Thumbnail
Ο Νίκος Σταυρίδης νεαρός καλλιτέχνης ακόμη, έψαχνε δουλειά στο θέατρο. Του έδωσαν την ευκαιρία να κάνει ένα νούμερο με την Κούλα Γκιουζέπε στο θέατρο «Έντεν» του Θησείου, αλλά είχε αποτυχία. 

Απελπίστηκε και έγινε υπερβολικός. Απογοητευμένος, πήρε ένα μπουκάλι ούζο και ανέβηκε στην Ακρόπολη, για να αυτοκτονήσει. Μεθυσμένος όπως ήταν όμως, ξέχασε για ποιο λόγο πήγε στον Ιερό Βράχο και έτσι η αυτοκτονία αναβλήθηκε επ’ αόριστον.

Ο Νίκος Σταυρίδης γεννήθηκε στο Βαθύ της Σάμου, το 1910.Τα παιδικά του χρόνια τα πέρασε δουλεύοντας στο μπακάλικο του πατέρα του, ενώ αργότερα έγινε βοηθός καραγκιοζοπαίχτη και βοηθός μηχανικού προβολής. Το 1928 ήρθε στην Αθήνα. Δούλεψε σε μια αποθήκη υλικού πολέμου στον Πειραιά, όπου έβαζε αρβύλες κατά μέγεθος. Το μεροκάματό του έφτανε ίσα για ένα πιάτο φαΐ.

Στον Πειραιά πήγαινε καθημερινά με τα πόδια. Μία παράσταση που έτυχε να παρακολουθήσει στο θέατρο «Έντεν», με τον Β. Αυλωνίτη, ήταν αρκετή για να τον πείσει να ασχοληθεί με το μουσικό θέατρο.

Την επόμενη χρονιά, πείθοντας με το ταλέντο του, έκανε την πρώτη του εμφάνιση στη σκηνή, μαζί με τον Αυλωνίτη στο έργο «Λοβιτούρα». Συνέχισε τις εμφανίσεις του στην οπερέτα, το βαριετέ και την επιθεώρηση. Γρήγορα αγαπήθηκε από το κοινό και καθιερώθηκε ως ένας από τους καλύτερους κωμικούς της μουσικής σκηνής.

Τη δεκαετία του 1940, άρχισε να συγκροτεί δικούς του θιάσους και να συνεργάζεται με σπουδαίους συναδέλφους του. Μεσολάβησε το διάστημα 1954-55, κατά το οποίο ίδρυσε μαζί με τον Τάκη Μηλιάδη και τη Νανά Σκιαδά τον θίασο «Ελληνική Μουσική Κωμωδία».

Παράλληλα, έπαιξε για πρώτη φορά στη μεγάλη οθόνη το 1950, στην ταινία του Νίκου Τσιφόρου, «Έλα στον θείο» και συνέχισε να εμφανίζεται σε ταινίες του ίδιου, όπως «Η ωραία των Αθηνών», «Η φτώχεια θέλει καλοπέραση», «Φτωχαδάκια και Λεφτάδες».

Με τον Υβ Τριαντάφυλλο. Ο Νίκος Σταυρίδης ήταν και φανατικός Ολυμπιακός.

Δεν έλειπε ποτέ από τις εξέδρες του σταδίου Γ. Καραϊσκάκης και φρόντισε να λέει κάτι για την αγαπημένη του ομάδα, κατά τη διάρκεια των παραστάσεων. Όταν ήρθε στην Ελλάδα ο Υβ Τριαντάφυλλος, φώναζε συνεχώς Υβ-Υβ, που ήταν και το σχετικό σύνθημα της εποχής. Μια φορά που ο ποδοσφαιριστής πήγε στο θέατρο να τον παρακολουθήσει, ο Σταυρίδης τον ανέβασε στην σκηνή. Πέθανε σε ηλικία 77 ετών, στις 12 Δεκεμβρίου του 1987.... 

Πηγή: mixanitouxronou

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

2ος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ τον Ιούνιο: Ανακοινώθηκε ΕΠΙΣΗΜΑ η ύλη!

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 16/04

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

harvant.jpg
Το Harvard στην πρώτη γραμμή: Αντίσταση στην πίεση του Τραμπ για περιορισμό της ακαδημαϊκής ελευθερίας
Το Harvard απάντησε με σαφήνεια: «Δεν αποδεχόμαστε απαιτήσεις που υπερβαίνουν τη συνταγματική εξουσία οποιασδήποτε κυβέρνησης».
Το Harvard στην πρώτη γραμμή: Αντίσταση στην πίεση του Τραμπ για περιορισμό της ακαδημαϊκής ελευθερίας
ereyna.jpg
ΑΕΙ: Οι 97 προτάσεις που θα μοιραστούν 125 εκ.ευρώ στο πλαίσιο του έργου «Συμπράξεις Ερευνητικής Αριστείας»
Αντικείμενο των προτάσεων είναι η έρευνα, με έμφαση στις καινοτομίες αιχμής, μέσω κοινών ερευνητικών ομάδων μεταξύ Ανώτατων Εκπαιδευτικών Ιδρυμάτων...
ΑΕΙ: Οι 97 προτάσεις που θα μοιραστούν 125 εκ.ευρώ στο πλαίσιο του έργου «Συμπράξεις Ερευνητικής Αριστείας»
νομικη εκπα
Νέες σπουδαίες διακρίσεις για τη Νομική Αθηνας: Επικράτησε του Καίμπριτζ και κατέκτησε την 3η θέση σε δύο Διεθνείς Διαγωνισμούς Εικονικής Δίκης!
Στον πρώτο διαγωνισμό η Οξφόρδη κατέλαβε την πρώτη θέση, ενώ η Λιέγη την δεύτερη και η Νομική ΕΚΠΑ την 3η. Στον δεύτερο διαγωνισμό, η Νομική ΕΚΠΑ...
Νέες σπουδαίες διακρίσεις για τη Νομική Αθηνας: Επικράτησε του Καίμπριτζ και κατέκτησε την 3η θέση σε δύο Διεθνείς Διαγωνισμούς Εικονικής Δίκης!
axiologisi
Αξιολόγηση εκπαιδευτικών: Σχέδιο αναμόρφωσης με ψηφιακά εργαλεία και απλούστερες διαδικασίες με στόχο την εφαρμογή
Αξιολόγηση Εκπαιδευτικών: Νέα επανεκκίνηση με ψηφιακά εργαλεία και απλούστερες διαδικασίες; 
Αξιολόγηση εκπαιδευτικών: Σχέδιο αναμόρφωσης με ψηφιακά εργαλεία και απλούστερες διαδικασίες με στόχο την εφαρμογή