Κενά σε εκπαιδευτικούς γενικής και ειδικής αγωγής, σε σχολικούς νοσηλευτές, αλλά και σε εκπαιδευτικούς που είχαν προσληφθεί σε τμήματα υποδοχής σε θέσεις μειωμένου ωραρίου εντόπισε η ΕΛΜΕ Πειραιά.
Πολλά από αυτά τα κενά δημιουργούν σοβαρά προβλήματα στα σχολεία, Μάλιστα, η ΕΛΜΕ Πειραιά αναφέρει ένα ατυχές περιστατικό σε σχολείο της Α' Πειραιά.
«Μετά από αιφνίδιο χτύπημα μαθητή, χρειάστηκε η άμεση επέμβαση νοσηλευτή και ασθενοφόρου για τη μεταφορά του. Πάρα την άμεση κινητοποίηση των εκπαιδευτικών, της διεύθυνσης του σχολείου αλλά και της ώριμης κινητοποίησης των μαθητών, δεν υπήρχε νοσηλευτής για να προσφέρει τις πρώτες βοήθειες. Παράλληλα, ενώ το ασθενοφόρο κλήθηκε από την πρώτη στιγμή, χρειάστηκαν 45 ολόκληρα λεπτά για να φτάσει στο σχολείο κι έπειτα να μεταφερθεί ο μαθητής σε εφημερεύον νοσοκομείο» επισημαίνει σε ανακοίνωσή της.
Για τα κενά σε εκπαιδευτικούς στα τμήματα Υποδοχής, η ΕΛΜΕ Πειραιά τονίζει ότι εκπαιδευτικοί μετακινήθηκαν, ως είχαν δικαίωμα, από θέσεις μειωμένου ωραρίου σε θέσεις πλήρους ωραρίου. Αυτό είχε σαν αποτέλεσμα να μείνουν κενές οι θέσεις μειωμένου ωραρίου, οι οποίες με ευθύνη του ΥΠΑΙΘ, δεν έχουν ακόμα καλυφθεί.
Οι ανακοινώσεις της ΕΛΜΕ Πειραιά
ΆΡΑΓΕ ΑΛΗΘΕΙΑ, ΠΟΣΟ ΚΟΣΤΙΖΕΙ Η ΖΩΗ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΜΑΣ;
Λίγες ημέρες μετά στην έναρξη της σχολικής χρονιάς, τα προβλήματα κ οι ανησυχίες των εκπαιδευτικών παραμένουν αναρίθμητα, δεδομένου ότι στις σχολικές μονάδες υπάρχουν κενά σε εκπαιδευτικούς γενικής και ειδικής αγωγής καθώς και σε σχολικούς νοσηλευτές. Η ΕΛΜΕ Πειραιά έχει αναδείξει και διεκδικήσει επανειλημμένα την ανάγκη για ύπαρξη σχολικού νοσηλευτή με πλήρες ωράριο σε κάθε σχολείο.
Δυστυχώς την ανάγκη αυτή έρχεται να επιβεβαιώσει ατυχές περιστατικό σε σχολείο της Α' Πειραιά. Μετά από αιφνίδιο χτύπημα μαθητή, χρειάστηκε η άμεση επέμβαση νοσηλευτή και ασθενοφόρου για τη μεταφορά του. Πάρα την άμεση κινητοποίηση των εκπαιδευτικών ,της διεύθυνσης του σχολείου αλλά κ της ώριμης κινητοποίησης των μαθητών, δεν υπήρχε νοσηλευτής για να προσφέρει τις πρώτες βοήθειες. Παράλληλα, ενώ το ασθενοφόρο κλήθηκε από την πρώτη στιγμή, χρειάστηκαν 45 ολόκληρα λεπτά για να φτάσει στο σχολείο κ έπειτα να μεταφερθεί ο μαθητής σε εφημερεύον νοσοκομείο. Το αξιοσημείωτο είναι ότι όλα αυτά συνέβησαν σε σχολείο που βρίσκεται σε απόσταση αναπνοής από ένα από τα μεγαλύτερα νοσοκομεία της χώρας!!!Αναρωτιόμαστε τι θα γινόταν, αν παρόμοιο περιστατικό συνέβαινε σε ένα πιο απομακρυσμένο σχολείο.
Περιστατικά σαν και το παραπάνω είναι συνήθη, ειδικότερα σε μεγάλα σχολικά συγκροτήματα. Από ότι φαίνεται η κυβέρνηση έχει επηρεαστεί από την περίοδο των εκπτώσεωνστην αγορά, μόνο που στον τομέα της υγείας κ της εκπαίδευσης κάνει εκπτώσεις όλο το χρόνο!!!!
Η παραπάνω εικόνα είναι αποτέλεσμα της τραγικής υποχρηματοδότησης σχολείων κ νοσοκομείων την ίδια στιγμή που αμύθητα πόσα δαπανώνται για πολεμικές δαπάνες και εξοπλισμούς.
-Ζητάμε άμεσα νοσηλευτές σε κάθε σχολική μονάδα για όλους τους μαθητές.
-Δημιουργία σχολιατρικής υπηρεσίας με μόνιμο ιατρικό προσωπικό
ΝΑ ΚΑΛΥΦΘΟΥΝ ΑΜΕΣΑ ΤΑ ΚΕΝΑ ΣΤΙΣ ΤΑΞΕΙΣ ΥΠΟΔΟΧΗΣ ΠΡΟΣΦΥΓΩΝ
Η νέα χρονιά μπήκε ακόμη μια φορά με μαθητές να στερούνται το βασικό αγαθό της εκπαίδευσης. Εκπαιδευτικοί που είχαν προσληφθεί στα τμήματα υποδοχής (Τ.Υ.) μετακινήθηκαν, ως είχαν δικαίωμα, από θέσεις μειωμένου ωραρίου σε θέσεις πλήρους ωραρίου. Αυτό είχε σαν αποτέλεσμα να μείνουν κενές οι θέσεις μειωμένου ωραρίου, οι οποίες με ευθύνη του ΥΠΑΙΘ, δεν έχουν ακόμα καλυφθεί.
Οι κενές αυτές θέσεις αφορούν Τάξεις Υποδοχής Προσφύγων και αφορούν παιδιά που, σύμφωνα με την εγκύκλιο του Υπουργείου Παιδείας «προέρχονται από ευάλωτες κοινωνικές ομάδες με θρησκευτικές και πολιτισμικές ιδιαιτερότητες» .
Αυτά τα κατά τα άλλα ευάλωτα παιδιά αφήνονται χωρίς εκπαίδευση και χωρίς εκπαιδευτικό, μέσα στη σχολική χρονιά! Καλούνται να παρακολουθήσουν πλέον αποκλειστικά τα τμήματα Γενικής Εκπαίδευσης του σχολείου, χωρίς να είναι καν σε θέση να κατανοήσουν τη γλώσσα! Έτσι οξύνονται τα προβλήματά τους, η κοινωνική ανισότητα και ουσιαστικά σπρώχνονται στην περιθωριοποίηση και τελικά εγκαταλείπουν το σχολείο.
Η ΕΛΜΕ Πειραιά ζητά να καλυφθούν τώρα οι θέσεις αυτές, γιατί το αγαθό της εκπαίδευσης πρέπει να παρέχεται ολοκληρωμένα και ισότιμα σε όλα τα παιδιά.
Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα
ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ
Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς
Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 27/01
ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση