Thumbnail
Β Σύλλογος ΠΕ αν. Θεσσαλονίκης "ο Μ. Αλέξανδρος"  

Η λογιστική λογική του υπουργείου καταργεί μορφωτικά δικαιώματα των μαθητών  και εργασιακά δικαιώματα των εκπαιδευτικών.

Με λογιστικές λογικές «μοιράστηκαν» φέτος οι εκπαιδευτικοί και στην  παράλληλη στήριξη. Έτσι στα πάνω από 200 εγκεκριμένα  αιτήματα στην Αν. Θεσσαλονίκη, τοποθετήθηκαν  μερικές δεκάδες αναπληρωτές δασκάλοι/ες  και νηπιαγωγοί.

 Η απαράδεκτη αυτή κατάσταση στο ΠΥΣΠΕ της Ανατ. Θεσ/νίκης ακολουθεί την πραγματικότητα στην υπόλοιπη Ελλάδα. Παρά τις βαρύγδουπες ανακοινώσεις και δηλώσεις του υπ. παιδείας, μέχρι σήμερα έχουν γίνει 1.140 προσλήψεις εκπαιδευτικών ΕΑ για περισσότερα από 5.500 αιτήματα. Την ίδια στιγμή φαίνεται ότι πολλοί γονείς επιλέγουν αναγκαστικά την ιδιωτική Π.Σ., γεγονός που αναδεικνύει μια παραπέρα ιδιωτικοποίηση πλευρών της λειτουργίας του σχολείου. Ταυτόχρονα δεν έχει προσληφθεί ακόμα το ειδικό βοηθητικό προσωπικό (εδώ οι γονείς είναι δεδομένο πως βάζουν το χέρι στην τσέπη, αφού διαφορετικά τα παιδιά τους δεν μπορούν να φοιτήσουν στο δημόσιο σχολείο)  ούτε ειδικό εκπαιδευτικό προσωπικό που απαιτείται για τη λειτουργία των δομών της ειδικής αγωγής. Αυτή είναι η πραγματικότητα κ. Φίλη κι όχι τα «ψεύτικα τα λόγια τα μεγάλα»  και ο αποπροσανατολισμός πότε με τα αρχαία, πότε με τα θρησκευτικά,  που επιδέξια καλλιεργείτε .

 Η εφαρμοστική εγκύκλιος που ανακοίνωσε μόλις χτες το υπουργείο, «γέννημα» της τροπολογίας που πρόσφατα ψηφίστηκε και ξεσήκωσε θύελλα αντιδράσεων από την εκπαιδευτική κοινότητα ρευστοποιεί ακόμα περισσότερο μια ρευστή δομή της ειδικής εκπαίδευσης και αφήνει ισχυρή παρακαταθήκη για το παραπέρα ξήλωμά της. Επιτρέπει την συμπλήρωση ωραρίου εκπαιδευτικών γενικής αγωγής σε μαθητές με αναπηρίες που δικαιούνται παράλληλη στήριξη, εξοικονομώντας χρήματα από την ακύρωση των προσδοκώμενων προσλήψεων και ταυτόχρονα βαθαίνει την αντιδραστική αντιπαιδαγωγική «μεταρρύθμιση» που οδηγεί σε ακύρωση των μορφωτικών δικαιωμάτων των μαθητών.

 «Παρέλαση εκπαιδευτικών» γενικής εκπαίδευσης (μάξιμουμ 4!!!) προβλέπει η εγκύκλιος του υπουργείου για κάθε μαθητή που δικαιούται παράλληλη στήριξη. Με εισήγηση των σχολικών συμβούλων γενικής αγωγής προς τους/τις Δ/ντές/τριες εκπαίδευσης και με ανάθεση τους, κάθε μαθητής, που με ευθύνη του κράτους λόγω πλημμελούς υποστήριξης του από εκπ/κό ειδικής αγωγής υπολείπεται σε ώρες υποστήριξης που ορίζει το ΚΕΔΔΥ, θα καλύπτει τις ώρες αυτές από τα «περισσεύματα» ωρών εκπαιδευτικών γενικής εκπ/σης. Να ’χαμε να λέγαμε δηλαδή.

 ΜΟΝΟ ΠΟΥ Η ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΜΕ ΑΝΑΠΗΡΙΕΣ ΚΑΙ ΕΙΔΙΚΕΣ ΑΝΑΓΚΕΣ: Αποτιμάται από το αναγκαίο επιστημονικό προσωπικό που απαιτείται για να καλύψει τις δυσκολίες μάθησης που αντιμετωπίζουν λόγω εγγενών δυσκολιών, από το σταθερό πλαίσιο φοίτησης, από τη μονιμότητα του εκπαιδευτικού (και όχι μόνο) προσωπικού που εμπλέκεται στην εκπ/κή διαδικασία, καθώς και από τις αναγκαίες και στοχευμένες εκπ/κές παρεμβάσεις που εκτείνονται σε όλη την κλίμακα της σχολικής ζωής, τυπικού και άτυπου προγράμματος. Τα ίδια κριτήρια ισχύουν και για τα ΤΕ και τα ειδικά σχολεία, τα οποία με την εγκύκλιο «αποψιλώνονται» από το επιστημονικό προσωπικό που χρειάζονται για να επιτελέσουν του έργο τους, αφού και αυτά θα μπορούν να «στελεχωθούν» με «περισσεύματα ωρών εκπ/κών γενικής αγωγής.

 Το υπουργείο, πιστό στις οδηγίες ΕΕ και ΟΟΣΑ, με σημαία την «πλήρη ένταξη» δομών, εκπαιδευτικών, και κυρίως μαθητών της ειδικής εκπαίδευσης στη γενική, δίνει καίριο χτύπημα στα μορφωτικά δικαιώματα των μαθητών με αναπηρίες. Ακυρώνοντας στην πράξη την αναγκαιότητα ειδικών εκπαιδευτικών προγραμμάτων που θα ανταποκρίνονται στις ανάγκες τους, «κατεβάζει» τον πήχη των προσδοκιών της εκπαίδευσής τους.

 Το σημερινό υπουργείο, πατώντας στη νομοθετική «προίκα» προηγούμενων κυβερνήσεων και συγκυβερνήσεων, οδηγεί τους γονείς σε απόγνωση, τους εκπαιδευτικούς ειδικής αγωγής σε ανεργία ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ ΜΕ ΕΙΔΙΚΕΣ ΑΝΑΓΚΕΣ στο βαθύ παρελθόν της στέρησης των μορφωτικών τους δικαιωμάτων.

 

ΠΡΕΠΕΙ ΤΩΡΑ ΝΑ ΑΝΑΚΛΗΘΕΙ Η ΕΦΑΡΜΟΣΤΙΚΗ ΕΓΚΥΚΛΙΟΣ

ΝΑ ΓΙΝΟΥΝ ΤΩΡΑ ΜΟΝΙΜΟΙ ΜΑΖΙΚΟΙ ΔΙΟΡΙΣΜΟΙ ΣΤΗΝ ΕΙΔΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

ΝΑ ΠΡΟΣΛΗΦΘΟΥΝ ΑΜΕΣΑ ΟΙ ΚΑΙ ΝΑ ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΘΟΥΝ ΤΩΡΑ

ΟΛΑ ΤΑ ΑΙΤΗΜΑΤΑ ΓΙΑ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΕΣ ΠΑΡΑΛΛΗΛΗ ΣΤΗΡΙΞΗ

ΕΝΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ ΓΙΑ ΚΑΘΕ ΜΑΘΗΤΗ ΠΟΥ ΔΙΚΑΙΟΥΤΑΙ ΠΑΡΑΛΛΗΛΗ ΣΤΗΡΙΞΗ

ΝΑ ΣΤΕΛΕΧΩΘΟΥΝ ΤΑ ΕΙΔΙΚΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΚΑΙ ΤΑ ΤΜΗΜΑΤΑ ΕΝΤΑΞΗΣ

ΠΟΥ ΕΞΑΚΟΛΟΥΘΟΥΝ ΝΑ ΕΧΟΥΝ ΚΕΝΑ

Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ                                                                                Ο Γ. ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ

ΚΟΤΙΝΗΣ  Χ.                                                                                   ΑΓΑΠΗΤΟΣ Θ

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 25/11

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα