ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ Π. Ε. Μαρούσι 20 – 11 – 2013
ΑΜΑΡΟΥΣΙΟΥ
Ταχ. Δ/νση: Ιερού Λόχου 3 – 5
Τ. Κ. 15124 Μαρούσι
ΨΗΦΙΣΜΑ
Την Δευτέρα 11 – 11 – 2013, ο υπουργός παιδείας, πραγματοποιώντας τις απειλές του ενάντια στους διοικητικούς υπαλλήλους των πανεπιστημίων έστειλε σε πειθαρχικό όσους υλοποιώντας την απόφαση της γενικής τους συνέλευσης, και ασκώντας το δικαίωμά τους στην απεργία δεν απογράφηκαν. Με την ενέργειά του αυτή η πολιτική ηγεσία του ΥΠΑΙΘ και η κυβέρνηση μας δείχνει περίτρανα ότι στην κοινοβουλευτική "δημοκρατία" δεν υφίσταται ούτε το δικαίωμα στην απεργία.
Η κυβέρνηση ΝΔ-ΠΑΣΟΚ διώκει όσους δεν υποτάχθηκαν, δεν υπέγραψαν αυτοβούλως την απόλυσή τους και επέλεξαν τον δρόμο της αξιοπρέπειας και του αγώνα. Με βάση την παραπομπή τους σε πειθαρχικό αυτοί οι εργαζόμενοι τίθενται και αυτοδίκαια σε αργία. Έτσι, η κινητικότητα και η διαθεσιμότητα, η οποία προσπαθούσαν να μας πείσουν ότι είναι εργαλείο για την δίωξη των επίορκων δημοσίων υπαλλήλων, γίνεται χωρίς προσχήματα εργαλείο για συνδικαλιστικού τύπου διώξεις, διώξεις δηλαδή όσων αγωνίζονται απέναντι στην πολιτική αυτή.
Η κυβέρνηση σε μια νέα επίδειξη αυταρχισμού απειλεί με επέμβαση της αστυνομίας μέσα στον χώρο του πανεπιστημίου και συλλήψεις όποιων(εργαζόμενων, φοιτητών) «παρεμποδίζουν» την «πρόσβαση» στα μαθήματα. Να τελικά που οδηγεί η κατάργηση του πανεπιστημιακού ασύλου: σε συλλήψεις όσων εργαζόμενων ή φοιτητών υλοποιούν τις αποφάσεις των συλλόγων τους.
Ύστερα από την επιστράτευση των απεργών καθηγητών της ΟΛΜΕ τον Ιούνιο του 2013 ήρθε τώρα η σειρά των εργαζόμενων στα Δημόσια Πανεπιστήμια.
Το Δημόσιο Πανεπιστήμιο δέχεται σήμερα ένα συντριπτικό χτύπημα, καθώς η Κυβέρνηση, ακολουθώντας τους σχεδιασμούς της τρόικας, βρήκε την ευκαιρία να ολοκληρώσει τη διάλυση της Δημόσιας και Δωρεάν Τριτοβάθμιας Εκπαίδευσης. Τα Ιδρύματα και το έμψυχο δυναμικό τους δεν αποτελούν «παράπλευρες απώλειες» ενός «τυφλού» χτυπήματος. Αποτελούν στοχευμένα θύματα μιας πολιτικής που θέλει να διαλύσει το δημόσιο πανεπιστήμιο, όπως και την δημόσια δωρεάν εκπαίδευση (βλ. απολύσεις και διάλυση των πιο σύγχρονων ειδικοτήτων στα ΕΠΑΛ), επιδιώκωντας όχι την παραγωγή γνώσης και επιστήμης στην χώρα μας, αλλά μόνο την «παραγωγή» ενός φτηνού, μισοκαταρτισμένου ευέλικτου εργατικού και επιστημονικού δυναμικού. Οι πολιτικές που υλοποιεί η κυβέρνηση στο χώρο της δημόσιας εκπαίδευσης επιδιώκουν την υποβάθμιση και τη διάλυση της δημόσιας εκπαίδευσης προς όφελος των ιδιωτικών συμφερόντων που στηρίζουν την κυβέρνηση.
Με συγχωνεύσεις – καταργήσεις τμημάτων και ολόκληρων σχολών και τη μετακύλιση του κόστους λειτουργίας των πανεπιστημίων στους φοιτητές, με επιβολή διδάκτρων και φοιτητικά δάνεια-δωράκι στις τράπεζες, η ανώτατη εκπαίδευση γίνεται μια πολυτέλεια για λίγους, καθώς οι ταξικοί φραγμοί θα αποκλείουν την πρόσβαση σε αυτή. Ταυτόχρονα, το έργο που παράγουν οι εργαζόμενοι στους κλάδους της φύλαξης, της μηχανογράφησης, της διαχείρισης δικτύων και άλλους τομείς η Κυβέρνηση και η Τρόικα ΕΕ-ΔΝΤ-ΕΚΤ θέλουν να το παραδώσουν στις εργολαβικές εταιρίες που έχουν ήδη στηθεί γι’ αυτό το σκοπό και οι οποίες θα απασχολούν, όχι μισθωτούς με δικαιώματα και συλλογικές συμβάσεις, αλλά σκλάβους μιας χρήσης.
Γι’ αυτούς τους λόγους, ο αγώνας των εργαζομένων στα Α.Ε.Ι. ξεπερνά κατά πολύ τα στενά όρια ενός κλαδικού αγώνα και αφορά άμεσα όλους τους εργαζόμενους σε δημόσιο και ιδιωτικό τομέα και ιδιαίτερα τους εκπαιδευτικούς όλων των βαθμίδων της εκπαίδευσης.
Αυτό το γνωρίζει πολύ καλά η δικομματική κυβέρνηση που έχει κάνει τα πάντα για να σπάσει τον αγώνα τους. Οι διοικητικοί υπάλληλοι των πανεπιστημίων που αγωνίζονται για περισσότερο από 10 βδομάδες για τις θέσεις εργασίας τους και το δημόσιο πανεπιστήμιο, αποτελούν αγκάθι για την κυβέρνηση, την τρόικα, το κεφάλαιο. Αποτελούν όμως και σύμβολο αγώνα. Παρά την προσπάθεια της κυβέρνησης να τον λοιδορήσει, ο αγώνας τους είναι αγώνας όλης της κοινωνίας, αγώνας του εργαζόμενου λαού για δημόσια και δωρεάν εκπαίδευση, αγώνας απέναντι στην πολιτική που επιβάλλουν κυβέρνηση, ΕΕ και ΔΝΤ η οποία διαλύει τις ζωές και τα δικαιώματα μας.
Εκφράζουμε την αλληλεγγύη μας και καταγγέλλουμε με τον πιο σκληρό τρόπο αυτές τις πρακτικές της κυβέρνησης, πρακτικές τις οποίες θα βρουν το επόμενο χρονικό διάστημα μπροστά τους όλοι οι κλάδοι των εργαζομένων.
Δηλώνουμε ότι θα στηρίξουμε τις κινητοποιήσεις των διοικητικών υπαλλήλων το επόμενο χρονικό διάστημα, μέχρι την απόσυρση των πειθαρχικών διώξεων σε βάρος τους και την ανάκληση συνολικά των διαθεσιμοτήτων.
· Στεκόμαστε δίπλα στα αγωνιζόμενα τμήματα της πανεπιστημιακής κοινότητας.
· Συμπαραστεκόμαστε στον αγώνα τους. Δεν είναι αγώνας συντεχνιακός, είναι αγώνας για την προάσπιση του Δημόσιου και Δωρεάν Πανεπιστημίου προς όφελος της κοινωνίας.
· Απαιτούμε την άμεση απόσυρση του μέτρου της διαθεσιμότητας – απόλυσης.
· Αγωνιζόμαστε όλοι μαζί για την ανατροπή της βάρβαρης πολιτικής κυβέρνησης-Ε.Ε-ΔΝΤ.
Η. Γ. Σ.
====================================
ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ Π. Ε.
Μαρούσι 20 – 11 – 2013
ΑΜΑΡΟΥΣΙΟΥ
Ταχ. Δ/νση: Ιερού Λόχου 3 – 5
Τ. Κ. 15124 Μαρούσι
Ψ Η Φ Ι Σ Μ Α
Οι εκπαιδευτικοί – μέλη του Συλλόγου Εκπ/κών Π. Ε. Αμαρουσίου δηλώνουμε την αντίθεσή μας στην απόφαση του Υπουργείου Παιδείας να επιβάλλει σε όλες τις σχολικές μονάδες το θεσμό της αυτοαξιολόγησης της σχολικής μονάδας και να προχωρήσει στην ατομική αξιολόγηση του εκπαιδευτικού.
Θεωρούμε ότι στις σημερινές συνθήκες της κρίσης και της κυριολεκτικής αποδόμησης του δημόσιου σχολείου, επιχειρείται να αθωωθούν οι κυβερνητικές αντιεκπαιδευτικές πολιτικές, αφού η αξιολόγηση εξατομικεύει και προσωποποιεί στον εκπαιδευτικό την αποτυχία κάθε εκπαιδευτικής πολιτικής, αποδίδοντας τις αστοχίες της στις επιμέρους σχολικές μονάδες.
Ζούμε σε μια περίοδο πλήρους απαξίωσης του εκπαιδευτικού και του έργου του, όπως εκφράζεται από:
– την οικονομική του εξαθλίωση
– την πολιτική της υποχρηματοδότησης των σχολικών μονάδων
– την πολιτική των μηδενικών διορισμών μόνιμων και των ελάχιστων προσλήψεων αναπληρωτών εκπαιδευτικών τακτικού προϋπολογισμού, που έχει ως αποτέλεσμα να υπάρχουν χιλιάδες κενά στα σχολεία μας
– τις υποχρεωτικές και εκβιαστικές μετακινήσεις από βαθμίδα σε βαθμίδα και από περιοχή σε περιοχή
– την υποβάθμιση και ουσιαστική διάλυση των υποστηρικτών θεσμών των σχολείων και της μετατροπής τους σε “πιλοτικές δομές”, με αποτέλεσμα όπου λειτουργούν να λειτουργούν με προσωρινό προσωπικό μέσω των βραχυπρόθεσμων και κακοπληρωμένων προγραμμάτων ΕΣΠΑ.
Ταυτόχρονα εκτιμούμε ότι διαμέσου των διαφόρων αξιολογήσεων το Υπουργείο Παιδείας και η κυβέρνηση επιχειρούν:
1. Να δημιουργήσουν τις νέες δεξαμενές κινητικότητας – απόλυσης, και να καθηλώσουν μισθολογικά τους εκπαιδευτικούς με βάση τη σύνδεση της αξιολόγησης με το ενιαίο μισθολόγιο-βαθμολόγιο και τις ποσοστώσεις του. Έτσι ο αριθμός των εκπαιδευτικών που θα στιγματιστεί ως αποτυχημένος και στάσιμος υπηρεσιακά και μισθολογικά θεωρείται δεδομένος από τα πριν.
2. Να προωθήσουν το φτηνό σχολείο της αγοράς, στο οποίο θα επικρατεί η χορηγία η εμπλοκή επιχειρηματικών φορέων, η χρηματοδότηση από τους γονείς, η διαφοροποίηση των σχολικών μονάδων, ο άκρατος ανταγωνισμός. Στη θέση της συνεργασίας των εκπαιδευτικών και των σχολείων μεταξύ τους, θα έχουμε στο εξής μεμονωμένες σχολικές μονάδες που θα επιδιώκουν την επιβίωσή τους, υιοθετώντας πρακτικές προβολής και ανταγωνισμού.
3. Να ελέγξουν και να χειραγωγήσουν τη διδακτική – μαθησιακή διαδικασία, μετατρέποντάς την σε ένα σύνολο προκατασκευασμένων, τυποποιημένων και ποσοτικών κριτηρίων.
Εμείς οι μάχιμοι εκπαιδευτικοί γνωρίζουμε πολύ καλά ότι η ζωντανή εκπαιδευτική διαδικασία δεν μπορεί να κλειστεί σε «κουτάκια» και «δείκτες», ότι έχει άμεση σχέση με πολιτικούς, κοινωνικούς και οικονομικούς παράγοντες που την επηρεάζουν και τη συνδιαμορφώνουν. Ειδικά σε μια περίοδο που οξύνονται τα προβλήματα των μαθητών και των οικογενειών τους δεν μπορεί να στοχοποιείται ο εκπαιδευτικός για μια σειρά προβλήματα που η ίδια η πολιτική της κυβέρνησης δημιουργεί στην εκπαίδευση και στην κοινωνία. Εξάλλου, οι συνάδελφοί μας των ΕΠΑΛ που βρέθηκαν εκτός σχολείου λόγω της διαθεσιμότητας-απόλυσης, οι χιλιάδες συνάδελφοί μας που αυτοί τη στιγμή είναι άνεργοι «αξιολογήθηκαν» από την παραπάνω πολιτική ως «αχρείαστοι» για ένα σύστημα που υποβαθμίζει όλο και περισσότερο τη δημόσια εκπαίδευση.
Για όλους τους παραπάνω λόγους θεωρούμε ότι είναι επιτακτική ανάγκη να διαμορφωθεί ρεύμα αντίθεσης και αντίστασης απέναντι σε κάθε μορφή αξιολόγησης, με αιχμή αυτή την περίοδο την επιβολή της αυτοαξιολόγησης.
Καλούμε τη ΔΟΕ να πάρει μέτρα, έτσι ώστε να εξασφαλιστεί και στην πράξη η ακύρωση των διαδικασιών που έχουν σχέση με την αξιολόγηση (π.χ. σεμινάρια διευθυντών).
Η Γ. Σ.
===================================
ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ Π. Ε. Μαρούσι 20 – 11 – 2013
ΑΜΑΡΟΥΣΙΟΥ
Ταχ. Δ/νση: Ιερού Λόχου 3 – 5
Τ. Κ. 15124 Μαρούσι
Ψ Η Φ Ι Σ Μ Α
«mySchool» μηχανισμός πειθάρχησης και εντατικοποίησης και όχι αθώο πληροφοριακό σύστημα
Με έκπληξη οι διευθυντές/διευθύντριες και οι προϊσταμένες/προϊστάμενοι των σχολικών μονάδων, παρέλαβαν έγγραφο με την υπογραφή του υφυπουργού Σ. Κεδίκογλου όπου τους καλεί από την Πέμπτη 14/11 έως και τις 20/12 να συμπληρώνουν ταυτόχρονα το νέο πληροφοριακό σύστημα mySchool και το syrvey σε καθημερινή βάση! Η έκπληξη μεγάλωσε όταν διάβασαν τις οδηγίες και είδαν τις φόρμες που χρειάζεται να συμπληρώσουν.
1. Ας μιλήσουμε για την αθέατη πλευρά των πραγμάτων
Μελετώντας τις φόρμες που χρειάζεται να συμπληρωθούν, το βιβλίο του Όργουελ, 1984, σου έρχεται στο μυαλό. Γιατί μόνο αθώο δεν είναι το νέο πληροφοριακό σύστημα. Δεν είναι απλώς αποτύπωση της πραγματικότητας αλλά εργαλείο άσκησης πολιτικής στο χώρο της δημόσιας εκπαίδευσης και μάλιστα με ασφυκτικό τρόπο και σε καθεστώς φόβου και επιβολής.
Ας δούμε ενδεικτικά ορισμένα ζητήματα, γιατί είναι αδύνατον να καταγραφούν όλα (μόνο οι οδηγίες είναι σχεδόν 250 σελίδες)!!!
1. Οι καρτέλες των μαθητών περιλαμβάνουν όλα τα προσωπικά τους στοιχεία, από διεύθυνση, τηλέφωνο έως το ΑΜΚΑ τους. Τι τα χρειάζεται το υπουργείο όλα αυτά; Γιατί πρέπει να υπάρχει κεντρική ηλεκτρονική καταγραφή προσωπικών δεδομένων τέτοιου εύρους; Η σχολική μονάδα έχει και μάλιστα ηλεκτρονικά περασμένα, τα βασικά στοιχεία των μαθητών της, τι εξυπηρετεί η κεντρική συγκέντρωση των μαθητών όλης της χώρας και μάλιστα με στοιχεία αυστηρά προσωπικά;
2. Η καταγραφή των απουσιών των μαθητών σε καθημερινή βάση. Γιατί το υπουργείο χρειάζεται να κάνει και πάλι κεντρική πανελλαδική καταγραφή; Γιατί όλα τα στοιχεία της φοίτησής τους (επίδοση, έλεγχοι, απολυτήρια, μετακινήσεις κ.λπ.) θα καταγράφονται κεντρικά; Υπάρχει κάποιος εκπαιδευτικός λόγος για αυτό;
3. Οι άδειες των εκπαιδευτικών. Από πότε οι άδειες των εκπαιδευτικών εγκρίνονται από κεντρικό πληροφοριακό σύστημα και όχι από την υπηρεσία και τα αρμόδια όργανα, όπως αναφέρει η νομοθεσία; Η καταγραφή των απεργιών και των στάσεων εργασίας σε κεντρική αποτύπωση που δεν έχει σχέση με τη μισθοδοσία, αλλά γίνεται ανά σχολική μονάδα ποια σκοπιμότητα εξυπηρετεί;
Δε χωράει καμία αμφιβολία ότι η σκοπιμότητα της χρήσης του «mySchool» είναι πολιτική και όχι πληροφοριακή. Είναι αυστηρό σύστημα ελέγχου, αποσκοπεί στην αυτοσυμμόρφωση των εκπαιδευτικών μέσω του φόβου και της υποταγής, μέσω αυτού εγκαταλείπεται η σχετική αυτονομία της σχολικής μονάδας. Συνδέεται άμεσα με διαδικασίες αξιολόγησης ακόμα και μέσω της επίδοσης των μαθητών, πειθάρχησης και ασφυκτικού ελέγχου που βασίζεται στον αυταρχισμό και στην επιβολή των κυβερνητικών επιδιώξεων για την εκπαίδευση και τον εκπαιδευτικό. Η καταγραφή της επίδοσης των μαθητών μας δένεται με την αξιολόγηση της σχολικής μονάδας, την κατηγοριοποίηση και την αξιολόγηση του εκπαιδευτικού. Οι απουσίες είναι γι’ αυτούς μετρήσιμος δείκτης σχετικά με τη μαθητική διαρροή που με τη σειρά της δένεται με την αξιολόγηση αλλά είναι και εργαλείο αναστολής τμημάτων ολοημέρων και συμπτύξεων ακόμα και στα μέσα της σχολικής χρονιάς.
Μόνο εκπαιδευτικούς, παιδαγωγικούς και μορφωτικούς σκοπούς δεν έρχεται να επιτελέσει το νέο πληροφοριακό σύστημα! Αφού ακόμα και σήμερα που το syrvey είναι πλήρως ενημερωμένο από τους διευθυντές των σχολικών μονάδων, για τα κενά, οι Δ/νσεις Π. Ε. και η Περιφερειακή Δ/νση Π. & Δ. Εκπ/σης Αττικής ανακοινώνουν ψευδώς, λιγότερα κενά από τα πραγματικά. Στη Β΄ Αθήνας λείπουν σχεδόν τρεις χιλιάδες ώρες ειδικοτήτων με αποτέλεσμα να μην μπορεί να λειτουργήσουν εύρυθμα σχεδόν όλα τα ολοήμερα ΕΑΕΠ Δημοτικά Σχολεία της περιοχής. Δεν είδαμε να παρέμβει το υπουργείο σ’ αυτό. Γνωρίζει το υπουργείο ότι τα σχολεία λειτουργούν με πλήρη παραβίαση της εκπαιδευτικής νομοθεσίας, στην ουσία έχει καταστρατηγηθεί πλήρως το αναλυτικό πρόγραμμα, ότι οι ώρες των αγγλικών, της πληροφορικής, της θεατρικής αγωγής, δεν αντικαθίστανται από καμία άλλη εκπαιδευτική ειδικότητα, ότι η φυσική αγωγή, η μουσική και τα εικαστικά με βάση την εκπαιδευτική νομοθεσία, μπορούν να γίνουν κατ’ εξαίρεση από δασκάλους και όχι μαζικά. Κι όμως πιέζει τους εκπαιδευτικούς να μπαίνουν αυτές τις ώρες και να κάνουν ότι νομίζουν αρκεί να φαίνεται ότι το σχολείο λειτουργεί μέχρι τις 14.00!!!
2. Ας συνεχίσουμε με τα προφανή:
Το υπουργείο παιδείας και ο υφυπουργός μπερδεύτηκε!
Νομίζει ότι οι σχολικές μονάδες έχουν γραμματειακή υποστήριξη για να αντιμετωπίσουν τόσο όγκο δουλειάς ή ότι το εργασιακό ωράριο των διευθυντών είναι 24 ώρες την ημέρα και αγνοεί ότι οφείλουν να ασκούν και το διδακτικό τους έργο; Αγνοεί ότι το σχολείο ασκεί κυρίως και πρωτίστως εκπαιδευτικό και παιδαγωγικό έργο;
Δεν εξηγείται διαφορετικά η εντολή να συμπληρώνουν όλες αυτές τις φόρμες καθημερινά, αντιμετωπίζοντας τους διευθυντές των σχολικών μονάδων ως διοικητικό προσωπικό που έχει ως μοναδική αρμοδιότητα του να ενημερώνει το πληροφοριακό σύστημα. Έχει χαθεί το μέτρο από το υπουργείο παιδείας, την περιφέρεια και τις διευθύνσεις εκπαίδευσης μιας και έχουν φτάσει στο σημείο πολύ συχνά, να καλούν τους διευθυντές να απαντήσουν μέσα σε μία ώρα, ακόμα και σε μέρες απεργίας, λες και είναι υποχρεωμένοι να βρίσκονται μονίμως πάνω από τον υπολογιστή και να αναμένουν πότε το υπουργείο θα «ξαναχτυπήσει»!
Να πληροφορήσουμε λοιπόν, τον υφυπουργό, ότι με βάση την υπάρχουσα νομοθεσία, οι διευθυντές/διευθύντριες των δημοτικών σχολείων έχουν διδακτικό ωράριο ανάλογα με την οργανικότητα των σχολείων που προΐστανται, ενώ οι προϊσταμένες/προϊστάμενοι νηπιαγωγείων δεν έχουν απολύτως καμία απαλλαγή και έχουν πλήρες διδακτικό ωράριο, ανάλογο του νηπιαγωγείου. Να τον πληροφορήσουμε επίσης, ότι το υπουργείο στο οποίο προΐσταται έχει αφήσει τις σχολικές μονάδες της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης χωρίς γραμματειακή υποστήριξη. Για να μην αναφερθούμε στα πιο ουσιαστικά που αφορούν το ρόλο της εκπαίδευσης και άρα και του προσωπικού της.
Ο «μεγάλος αδερφός» θα μας βρει απέναντι
Το «myschool» είναι ο μεγάλος αδελφός του σήμερα! Όταν ο Όργουελ έγραφε το βιβλίο του, το 1984 ήταν μέλλον. Σήμερα η εφιαλτική του αλήθεια είναι ήδη πραγματικότητα.
Το ολοκληρωτικό καθεστώς του Μεγάλου Αδελφού παρακολουθώντας συνεχώς τους πάντες και τα πάντα μέσα από αμέτρητες διαδραστικές τηλεοθόνες, ασκεί τον απόλυτο έλεγχο στις πράξεις και τις συνειδήσεις.
Όλα προσαρμόζονται στη μία και μοναδική αλήθεια, αυτή που πρεσβεύει ο Μεγάλος Αδελφός, ο μόνος αλάθητος μηχανισμός.
Το έγκλημα της σκέψης είναι το θανάσιμο αμάρτημα. Γι' αυτό πρέπει να εξαλειφθεί οτιδήποτε οδηγεί στη διάπραξή του: ελευθερία, γλώσσα, ανθρώπινα αισθήματα.
Δε θα ανεχτούμε να ζήσουμε μέσα στο φόβο! Οι μαθητές μας δεν είναι αριθμοί σε ηλεκτρονικά κουτάκια. Η εκπαιδευτική διαδικασία δεν είναι νούμερα για να χωράνε στη δημοσιονομική σταθερότητα. Οι εκπαιδευτικοί δεν είναι πιόνια σε μια παρτίδα κερδοφορίας.
Με όπλο την ενότητα, την αλληλεγγύη, τη συλλογικότητα, με την καρδιά δοσμένη στο δικαίωμα των μαθητών μας για ολόπλευρη μόρφωση, με πλήρη συνείδηση ότι είμαστε άνθρωποι με δικαιώματα κι όχι δούλοι που τους διατάζουν συνεχώς, δηλώνουμε καθαρά ότι θα αντισταθούμε και θα παλέψουμε να είναι το σχολείο σχολείο κι όχι κάτεργο υποταγής για μας και τους μαθητές μας.
Καλούμε την πολιτική ηγεσία του ΥΠΑΙΘ να ανακαλέσει άμεσα τις εντολές της για την εφαρμογή του συγκεκριμένου πληροφοριακού προγράμματος «my school» και να το αποσύρει από τα σχολεία και νηπιαγωγεία.
Καλούμε το Δ. Σ. της Δ. Ο. Ε. να επιληφθεί άμεσα του θέματος και να απαιτήσει από το ΥΠΑΙΘ την απόσυρση του συγκεκριμένου προγράμματος.
Η Γ. Σ.
Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα
ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση
Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό
ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)
Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 25/11
ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ
2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη