όπως έχω δηλώσει, ουκ ολίγες φορές, προτεραιότητά μας είναι η εύρυθμη λειτουργία των Σχολικών μονάδων και στόχος μας είναι η καλλιέργεια των μαθητών με τις καλύτερες συνθήκες διδασκαλίας», δήλωσε ο κ. Αλεξόπουλος, ο οποίος, μάλιστα, έστειλε και επιστολή διαμαρτυρίας προς την Υφυπουργό Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Ζωή Μακρή και στον Γ.Γ. Α/θμιας και Β/θμιας Εκπαίδευσης και Ειδικής Αγωγής Ιωάννη Κατσαρό ζητώντας να ανακαλέσουν την σχετική απόφαση. «Παρακαλούμε να επανεξετάσετε το δίκαιο αίτημά μας. Έχουν δημιουργηθεί πολλαπλές αρνητικές συνέπειες στη μαθητική κοινότητα. Τα Σχολεία τελούν υπό κατάληψη, διαταράσσοντας όχι μόνο την εν γένει ομαλή λειτουργία των Σχολικών μονάδων αλλά επιφέροντας τη διακοπή των μαθημάτων με ό,τι αυτό συνεπάγεται», τονίζει, μεταξύ άλλων, στην επιστολή του ο Δήμαρχος Δυτικής Αχαΐας.

Να σημειωθεί πως στο ψήφισμα του Δημοτικού Συμβουλίου αναφέρεται μεταξύ άλλων πως «τα ολιγομελή τμήματα αποτελούν μια εναλλακτική πρόταση σε συνθήκες του οικείου τους σχολικού περιβάλλοντος προσφέροντάς τους ασφάλεια και ηρεμία στην τόσο κρίσιμη αυτή περίοδο της ζωή τους, φοβούμενοι ότι αυτό θα έχει επίδοση στις εξετάσεις και στο μέλλον τους. Τέλος, υπάρχει έντονη ανησυχία για το μέλλον των σχολείων μας, αφού βρίσκονται αντιμέτωπα με μια συνεχιζόμενη συρρίκνωση με αβεβαιότητα ως προς την βιωσιμότητά τους. Απευθύνουμε λοιπόν έκκληση να επανεξετασθεί άμεσα η απόφαση τόσο για το Λύκειο Λουσικών, όσο και για το Γυμνάσιο- Λυκειακές Τάξεις Ριόλου για να ολοκληρώσουν οι μαθητές τις σπουδές τους στο σχολείο τους σε ένα οικείο περιβάλλον που τους παρέχει ηρεμία και ασφάλεια. Οποιαδήποτε άλλη απόφαση μας βρίσκει κατηγορηματικά αντίθετους, αφού δημιουργεί αναίτια αναστάτωση σε ένα μεγάλο μέρος της τοπικής μας κοινωνίας και θα μας βρει μαζί με τους μαθητές και τους γονείς στις καταλήψεις- κινητοποιήσεις που ήδη πραγματοποιούν. Το παρόν θα αποσταλεί στην Υφυπουργό Παιδείας Θρησκευμάτων και Αθλητισμού, στον Γ.Γ. Α/θμιας και Β/θμιας Εκπαίδευσης και Ειδικής Αγωγής, στους Βουλευτές του Νομού Αχαΐας».

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 16/9

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

smartph.jpg
Φόρτιση smartphone: Τα λάθη που κάνουμε - Πώς να διατηρήσουμε για καιρό την μπαταρία
Πώς μπορούμε όμως να διατηρήσουμε την μπαταρία του τηλεφώνου μας να λειτουργεί όσο το δυνατόν περισσότερο καιρό;
Φόρτιση smartphone: Τα λάθη που κάνουμε - Πώς να διατηρήσουμε για καιρό την μπαταρία
kimolia_4.jpg
Επιστολή ΣΕΠΕ κι ΕΛΜΕ Αττικής προς ΥΠΕΣ: Άμεση συνάντηση για το πρόβλημα της στέγασης των εκπαιδευτικών
Το αίτημα συνάντηση το υπογράφουν 10 εκπαιδευτικά σωματεία
Επιστολή ΣΕΠΕ κι ΕΛΜΕ Αττικής προς ΥΠΕΣ: Άμεση συνάντηση για το πρόβλημα της στέγασης των εκπαιδευτικών