Thumbnail
Σύλλογος ΠΕ Αμαρουσίου

Παράλληλες στηρίξεις για όλα τα παιδιά που το έχουν ανάγκη – ΟΧΙ στην κοροϊδία του ΥΠ.Π.Ε.Θ. και των αρμόδιων υπηρεσιών σε βάρος των μορφωτικών δικαιωμάτων των μαθητών μας

Στον ίδιο δρόμο των προηγούμενων κυβερνήσεων η  κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ – ΑΝΕΛ  και το ΥΠ.Π.Ε.Θ. προχωρούν  μετά  από τη  διάλυση  του  Ολοήμερου  Δημοτικού  Σχολείου και  Νηπιαγωγείου  στην περαιτέρω διάλυση  της  Ειδικής  Αγωγής με συνέπειες τις οποίες θα  υποστούν οι  μαθητές που  έχουν  τις  συγκεκριμένες  ανάγκες, οι  γονείς που  θα  επωμιστούν  και  πάλι το  οικονομικό κόστος  και οι συνάδελφοι μας αναπληρωτές της παράλληλης στήριξης.

Η ταλαιπωρία και η αγωνία που βιώνουν για άλλη μια χρονιά, δεν έχει τέλος, καθώς το ΥΠ.Π.Ε.Θ. δεν ικανοποίησε όλες τις ανάγκες για παράλληλη στήριξη. Συγκεκριμένα στη Δ/νση Π. Ε. Β΄Αθήνας  ικανοποιήθηκαν  μόλις  το   1/5 των εγκεκριμένων από το Κ. Ε. Δ. Δ. Υ. Β΄Αθήνας  αιτήσεων, ποσοστό  ελάχιστο σε  σχέση  με  τις  ανάγκες της Δ/νσης. Η  κατάσταση καθίσταται περισσότερο  τραγική  από  το  γεγονός  ότι  οι  επόμενες προσλήψεις  θα  γίνουν  το  Νοέμβριο του 2016.

Στο πλαίσιο  αυτό την Τετάρτη 28 – 9 – 2016 η Προϊσταμένη του Κ.Ε.Δ.Δ.Υ. Β΄Αθήνας κα Μ. Πανταζοπούλου βρέθηκε στη Δ/νση Π. Ε. Β΄Αθήνας για να καθορίσει με εισήγησή της και χωρίς την έγκριση των Σχολικών Συμβούλων της Β΄ Δ/νσης Π. Ε. Αθήνας (κατά δήλωσή τους) την τοποθέτηση των αναπληρωτών παράλληλης στήριξης, όχι σε ένα μαθητή, όπως ορίζουν οι γνωματεύσεις που έχει χορηγήσει η υπηρεσία που προΐσταται, αλλά σε δύο ή τρεις μαθητές καταρρακώνοντας κάθε έννοια επιστημονικής και παιδαγωγικής συγκρότησης τόσο της ίδιας όσο και της υπηρεσίας που προΐσταται.

Το παράλογο της υπόθεσης, δηλ. να αυτοαναιρείται η ίδια και  η υπηρεσία που εξέδωσε της σχετικές βεβαιώσεις για χορηγήσεις παράλληλης στήριξης, συνεχίστηκε με την προκλητική στάση της κας Πανταζοπούλου  απέναντι στις διαμαρτυρίες των πρωτοβάθμιων σωματείων της περιοχής, τα οποία αρνήθηκε να ακούσει με το αιτιολογικό ότι έπρεπε να ζητήσουν ακρόαση από την ίδια στο γραφείο της για το θέμα αυτό.

Το Δ. Σ. του Συλλόγου Εκπ/κών Π. Ε. Αμαρουσίου καταδικάζει και καταγγέλλει την πολιτική του ΥΠ.Π.Ε.Θ. για  το συγκεκριμένο ζήτημα και τη στάση της κας Προϊσταμένης του Κ. Ε. Δ. Δ. Υ. Β΄ Αθήνας και τονίζει τα ακόλουθα:    

  • Η  Ειδική Αγωγή θα έπρεπε να αποτελεί την αιχμή του δόρατος της εκπαίδευσης τόσο στο πλαίσιο του ανθρωπισμού όσο και στο πλαίσιο του κράτους δικαίου και της ισοπολιτείας.
  • Όπως γνωρίζουμε η Παράλληλη Στήριξη  είναι ατομική, δηλαδή προσλαμβάνεται ένας εκπαιδευτικός αποκλειστικά για ένα μαθητή στη διάρκεια του σχολικού έτους. Αυτό φαίνεται  πως  το  αγνοεί  η  Κυβέρνηση  και  το ΥΠ.Π.Ε.Θ., με  αποτέλεσμα  αντί  για  24  ώρες  που  προβλέπονται με  βάση τις  γνωματεύσεις, να  τοποθετούν εκπαιδευτικό για 12 αλλά και για… 6  ώρες !!!!!   Ουσιαστικά δηλαδή  καταργείται   η  Παράλληλη  Στήριξη, αφού τις  υπόλοιπες  ώρες  που  απαιτούνται για τον  μαθητή προσλαμβάνεται  άλλος  εκπαιδευτικός  με  οικονομική επιβάρυνση  του  ίδιου  του  γονέα ή δεν υπάρχει παράλληλη στήριξη.
  • Δεν  μπορεί ένας  εκπαιδευτικούς  που  οφείλει  να  έχει  σημείο αναφοράς  του ένα  μαθητή  με  24ωρη  διδασκαλία να  μοιράζεται  σε  τρεις  ή  και  τέσσερις  διαφορετικούς  μαθητές  σε δύο ή  και  τρία  διαφορετικά  σχολεία και  να  διδάσκει  έξι  ώρες στον μαθητή που  με  βάση  τις  γνωματεύσεις  του Κ.Ε.Δ.Δ.Υ.  αναλογούν  24 ώρες. Πόσο  μάλλον  όταν  γνωρίζουμε ότι από παιδαγωγική και μόνο σκοπιά  στην Παράλληλη  στήριξη, τα παιδιά  είναι μια ευαίσθητη κατηγορία που χρειάζεται συνεχή φροντίδα και προσοχή, και φυσικά πολύ χρόνο για να εμπιστευτούν τον εκπαιδευτικό, ώστε να επιτευχθεί το οποιοδήποτε αποτέλεσμα. Πώς να νιώσει ο μαθητής αυτός οικειότητα και εμπιστοσύνη όταν - για λόγους ακατανόητους φυσικά σ’ αυτόν - ο δάσκαλος έρχεται μία ή δύο φορές την εβδομάδα, με 1,5 μήνα καθυστέρηση από την έναρξη των σχολείων;  Το πιο πιθανόν είναι ότι θα βιώσει την απουσία αυτή ως μια ακόμα απόρριψη. Τα διάφορα προβλήματα των μαθητών προϋποθέτουν μονιμότητα, σταθερότητα και τριβή με το δάσκαλο για να έχουμε το οποιοδήποτε αποτέλεσμα. Όλοι ξέρουμε για παράδειγμα πόσο θα δυσκολευτούν και θα διαταραχθούν τα παιδιά με αυτισμό, όταν ένα πρόσωπο δεν είναι σταθερά δίπλα τους, αλλά έρχεται και φεύγει όλη τη χρονιά.

Καλούμε  για  άλλη  μια  φορά την  Κυβέρνηση  και το ΥΠ.Π.Ε.Θ.   με  αίσθημα  ευθύνης να  ανταποκριθεί  στις  εξαγγελίες που οι ίδιοι  έκαναν καλύπτοντας το  σύνολο των αναγκών σε παράλληλες στηρίξεις,  ώστε να  ομαλοποιηθεί επιτέλους  η  λειτουργία των  σχολείων.

Απαιτούμε να σταματήσει η κοροϊδία του ΥΠ.Π.Ε.Θ και των αρμοδίων υπηρεσιών του σε βάρος των μαθητών μας και να χορηγηθούν παράλληλες στηρίξεις (εξολοκλήρου και για το σύνολο των διδακτικών ωρών του σχολείου που παρακολουθεί ο/η κάθε μαθητής/μαθήτρια) με βάση τις εγκεκριμένες από τις αρμόδιες υπηρεσίες αιτήσεις των μαθητών.  

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 19/7

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

aupnia-ypnos.jpg
«Διαζύγιο ύπνου»: Γιατί γίνεται όλο και πιο δημοφιλές στα ζευγάρια
Aνακαλύφθηκε ότι οι άνδρες είναι πιο πιθανό να πάρουν τον καναπέ ή τον ξενώνα, ενώ μόνο το 25 τοις εκατό των γυναικών που συμμετείχαν στην έρευνα...
«Διαζύγιο ύπνου»: Γιατί γίνεται όλο και πιο δημοφιλές στα ζευγάρια