μαυρογυαλουρος
Βουλευτές της ΝΔ παρενέβησαν ολοφάνερα -καμαρώνοντας κιόλας σε δηλώσεις τους!- για να ακυρώσουν συγχωνεύσεις σχολείων των περιφερειών όπου εκλέγονται

Αν δεν ήταν δραματικό για γονείς και μαθητές, θα ήταν ριμέικ της παλιάς καλής Ελληνικής κωμωδίας «Υπάρχει και φιλότιμο». Μόνο που εδώ, το φιλότιμο αναζητείται...

Ο «εξορθολογισμός» των σχολικών τάξεων, όπως αρέσκεται να αποκαλεί ο κ.Πιερρακάκης το κύμα των αντιεκπαιδευτικών συγχωνεύσεων που έχει δημιουργήσει τεράστια αναστάτωση, αντιδράσεις έως και καταλήψεις σχολείων απο γονείς, έχει προκαλέσει αντιδράσεις και εντός των βουλευτών της ΝΔ, ορισμένοι εκ των οποίων παρενέβησαν ολοφάνερα -καμαρώνοντας κιόλας σε δηλώσεις τους!- για να ακυρώσουν συγχωνεύσεις σχολείων των περιφερειών όπου εκλέγονται!

Χτες παρουσιάσαμε τις περιπτώσεις των βουλευτών της ΝΔ Μπαρτζώκα και Τσαβαρίδη από την Ημαθία, οι οποίοι διαγκωνίστηκαν για το ποιός κατάφερε να ανατρέψει τον «εξορθολογισμό». Μάλιστα τον πρώτο τον ευχαρίστησε και διευθύντρια του 1ου ΓΕΛ Βέροιας που «γλίτωσε»  συγχώνευση...

Δεν είναι όμως μονο αυτοί.

Είναι ακόμα ο κ.Πλακιωτάκηςβουλευτής Λασιθίου της ΝΔ και α’ αντιπρόεδρος της Βουλής, ο οποίος έσπευσε να δημοσιοποιήσει την «κατόπιν ενεργειών του» επιτυχία, τα αρχικώς «εξορθολογισμένα» σχολεία της περιοχής του, να εξαιρεθούν από τον «εξορθολογισμό».

Σήμερα οι αποκαλύψεις για τους βουλευτές της ΝΔ που με ενέργειές τους απέφυγαν τις συγχωνεύσεις σε σχολεία των περιοχών τους, συνεχίζεται.

Στις εύλογες αντιδράσεις που προκάλεσε η απόφαση της υφυπουργού Παιδείας και Θρησκευμάτων, Ζέττας Μακρή, που εκδόθηκε πριν λίγες μέρες, για την κατά παρέκκλιση έγκριση ολιγομελών τμημάτων Ομάδων Προσανατολισμού στα ΓΕΛ της χώρας, αναφέρθηκε ο βουλευτής Λακωνίας, Νεοκλής Κρητικός.

«Επικοινώνησα με την κα. Μακρή, καθώς και τον γ.γ. Πρωτοβάθμιας, Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης και Ειδικής Αγωγής, Γιάννη Κατσαρό και με τη συμπληρωματική απόφαση που εκδόθηκε την Τετάρτη (11/9), πετύχαμε τη συμπερίληψη των τριών πρώτων σχολικών μονάδων», γνωστοποίησε ο Ν. Κρητικός, αναφερόμενος στα ΓΕΛ Γερακίου, Σκάλας, Κροκεών, καθώς και το Γυμνάσιο με Λυκειακές Τάξεις Ξηροκαμπίου.

Για τα δύο τμήματα του Λυκείου Ξηροκαμπίου, είπε πως «για τη Β' και Γ' Λυκείου του Ξηροκαμπίου -στις οποίες δεν εγκρίθηκαν τα τμήματα Ομάδων Προσανατολισμού- ήλθα σε επαφή με τον υπουργό Παιδείας, Κυριάκο Πιερρακάκη και έχω τη διαβεβαίωση ότι θα δοθεί έγκριση και για τα συγκεκριμένα τμήματα».

Τέλος, σημείωσε πως «οι αντιδράσεις είναι αναμενόμενες και δικαιολογημένες», καταλήγοντας: «Χαίρομαι που η έκθεση των αντικειμενικών δυσκολιών, που θα αντιμετώπιζαν τα παιδιά και οι οικογένειές τους, εισακούσθηκε».

Αλλά και ο έτερος βουλευτής Λακωνίας της ΝΔ κ.Θανάσης Δαβάκης έκανε την ακόλουθη δήλωση:

«Εκδόθηκε χτες το βράδυ η δεύτερη συμπληρωματική της υπ. αριθμ. 101210/Δ2/06-09-2024 υπουργικής απόφασης με θέμα: «Κατά παρέκκλιση έγκριση λειτουργίας ολιγομελών τμημάτων Ομάδων μαθημάτων Προσανατολισμού Γενικού Λυκείου για το σχολικό έτος 2024-25 », με την οποία εγκρίθηκε και η λειτουργία τμημάτων κατευθύνσεων Ανθρωπιστικών Σπουδών για την Β’ και Γ’ Λυκείου στο Ξηροκάμπι, όπως ζητούσε σε επιστολή του και ο Σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων.

Είχε προηγηθεί η υπ. αριθμ.102803/Δ2/11-9-2024 Υ.Α, με την οποία συστήθηκαν τμήματα κατευθύνσεων Ανθρωπιστικών Σπουδών στο Γενικό Λύκειο Σκάλας, στο Γενικό Λύκειο Κροκεών και τμήμα Σπουδών Οικονομίας και Πληροφορικής στο Γενικό Λύκειο Γερακίου.

Αμέσως μόλις ενημερώθηκα την περασμένη Δευτέρα από γονείς και εκπαιδευτικούς για το πρόβλημα που είχε προκύψει, ζήτησα από την πολιτική ηγεσία του υπουργείου Παιδείας, αυτά να επιλυθούν άμεσα.

Ιδιαίτερα για την εξαίρεση των τάξεων του Ξηροκαμπίου από την εκδοθείσα συμπληρωματική απόφαση, ευρισκόμενος σε αποστολή της Βουλής στο εξωτερικό, μίλησα εκ νέου με τον υπουργό Παιδείας Κυριάκο Πιερρακάκη και διαμαρτυρήθηκα για αυτήν, ενώ ο υπουργός με διαβεβαίωσε ότι θα επιληφθεί προσωπικά, όπως και έγινε.

ΠΙΣΤΕΥΩ ότι η εκπαιδευτική διαδικασία έχει πάντα τη δική της δυναμική και πραγματικότητα και δεν γίνεται να λαμβάνονται «άνωθεν» αποφάσεις που την δυσκολεύουν.

Τα παιδιά μας αλλά και οι γονείς αξίζουν ένα αποτελεσματικό, ολιστικό και σύγχρονο εκπαιδευτικό περιβάλλον. Γιατί διαφορετικά εμφανίζονται οι «κατόπιν ενεργειών μου» ανακοινώσεις που μας θυμίζουν άλλες εποχές...

Η κοινωνία αλλά και τα νέα παιδιά, μας βλέπουν και μας κρίνουν..

Ε, κατόπιν αυτό δεν το λες υπερβολικό που ο τομεάρχης Παιδείας του ΠΑΣΟΚ Στέφανος Παραστατίδης σχολίασε: «Τελικά το εθνικό σχέδιο Ελλάδα 2.0 της ΝΔ είναι να ψηφιοποιηθούν τα «κατόπιν ενεργειών μου» με υπότιτλο «Γκόρτσος 2.0».

Πράγματι. Η κοινωνία βλέπει και κρίνει Μαυρογυαλούρους, Γκόρτσους, Γκρούεζες και άλλους πρωταγωνιστές μιας πολιτικής σκηνής που ολοένα και περισσότερο μοιάζει με παραγωγή της Φίνος Φιλμ. Μόνο που όπως σχεδόν κάθε αντίγραφο, είναι κακό το ριμέικ...

 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Νέα έρευνα συνδέει γνωστά μαγειρικά λάδια με κίνδυνο καρκίνου του παχέος εντέρου

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής - Αιτήσεις έως 30/12

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

ekpaideytikos
Με λένε Άννα και  άμα μεγαλώσω θέλω να γίνω εκπαιδευτικός όπως ο μπαμπάς μου. Όμως...
«Είναι ο τρόπος που τις ζει ο μπαμπάς που μας κάνει να τον ακούμε χωρίς να βαριόμαστε καθόλου»
Με λένε Άννα και  άμα μεγαλώσω θέλω να γίνω εκπαιδευτικός όπως ο μπαμπάς μου. Όμως...
ekpaideytikos_grafeiokratia
Οι Διευθυντές σχολείων δεν μπορεί να εγκαλούνται να βρίσκονται πάνω από τον υπολογιστή τους 24 ώρες την ημέρα και 365 ημέρες το χρόνο
Τα ηλεκτρονικά μηνύματα συνεχίζουν να φτάνουν στα σχολεία και στη διάρκεια των διακοπών θερινών, Χριστουγέννων και Πάσχα.
Οι Διευθυντές σχολείων δεν μπορεί να εγκαλούνται να βρίσκονται πάνω από τον υπολογιστή τους 24 ώρες την ημέρα και 365 ημέρες το χρόνο