Thumbnail
ΕΔΟΘ

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ

Η Εκτελεστική Επιτροπή  και το Γενικό Συμβούλιο της ΕΔΟΘ – Ν/Τ ΑΔΕΔΥ Θεσσαλονίκης  σε συνεδρίασή τους στις 15-12-14 αποφάσισαν την πραγματοποίηση απογευματινού συλλαλητηρίου στο Άγαλμα Βενιζέλου την Τετάρτη 17-12-14 στις 18:00 μ.μ.

          Καλούμε  τα Σωματεία μέλη μας, τους συναδέλφους, όσους συναδέλφους βρίσκονται σε διαθεσιμότητα, Άνεργους , Εργαζόμενους του Ιδιωτικού Τομέα που χάνουν τις δουλειές τους αλλά και όλη την Κοινωνία της Θεσσαλονίκης  για να διαδηλώσουμε και να διεκδικήσουμε:

Την αποτροπή των απολύσεων και την επαναπρόσληψη όλων των απολυμένων Δημοσίων Υπαλλήλων.

Την κατάργηση του νόμου της διαθεσιμότητας

Τη μόνιμη και σταθερή εργασία για όλους με πλήρη εργασιακά και ασφαλιστικά δικαιώματα.

Την επαναλειτουργία όλων των δομών και υπηρεσιών που καταργήθηκαν.

Η πορεία θα καταλήξει στο stand-κέντρο αγώνα των συναδέλφων σχολικών φυλάκων, καθαριστριών Υπ. Οικονομικών, Εργαζόμενων ΕΤ3, Καθηγητών κ.λ.π.) στη συμβολή των οδών Τσιμισκή και Αριστοτέλους.

ΔΕΝ ΘΑ ΣΤΑΜΑΤΗΣΟΥΝ ΑΝ ΔΕΝ ΤΟΥΣ ΣΤΑΜΑΤΗΣΟΥΜΕ!


Αριθ. Πρωτ. 212          Θεσσαλονίκη 16-12-14

Ταχ. Δ/νση :  Προξένου Κορομηλά 51, Θεσσαλονίκη               ΠΡΟΣ
Ταχ. Κωδ. : 546 22                                                      ΣΩΜΑΤΕΙΑ   
Τηλέφωνο :  2310 227.187 – 2310. 224.880         ΜΕΛΗ ΜΑΣ
Fax :  2310 262.394                                           Μ.Μ.Ε.
E-mail :  [email protected]
 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 19/7

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

proaulio_sxoleio
Τι είναι σχολείο;
«Η διαπαιδαγώγηση είναι ανθρώπινη σχέση. Πώς θα μπορούσε κάποιος να την κανονικοποιήσει και τι θα σήμαινε μια τέτοια κανονικοποίηση; Η δική μου άποψη...
Τι είναι σχολείο;