email
Για τους ανθρώπους που δουλεύουν σε γραφεία, το να γράφουν και να απαντούν σε emails είναι πλέον ένα μεγάλο κομμάτι της μέρας τους.

Με δεδομένο πόσο σημαντικό είναι το email για την επαγγελματική μας επικοινωνία, είναι σημαντικό να τηρούμε τους κανόνες καλής συμπεριφοράς στην ηλεκτρονική μας αλληλογραφία αλλά και να φροντίζουμε ότι τα emails μας είναι ξεκάθαρα και αποτελεσματικά, γράφει η Suzy Welch, δημοσιογράφος και συνιδρύτρια του Jack Welch Management Institute, στο CNBC.

Σύμφωνα με την Welch, αυτά είναι τα τέσσερα μεγαλύτερα λάθη που κάνουν οι περισσότεροι στα emails τους και θα πρέπει να αποφεύγονται:  

1. Γράφουν κάτι ασαφές στη γραμμή του θέματος.

Το θέμα ενός email είναι μια βασική εισαγωγή στο μήνυμά σας και άρα θα πρέπει αυτό που θα γράψετε να σημαίνει κάτι. Επομένως είναι  καλύτερα να αποφύγετε μονολεκτικά θέματα όπως «Ερώτηση» και πολύ περισσότερο το αρκετά συνηθισμένο «Καλημέρα» ή «Γεια».

«Να σέβεστε τον αποδέκτη σας», λέει  η Welch. Η συμβουλή της είναι να δηλώνετε ακριβώς τον σκοπό του μηνύματος αλλά και να δίνετε μια αίσθηση του πόσο επείγον είναι αυτό. Για παράδειγμα μπορείτε να γράψετε: «Ερώτηση για τις προσλήψεις: Επείγον».

2. Κοινοποιούν τους λάθος ανθρώπους.

Όταν στέλνετε ένα email, πρέπει να προσέχετε σε ποιον το στέλνετε. Εάν συμπεριλάβετε πάρα πολλά άτομα στους παραλήπτες, μπορεί να θεωρηθείτε απρόσεκτος ή και χειριστικός.

«Μερικές φορές, κάνετε CC τους ανωτέρους σας σε μία όχι και τόσο καλυμμένη προσπάθεια να τους εντυπωσιάσετε ή κοινοποιείτε κάποια άτομα για να καλύψετε τα νώτα σας. Αυτές οι συμπεριφορές δεν ξεγελούν κανέναν. Να είστε προσεκτικοί», τονίζει η Welch. 

3. Ξεχνούν να ξαναδιαβάσουν.

Είναι πολύ σημαντικό να ξαναδιαβάζετε τα πάντα πριν πατήσετε το κουμπί της αποστολής.

Πριν στείλετε ένα email πρέπει να το διαβάσετε και να βεβαιωθείτε ότι η γραμματική, η ορθογραφία και το ύφος του είναι σωστό, αλλά και να διασφαλίσετε ότι είναι σαφές και ξεκάθαρο. «Θα σας πάρει πέντε λεπτά. Αφιερώστε τα», τονίζει η Welch. 

4. Χρησιμοποιούν ακατάλληλους χαιρετισμούς.

Ο τρόπος με τον οποίο κλείνετε ένα email είναι η τελευταία εντύπωση που θα αφήσετε τον παραλήπτη. Για την Welch, αυτό είναι κάτι που απαιτεί σοβαρή σκέψη.  

Κάποιοι χρησιμοποιούν απλά τα αρχικά τους, άλλοι το τυπικό «Φιλικά», ενώ κάποιοι δεν γράφουν τίποτα, με την Welch να τονίζει ότι ειδικά αυτό είναι αγενές.

Η συμβουλή της είναι να επιλέγετε τον χαιρετισμό κατά περίπτωση, ανάλογα με το email.

Φράσεις όπως «Ευχαριστώ για αυτή τη βοήθεια» ή «Στη διάθεσή σου για να μιλήσουμε για αυτό αύριο» είναι σύμφωνα με την Welch κατάλληλες για emails προς συναδέλφους ή προϊσταμένους.

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 23/8

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

teacher
Σχολεία: «Σαρδελοποιούν» τους μαθητές και αφανίζουν χιλιάδες θέσεις εκπαιδευτικών
Πρωτοφανείς συμπτύξεις σχολικών τμημάτων σε όλη τη χώρα. Με την ολοκλήρωση των εγγραφών και μετεγγραφών του Σεπτεμβρίου και τις εξετάσεις του...
Σχολεία: «Σαρδελοποιούν» τους μαθητές και αφανίζουν χιλιάδες θέσεις εκπαιδευτικών
katsonopoylos
Εκπαιδευτικοί: Πράξη μονιμοποίησης, υπηρεσιακές μεταβολές και μετατάξεις Εκπαιδευτικών
Τι ισχύει σχετικά με τη δυνατότητα ή μη ολοκλήρωσης μετάταξης εκπαιδευτικών, των οποίων δεν έχει ολοκληρωθεί η διαδικασία μονιμοποίησης
Εκπαιδευτικοί: Πράξη μονιμοποίησης, υπηρεσιακές μεταβολές και μετατάξεις Εκπαιδευτικών